Vejen mod verdensrekorden - 14.250km på cykel.


KasperBC
 Share

Recommended Posts

But why????

Det giver så lidt mening at du kører dig selv i sænk på den måde? Meget undrende for hvordan du planlægger din træning.

Det er altid zone 2 træning og derfor kun basistræning. Derfor mener jeg stadig er det er givende at "køre sig i sænk", så længe lagerne bliver fyldt op igen lige efter træning. Derudover, så er min dagligdag bare ofte som ovenstående, hvorfor jeg ville få 2-3 fridage i en uge hvis jeg ikke skulle træne disse dage.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Længe siden sidste update. Det har været en meget turbulent jul, med en masse problemer på hjemmefronten som jeg har været nød til at tage mig 110% af, førend jeg kunne tilbage-rette fokuset på projektet.

Der er nu styr på tingene og motivationen for træning er KAMP høj. Ser meget frem til de næste ugers træning og til de sponsorforhandlinger som ligger i denne måned.

Af hensyn til min familie, det crew der skal med og ikke mindst mig selv, så har jeg sat en deadline for at finde sponsorer der hedder 01/03-2013, hvilket betyder at hvis vi ikke har lukket aftalerne, eller har store forhandlinger igang, pr. 1. Marts, så bliver jeg nød til at aflyse projektet. Det vil ikke være muligt at nå at få det hele op og stå de sidste måneder - det vil stresse forberedelserne alt for meget.

Hvad der så skal ske, det ved jeg ikke. Det eneste der er sikkert er at jeg ikke vil skyde projektet til 2014 - det har min familie pænt takket nej til at være med til.


Jeg har lavet en liste med nogle ultra-cykelløb som løber af stablen i 2013 som jeg muligvis vil kigge på at deltage i istedet, men ellers bliver det noget med at sætte sig sammen med de sponsorer der er med på vognen nu, også må vi i fællesskab beslutte hvordan vi får stablet et event op som de også synes om.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share