Opererer mellemrum brystkasse (mand)


modellos
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Først vil jeg undskylde at jeg sikkert har postet et forkert sted, men kunne ikke lige finde et sted det passede ind.

Jeg har et problem med at jeg har et stort mellemrum for neden af brystkassen.. Jeg ved man ikke kan træne det væk (self. lidt når massen bliver større) pga. det er genetisk.

Jeg fandt engang et indlæg inde på en anden side, hvor nogle sagde de havde set i Lægens Bord (tror jeg), at man kunne få det opereret?
Jeg har ledt hele internettet igennem efter et sted man kunne læse om denne operation uden held, og håbede en af jer herinde kunne hjælpe mig videre i min søgen.

På forhånd tak.

Her er et billede af en med samme problem:

http://www.bodyhouse.nu/idealbb/view.asp?topicID=49631&forumID=24&search=1&searchstring=

Link to comment
Share on other sites

Det "problem" du snakker om, er så utydeligt, at jeg i første omgang ikke kunne forstå, hvad han referede til.

Hvis du kun har det i samme omfang, så synes jeg du skal stoppe med at være så perfektionistisk omkring din krop. Der er aldrig kommet noget godt ud af, at folk bliver alt for optagede af at kontrollere, hvordan deres kroppe tager sig ud. Det ender tit i spiseforstyrrelser/forstyrrede kropsopfattelser som f.eks. megareksi, bulimi eller anoreksi.

En helt anden ting er, at den operation der er tale om, vil involvere at flytte muskelhæfter, og derfor kommer den uden tvivl til at betyde lang tids træningsstop for brystmuskulaturen, selv hvis du skulle få det opereret. Du kan i hvert fald være 100 % sikker på, at du selv kommer til at betale, og jeg synes du skal overveje, hvor meget den operation egentlig betyder for dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share