for stort bryst


stor-dreng
 Share

Recommended Posts

Mener du at halvreligiøse diskussioner om reps, set, split/full body er mere relevante, såfremt man træner ofte :-)

Jeg vil sige at de personer, som jeg ser komme længst med deres træning, holder ved i længst tid og har færrest skader, er personer som er i stand til at tilpasse deres træning efter deres øjeblikkelige fysiske tilstand og har forstået at man ikke nødvendigvis skal køre programmer med anal punktlighed, veje maden og spise hver tredje time for at opnå resultater. Der er sgu for mange der får viklet sig ind i ambitiøse programmer (også folk der burde vide bedre), og som ikke er i stand til i en dårlig eller stresset periode at tilpasse træningen. Det bliver sådan en alt- eller intet-strategi, hvor de helt dropper deres træning (ofte i både uger og måneder), hvis de ikke har tid eller overskud til at gennemføre den til punkt og prikke i forhold til deres program eller mål.

Men hvad har det med noget som helst der er skrevet i denne tråd at gøre?

Der er vidst ingen i denne tråd der er uenige i det du skriver.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

OK - både du og Thorhauge roder ellers rundt i split-ikke-split længere oppe, hvorefter du selv smider to indlæg af The Zcech på banen, der handler om alt muligt andet end trådens emne!

Du skal lade være med at ryge hash, Mambo... du kan ikke engang huske to-tre indlæg tilbage :-)

Link to comment
Share on other sites

OK - både du og Thorhauge roder ellers rundt i split-ikke-split længere oppe, hvorefter du selv smider to indlæg af The Zcech på banen, der handler om alt muligt andet end trådens emne!

Du skal lade være med at ryge hash, Mambo... du kan ikke engang huske to-tre indlæg tilbage :-)

Jojo, men hvem i alverden har påstået at det vigtigste ikke er at være konsistent? Ikke mig.

Hvis du derimod læste mit indlæg til trådstarter, afslutter jeg med at skrive at han skal blive ved med hvad hun nu end har gang i, der står intet om at han skal køre et specifikt split med specifikke reps og sæt, det har jeg overhovedet ikke skrevet noget om. Det advokerer hverken TheCzech eller salt heller ikke for, er jeg 100 % sikker på. TheCzech træner f.eks. konsekvent på dagsform, vil man se, hvis man læser hans log på bb.dk.

Det med den anale punktlighed og pis og lort er der jo absolut ingen der har skrevet noget om, så at du er frustreret over at der er en masse teenagedrenge på bb.dk der har et sådant overanalyserende problem, betyder jo ikke at der er nogen i denne tråd der har det.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share