Hurtigt spørgsmål om restitution


syllerud
 Share

Recommended Posts

Dag 1: 3 sæt af 60-80 armbøjninger og senere 2-3 sæt af 10-standards vægtløftninger for biceps.

Dag 2: 3 sæt af 20 normale mavebøjninger, så 20 til den ene side, så 20 til den anden side, så 20 benhævninger og til slut 25 rygbøjninger m. ben.

Repeat hver eneste dag.

Link to comment
Share on other sites

Du skal nok ikke være bange for restitution, med den omgang træning, og det er også derfor din resultater er derefter. Du mangler belastning. Du træner helller ikke ben.

Okay. Jeg nævnte det heller ikke før, men jeg har altid en tung vægt holdt ved brystet, når jeg laver maveøvelser. - Så jeg har belastning på, og jeg skruer op for belastningen i stedet for gentagelser når det kommer til maveøvelser.

Men jeg er ikke helt med, fordi jeg syntes selv, at jeg kører træningen ret hårdt og kan sagtens føle det på min krop.

- Men ellers tak for hjælpen!

Edited by syllerud
Link to comment
Share on other sites

om du for sixpack afhænger af om din fedt procent er lav nok... ikke hvor trænet dine mavemuskler er. Du skal ned på omkring 6-8 procent. Du kan træne mavemuskler herfra og til du dør uden der rykker en skid.. har du nogensinde set en fed mand med sixpack, eller hvordan kan det være at de tungest vægt klasser i styrkeløft ikke har sixpack selvom det formentligt har det størst og stærkest mavemuskler.

tab dig!

Link to comment
Share on other sites

Okay. Jeg nævnte det heller ikke før, men jeg har altid en tung vægt holdt ved brystet, når jeg laver maveøvelser. - Så jeg har belastning på, og jeg skruer op for belastningen i stedet for gentagelser når det kommer til maveøvelser.

Men jeg er ikke helt med, fordi jeg syntes selv, at jeg kører træningen ret hårdt og kan sagtens føle det på min krop.

- Men ellers tak for hjælpen!

Du kan godt få resultater ved at bruge kropsvægt øvelser, men så skal du bare gøre dem sværere og øge belastning.

Men det handler om, at der er en stigning i den ydre belastning du leger med. Dine muskler bliver ikke større hvis du laver mavebøjninger og armstrækker hver dag. Så fat i nogle håndvægte, kettlebells eller vægtstænger, og leg med nogle tungere vægte. Eller meld dig ind i et motionscenter.

Og som Rune siger, så skal du tabe dig, hvis mavemusklerne skal frem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share