Ugens tilbud!


Claus B
 Share

Recommended Posts

Hoosier> Hvordan smager den? For Karolines fromage frais smager meget surt og ikke nær så godt som Netto's.

Jeg synes, den smagte fint nok. :) Den var meget tyk i konsistensen, hvilket vel er naturligt nok med det høje proteinindhold. ;) Har vist ikke smagt Karolines "normale" fromage frais, men jeg vil give dig ret i, at Nettos er god - i hvert fald i forhold til Føtex' eget mærke, som er ret sur.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 222
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Så er der Matilde på tilbud igen! (i den kommende uge)

- 5,-/L i Fakta

- 10 L, 49.95,- i Kvickly (hvor der desuden skulle være en jubilæumskonkurrence, hvor man kan vinde et års forbrug af Matilde kakakomælk :w00t:)

Desuden er der Cheasy yoghurt til 10,-/L i Føtex.

Link to comment
Share on other sites

ok, nem url men ikke nem butik at handle i - man skal være momsreg. og desuden er der kun 4 butikker i dk :(

Det er MØGIRRITERENDE og have kort til metro, men den nærmeste er i Aarhus, det er alt for langt og køre efter når man bor helt heroppe i det kolde Aalborg :weeping:

...og NEJ jeg vil ikke have en kiks :lol:

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Netop hjemvendt fra superbest :w00t: ... Skynd jer derned :devil: !!!!!!

Til min store overaskelse var det ikke 2,3kg (havde skrevet forkert i annoncen :tongue: ), men i stedet ca 3,5kg!!!!

Har lige købt to bakker så nu har jeg 7,3kg helt rent kyllingebryst :chicken: ... Og desuden tog jeg også lige noget noget fisk med der også var på tilbud!!!!

Link to comment
Share on other sites

Netop hjemvendt fra superbest :w00t: ... Skynd jer derned :devil: !!!!!!

Til min store overaskelse var det ikke 2,3kg (havde skrevet forkert i annoncen :tongue: ), men i stedet ca 3,5kg!!!!

Har lige købt to bakker så nu har jeg 7,3kg helt rent kyllingebryst :chicken: ... Og desuden tog jeg også lige noget noget fisk med der også var på tilbud!!!!

hold da helt fest :w00t:

I annoncen står 20 fileter og en total på 2,2 - 2,4kg

Hvor meget mon jeg har plads til i min lille fryser :unsure: :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share