Lavere fedtprocent og tydelige mavemusklee


Nichlas
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er en dreng på 15 år der gerne vil have en flot sixpack og større bryst her til sommer. Jeg styrketræner 1- 3 gange om ugen, alt afhængig af tid og det har jeg gjordt i de sidste 3 måneder. Jeg vil også starte med afblænde 2 gange om ugen. Jeg er begyndt at gå meget op i min fedtprocent og kost men vil egentligt gerne høre hvilken kost i vil foreslå mig, så jeg kan få en flot mave og bryst til sommer uden at tabe mig.

Min kost har ikke været specielt god i meget lang tid. Jeg ville også være glad, hvis I kunne svare min på, hvor lang tid alt træningen vil tage før jeg får en flot krop og om jeg overhovedet kan nå det inden sommer.

Jeg er på ingen måde tyk eller buttet men når jeg fx. Sætter min ned kan der kom komme en eller to deller frem... Jeg er 1.81 høj og vejer ca. 60 kilo.

Håber på nogle gode svar fra jer :)

Link to comment
Share on other sites

Du vejer virkelig lidt. Derfor skal du ikke tabe mere vægt. Du skal i stedet tage langsomt på. Du når ikke at få den krop du drømmer om inden sommer.

Læs op, min ven. Både google og søgefunktionen herinde er udmærkede værktøjer.

Okay, tak.

Tror du jeg kan få en bare nogenlunde fin krop op til sommer? Træning er intet problem, jeg elsker at træne (uden det bliver for meget) og min kost er også helt ok.

Link to comment
Share on other sites

FAQ:The Program - Starting Strength Wiki Et solidt begynder program til at bygge en stærk krop.

How to Calculate your Leangains Macros | RippedBody.jp Andy Morgans side har nogle gode råd om både kost og træning.

Weightlifting Performance Standards En fin lille tabel der giver en god idé om hvor du ligger henne rent styrkemæssigt.

Skill Guidelines for Building Strong, Useful, Adaptable Athletes | Eat. Move. Improve. Her kan du få en god idé om hvor du ligger henne rent styrkemæssigt, hvor du kan forvente at ende og hvilke mål du realistisk kan stile imod.

Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health Martin Berkhan er en kæmpe krukke og han er efter min mening irriterende og svært tilgængelig, særligt når du kun er 15, men hvis du ikke har noget imod at læse en masse på engelsk om kost og motion, så har han nogle gode pointer. Start med Andy Morgan, hvis du bliver overvældet af Berkhans stil.

The Epicurean Bodybuilder Når du på et tidspunkt gerne vil lave din bodybuildermad selv, så er det her et fedt sted at hente inspiration.

Opret en log her på siden, så folk kan følge med i og kommentere på din træning. Læg billeder op med før og efter. Lyt til råd fra gamle og garvede træningsrotter, så skal du nok få både støtte og inspiration til at blive både stærk og veldefineret.

Hvis du i modsætning til de 99% andre 15 årige der gerne vil være buff til sommeren sætter dit mål til om 5 år, i stedet for til om 5 måneder, så er det helt perfekt at starte så tidligt som du gør. Tag det stille og roligt og tænk på at du har hele dit teenage og senere voksenliv til bare at blive bedre og bedre. Pres dig selv, men ødelæg ikke dig selv. Lad ikke løfter om hurtige resultater lokke dig.

Det gælder om at etablere nogle gode sunde rutiner, så tidligt som muligt.

God vind og hvis du har spørgsmål til de links jeg har givet ovenfor, så bare sig til :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share