Realistiske mål


stefanhanquist
 Share

Recommended Posts

Hej folkens :D

jeg har nu trænet 5-6 gange om ugen i en månedes tid. jeg har prøvet at spise efter hvad der anbefaldes her på siden. ved godt at med styrketræning kommer resultaterne ikke let, men synes nogle gange jeg mangler nogle realistiske mål for hvor hurtigt jeg vil vokse. jeg er 190 cm høj og vejer 80 kilo, og vil sige jeg er lidt spinkelt bygget. jeg kan sagtens se at der er sket noget med min krop, men hvad er realistiske mål for hvad man kan opnå på 3 måneder til et halvt år?

Link to comment
Share on other sites

16. Helt klart 16

Jeg ved ikke helt hvad du forventer at få af svar. Vil du have centimeter du skal forvente din biceps vil vokse? Skal du have antal kilo du tager på?

Det er helt umuligt at sige. Hvis du er fuldstændig utrænet, og begynder at træne seriøst (kontinuerligt, med et fornuftigt program), spiser klogt og ligger i kalorie overskud, så kan du få nogle seriøse beginner gains hen over det første år (og mere). Men også det er enormt påvirket af din genetik og meget andet.

Så jeg holder fast ved svaret 16

Og klø nu bare på

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share