optræning af krop!


Jacob2203
 Share

Recommended Posts

Hej hvem end der læser det her.

Jeg er en knægt på lige godt 17 år.. jeg er kommet i den situation grundet for meget tv, at min krop er løbet tør for muskler! Jeg leder efter nogle forslag til træning hjemmr på værelset. Jeg er ikke ligefrem overvægtig, jeg vejer 77 kg, og er 190 høj. Jeg er den "heldige" indehaver af socialfobi, så et fitnesscenter er ikke en mulighed. Trods min ikke så mega høje vægt, har jeg en "okay" mave, som jeg godt kunne tænke mig at få taget noget fedt fra. Vi snakker ikke en flad mave, men en løsning mod min siddende "six-pack". Jeg cykler små ture på omkring 12 km. 3 - 4 gange om ugen. Jeg håber der er nogle der vil svare.

Jacob petersen

Link to comment
Share on other sites

Hej :-)

Hvis du googler hjemmetræning, er der masser af ideer til selve træningen.

Hvis vi skal over i de mere grundlæggende øvelser, kan man lave dibs mellem to stole/borde/savbukke og kropshævninger i en iron gym eller finde et fodboldmål eller klatrestativ. Lige nu er det jo mørkt, nu du helst ikke vil ses. Been there - done that. Pistols for benene er også en fin øvelse.

Hvis du skal have fedtet fra maven er der kun EN ting der virker: Indtag færre kalorier end du gør i dag. Man kan ikke træne sig til en six-pack men man skal spise sig til den.

Nu ved jeg ikke hårdt ramt du er af den der socialfobi, men i en moderat udgave har jeg selv været der - og er det stadigvæk delvist. Motionscenteret er slet ikke noget tosset sted at overvinde grænser. Dels passer enhver sit og hvis man kommer i ydertiderne, er der ikke så mange. Langsomt bliver man mere modig holder også op med at krybe langs væggene. Den frihed kommer også de andre steder man kommer.

Men det kræver selvfølgelig at man kan overkomme at tage det allerførste skridt og det afhænger jo af hvor hårdt man er ramt.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

Jeg har de sidste 5 - 6 måneder tabt 14 kg, og jeg har fået afvide af min læge at jeg ikke må spise "diæt-ish" længere da mine mængde af hvide blodlæmer er blevet lav, grundet det store vægttab. Nu ligger det sådan at jeg bor i en lille by, hvor hvis man går ned i fitnesscentret, så ved alle lidt om en, og alle har fordomme om hinanden. Jeghar socialfobi på det niveau at jeg gejerelt ikke lan klare at være i nærheden andre mennesker :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share