Anbefal en grill


ibroken
 Share

Recommended Posts

Hey,

Jeg skal bruge en grill, der nemt og hurtigt kan lave gode steaks og evt kyllingefilet. Har set på både George foremann grills og Jamie Oliver grills... Ud fra anmeldelserne kunne jeg vurdere jamie olivers grill til at være bedre til steaks, da GF grills ender med at gøre steak'en for tør..

Nogen herinde, der benytter sig af disse typer grills og som evt kan anbefale nogle?

Link to comment
Share on other sites

Ja, kom gerne med eksempel.

Ok - beklager at jeg ikke kom med nogle forslag. Jeg bruger pander fra WMF. De er holdbare, nemme at håndtere og så er deres varmefordeling god.

Læs for eksempel de to tests i nedenstående links, hvor der dels er testet pander og i den ene desuden er nogle gode råd om, hvad man skal kigge efter ved en stegepande.

Test i Politiken

Test i FPN - JP's forbrugersite

Link to comment
Share on other sites

Okay, jeg tjekker det ud. Tak.

Grunden til jeg søgte en god grill, er jo, hvis man nu har travlt nogle dage og umiddelbart ikke kan nå at stege en steak på panden, så kunne man jo bare bruge den grill..

Ved godt at der er en pris at betale ved brug af grill fremfor stegepande, da smagen osv ikke bliver så godt, men det kan jeg godt leve med en gang i mellem.

Så hvis der andre, der har forslag til nogle grill, så sig endelig til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share