Nogen der kender noget til dette produkt?


Guest SlettetDec2011
 Share

Recommended Posts

Guest Molle7100

Hej allesammen jeg sad og kiggede efter det billigste sted for køb af "Gammelt produkt" og så faldt jeg over en helt "Ny" som de osse har den hedder "Nyt produkt" som indholder

7000 mg BCAA i en ideel 02:01:01 forholdet Leucin: Isoleucin: Valin

3500 mg af Leucin

2500 mg af Glutamin

1000 mg Citrullin Malate

1171 mg af elektrolytter

640 mcg af vitamin B6

Nul kulhydrater eller sukker

Pris: £ 39.99

Mit spørgsmål er om den gamle er helt fint med indholdet eller om den nye her virkelig viser forskellen på Restitutonen og opbygningen af væv iforhold til den "gamle model som havde dette indhold

Calories 40

Calories From Fat 0

Total Fat 0 g 0%

Saturated Fat 0 g 0%

Cholesterol < 0 mg 0%

Total Carbohydrates 0 g 0%

Dietary Fiber 0 g

Sugars 0 g

Protein 10 g 20%

L-Leucine 3.5 g

L-Isoleucine 1.75 g

L-Valine 1.75 g

L-Glutamine 2.5 g

Vitamin B6 10 mg

Citrulline Malate 1 g

Ingredients:

L-Leucine, L-Glutamine, L-Valine, L-Isoleucine, Citrulline Malate, Natural and Artificial Flavors, Potassium Citrate, Citric Acid, Acesulfame Potassium, Sucralose, Pyridoxine HCl, Red #40, Blue #1

Pris: £ 37.99

Håber i vil hjælpe :D

Edited by Morten Z
Produktnavne fjernet
Link to comment
Share on other sites

Har fjernet produktnavne i dit indlæg Molle7100.

Ved fra tidligere, at hvis der bliver åbnet op for henvisning til specifikke produkter eller forhandlere, så bliver det lynhurtigt misbrugt.

Derudover er jeg enig med /Niels. Ingen af de to produkter har en særlig værdi sammenlignet med andre gode proteinkilder.

Mvh

Morten Z

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Har fjernet produktnavne i dit indlæg Molle7100.

Ved fra tidligere, at hvis der bliver åbnet op for henvisning til specifikke produkter eller forhandlere, så bliver det lynhurtigt misbrugt.

Derudover er jeg enig med /Niels. Ingen af de to produkter har en særlig værdi sammenlignet med andre gode proteinkilder.

Mvh

Morten Z

Edited by Molle7100
Link to comment
Share on other sites

Troede kun det galt link til forhandler men okay.

Jeg fik af vide af en dansk forhandler at det skulle få min restsution til at blive bedre fordi jeg kører Split Program den herinde fra Og skal til at have Dødløft med i den så mine muskler er meget ømme selv efter hviledagen dette produkt skulle fjerne ømheden så man kunne mere Det skulle tages Før og efter træning

Hvad kan ellers anbefale til at give lidt mere restsution i mine muskler

Han sagde at de vigtigste var

L-Leucine 3.5 g

L-Isoleucine 1.75 g

L-Valine 1.75 g

L-Glutamine 2.5 g

Medmindre du træner og konkurrerer på noget der ligner eliteniveau, så er det næppe pengene værd at smide penge efter den slags produkter.

Der kan være andre grunde til at dine muskler er meget ømme. I hvor lang tid har du kørt de øvelser, som giver ømme muskler? Har du styr på din teknik?

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Medmindre du træner og konkurrerer på noget der ligner eliteniveau, så er det næppe pengene værd at smide penge efter den slags produkter.

Der kan være andre grunde til at dine muskler er meget ømme. I hvor lang tid har du kørt de øvelser, som giver ømme muskler? Har du styr på din teknik?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kørt den i ca en måned og ja teknikken er helt som den skal være .

Er der noget rigtigt i det han har sagt til mig?

Min kost er osse på vej til at være som det skal osv

Jeg kan komme på én grund til at en forhandler fortæller dig at produkterne vil hjælpe!

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Jeg kan komme på én grund til at en forhandler fortæller dig at produkterne vil hjælpe!

Okay det forstår jeg godt. så det vil på ingen måde hjælpe på min ømhed og give mig mere overskud?

Link to comment
Share on other sites

Okay det forstår jeg godt. så det vil på ingen måde hjælpe på min ømhed og give mig mere overskud?

Du vil efter min mening få langt større udbytte af at spise sundt og varieret og sørge for at få den hvile, som din krop har behov for i forbindelse med restitution. Varieret kost og tilstrækkelig hvile er langt, langt vigtigere end kosttilskud som dem du beskriver her i tråden - de er unødvendige hvis din kost i øvrigt er på plads.

Du skriver at din teknik er i orden. Har du en kompetent person på, der tjekker din teknik?

I hvor lang tid har du trænet?

Ømme muskler (doms) er der i øvrigt ikke noget galt i!

Det er noget de fleste oplever i den første periode efter start på et nyt program eller nye øvelser.

Muskelømhed kan også opstå af andre grunde - for eksempel på grund af forkert teknik, for tung belastning eller forced reps. Hvis du kan udelade forkert teknik, for tung belastning, forced reps mv., så koncentrer dig om at få din kost og restitution til at køre optimalt.

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Du vil efter min mening få langt større udbytte af at spise sundt og varieret og sørge for at få den hvile, som din krop har behov for i forbindelse med restitution. Varieret kost og tilstrækkelig hvile er langt, langt vigtigere end kosttilskud som dem du beskriver her i tråden - de er unødvendige hvis din kost i øvrigt er på plads.

Du skriver at din teknik er i orden. Har du en kompetent person på, der tjekker din teknik?

I hvor lang tid har du trænet?

Ømme muskler (doms) er der i øvrigt ikke noget galt i!

Det er noget de fleste oplever i den første periode efter start på et nyt program eller nye øvelser.

Muskelømhed kan også opstå af andre grunde - for eksempel på grund af forkert teknik, for tung belastning eller forced reps. Hvis du kan udelade forkert teknik, for tung belastning, forced reps mv., så koncentrer dig om at få din kost og restitution til at køre optimalt.

Jeg træner med en kammerat og vi retter hinaden når det er

Men har trænet over seks måneder men Lå for to uger siden i en hel uge med influenza og maven ville ikke rigtig køre . Startede i Lørdags igen efter min syg periode kan dette skyldes Ømheden?

Idag har jeg f.eks spist

Morgenmad KL 6.40: Havregryn

KL 10.10 SHAKE MED PROTEIN 50 GRAM

KL 12.10 Kylling file med revet gulerod og rødbede

kl 14.30 Snickers (Som jeg spiste med dårlig samvittighed)

kl 21.15 Shake og en håndburger og 6stk nuggest (Og ja fortryder men det var som aftens mad) Gad ikke have suppe

Plejer ikke spise de 2 sidste linjer hvad siger i til min kost spiser jeg for lidt?

Link to comment
Share on other sites

Du fortæller ikke noget om mængderne, men umiddelbart ser dit indtag ikke imponerende ud.

Går ud fra at aftensmaden blev indtaget på McD.

Spis noget mere, undgå elendig mad og sørg også for at få nogle sunde fedtstoffer, f.eks fra mandler eller nødder.

Sygdom kan give muskelømhed i en periode.

Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg f.eks spist

Morgenmad KL 6.40: Havregryn

KL 10.10 SHAKE MED PROTEIN 50 GRAM

KL 12.10 Kylling file med revet gulerod og rødbede

kl 14.30 Snickers (Som jeg spiste med dårlig samvittighed)

kl 21.15 Shake og en håndburger og 6stk nuggest (Og ja fortryder men det var som aftens mad) Gad ikke have suppe

Plejer ikke spise de 2 sidste linjer hvad siger i til min kost spiser jeg for lidt?

fucking hell det totalt skidt, du mangler solide kulhydrater og fibre. som rugbrød, kartoffler og fiberpasta, grønsager mm. det går ikke at du spiser kl 6.40, kl 12 og først igen kl 21. flere mellem måltider. og når jeg siger mellem måltider så mener jeg mad, ikke piller og pulver.

Edited by Vastus
Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Du fortæller ikke noget om mængderne, men umiddelbart ser dit indtag ikke imponerende ud.

Går ud fra at aftensmaden blev indtaget på McD.

Spis noget mere, undgå elendig mad og sørg også for at få nogle sunde fedtstoffer, f.eks fra mandler eller nødder.

Sygdom kan give muskelømhed i en periode.

På Burger King.

Men det der med mængeder og kilo har jeg slet ikke styr på Men har du evt et mad program som jeg kan se hvor mange mellem måltider du spiser?

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

fucking hell det totalt skidt, du mangler solide kulhydrater og fibre. som rugbrød, kartoffler og fiberpasta, grønsager mm. det går ikke at du spiser kl 6.40, kl 12 og først igen kl 21. flere mellem måltider. og når jeg siger mellem måltider så mener jeg mad, ikke piller og pulver.

Nej ved godt det er et problem der mellem 13 - 16 vil en banan være iorden?

Er det fint nok den shake jeg laver omkring 10 tiden?

Kom med nogle forslag jeg er pt på skole hvor vores dag er fra 08.30 - 16.00

Link to comment
Share on other sites

På Burger King.

Men det der med mængeder og kilo har jeg slet ikke styr på Men har du evt et mad program som jeg kan se hvor mange mellem måltider du spiser?

Du kan ikke overtage en anden persons madplan og så regne med at det fungerer. Du bliver nødt til selv at læse op på ernæring så du får en viden om hvordan din kost skal sammensættes :smile:

Hovedproblemet med den kost, som du postede lidt længere oppe er, at du har et langt tidsrum fra middag til næste morgen, hvor du ikke indtager kost af værdi. Hvis det er en typisk dag, så er det dér du skal sætte ind.

Jeg tror at du vil få noget ud af at læse de pinnede tråde om kulhydrat, protein og fedt under "Ernæring" - Link til pinnede tråde

Lige over de pinnede tråde er der en tråd med en røvfuld gode opskrifter som du kan stjæle.

Edit: Præcisering

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Kåre du har ret i det fra kl to af det er et problem som jeg skal løse men grunden til det har været at jeg har følt mig mæt men kan godt se på timerne at det ikke går.

Står der noget i de links omkring vejning af mad for investere i en mad vægt nu skal der fanmde ske noget nu vil jeg have kosten med

Men kan det blive på tale at hvis jeg nu sætter mig og laver et mad program at så jeg tilføjer den herind og i evt kan give nogle comments til den

Det skal vel være variet mad fra uge til uge ikk?

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Har du hørt om google?

Hvis man indtaster "beregn energibehov" i søgefeltet, så kommer der sjovt nok det du søger :tongue:

Der er endda en beregner her fra siden:

energibegner

Ja har hørt om google men har osse hørt om Motion-Online :)

. Den er lidt svær den med intensiv og Moderat Da jeg kører Split og det jo er forskelligt Fra den ene dag til den anden

Det samme gælder med Sidde det er også forskelligt Men sidder ikke ret meget på min røv. Men har ikke styr på hvor meget jeg lige går .

Det med at sove er osse lidt forskelligt da jeg nogle gange tager en Morfar.

Link to comment
Share on other sites

Ja har hørt om google men har osse hørt om Motion-Online :)

. Den er lidt svær den med intensiv og Moderat Da jeg kører Split og det jo er forskelligt Fra den ene dag til den anden

Det samme gælder med Sidde det er også forskelligt Men sidder ikke ret meget på min røv. Men har ikke styr på hvor meget jeg lige går .

Det med at sove er osse lidt forskelligt da jeg nogle gange tager en Morfar.

Wow. Bare wow.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor?

Fordi du får masser af god hjælp, på trods af at du udviser absolut ingen form for initiativ eller evne til at tænke selvstændigt.

Det er ufatteligt nemt at finde de ting du efterspørger, men åbenbart for svært for dig.

Jeg vil vurdere at du har omkring 12% sandsynlighed for at lykkedes med noget.

Link to comment
Share on other sites

Ja har hørt om google men har osse hørt om Motion-Online :)

. Den er lidt svær den med intensiv og Moderat Da jeg kører Split og det jo er forskelligt Fra den ene dag til den anden

Det samme gælder med Sidde det er også forskelligt Men sidder ikke ret meget på min røv. Men har ikke styr på hvor meget jeg lige går .

Det med at sove er osse lidt forskelligt da jeg nogle gange tager en Morfar.

Den udregner jo dit energiforbrug for en dag - du kan jo bare tage en dag ad gangen. Smart, ikke :shades:

Når du synes det bliver for besværligt (jeg fornemmer at der ikke skal så meget til :wink: ), kan du jo tage et gennemsnit over f. eks. en uge eller to, og så køre den derfra.

Gennemsnit:

Hvis du skal finde dit energibehov for 1 uge (=7 dage), lægger du de 7 tal for hver af dagene sammen og dividerer summen med 7. Det tal du får som resultat, er gennemsnittet for en uge :4trumpet:

Der er måske anvendt et stænk af sarkasme i ovenstående :laugh:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share