Ikke sund ernæring?


Lassie123
 Share

Recommended Posts

Heij, :). Jeg er begyndt at.. Leve usundt?

Altså, jeg har droppet morgenmaden.

Droppet middagsmad, drikker istedet 1 glas te/the.

Om aftnen bliver jeg nød til at spise(Men ikke meget) da mine forældre vil finde ud af at jeg vil tabe mig. Jeg drikker igen et glas te/the senere.

Jeg er stoppet med at spise, selvom jeg ved at det er forkert. Men jeg vil ikke tage på igen, ved at begynde at spise. Min mor siger at hun vil holde øje med mig, men hun er altså ikke særlig god til det, siger jeg selv. Jeg rider 3-5 gange om ugen, mest efter om jeg har lyst. Jeg er nu begyndt med min WII at danse Zumba2, lige indtil jeg virkelig sveder igennem, det kan tage lang tid. Jeg lufter også vores hund og jeg er hele tiden hyper. Jeg tæller kcal og mit kcal brug ligger på omkring, 100-500 om dagen. Jeg er selvføgelig sulten, men lysten til at spise er der ikke. Når jeg spiser for jeg det også virkelig dårligt i maven og for meget lyst til at kaste op. Men jeg gør det ikke.

Jeg er en pige på 14 år.

Højden er 165/167 cm.

Og jeg startede med at veje 54 da jeg begyndte, nu vejer jeg 49.

Mit mål er at komme ned på 40, selvom mit hoved siger jeg er forkert på den.. Huh, sidder og græder lidt nu. Jeg ville bare vide om jeg virkelig er forkert på den.. :,i...

Link to comment
Share on other sites

Du lever IKKE sundt.

Du lider af en mental sygdom, anoreksi. Men det ved du sikkert inderst inde allerede. Sygdommen fører til døden. Selv hvis du bliver reddet inden du dør vil din krop sandsynligvis have taget varig skade, som du skal døje med resten af dit liv.

Du er syg. Se at komme til lægen. Bliv indlagt. Spis din medicin. Bliv rask. Og det kan KUN gå for langsomt.

Sig ikke at du ikke er blevet advaret!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke lige.. Altså kan man overhovedet søge læge når man ikke er tynd, jeg er jo ikke tynd. Og jeg tror heller ikke jeg tør sige det til nogen.. :i

Tør du at dø?

Og ja selvfølgelig kan man søge læge. Det kan man altid. Læger er trænet til at tage sig af den slags. Du kan evt. printe det du har skrevet her i tråden og vise det til din læge. Det er jeg sikker på vil få lægen til at forstå.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share