Stor vægtstigning på kort tid


poxycat
 Share

Recommended Posts

Hejsa, jeg begyndte her i starten af Juni for alvor at styrketræning hvor jeg træner 4 gange om ugen, har aldrig før styrketrænet og generelt ikke været voldsom aktiv i lang tid. Mit spørgsmål er om det er normalt at jeg havde en startvægt på 69 kilo men nu vejer jeg allerede 76-77 kilo, jeg er 186 høj og 19 år gammel. Er bare lidt bange for at jeg måske tager for meget fedt på. Er godt klar over man ikke kan opbygge muskler uden fedt er også opmærksom på at jeg skal være i kalorieoverskud. Lige nu har ikke så stor fokus på at spise sundt for ellers har jeg svært ved at nå kalorieoverskud, selvom jeg også tager protein og kulhydrat efter hver træning (som jeg gør). Kan også godt se, at min mave er blevet lidt større end den plejer, men tænker om det ikke er ret normalt? Er jo ikke begyndt på mit "cut" endnu. Men håber i kan hjælpe, for synes måske det er lidt voldsomt? Hilsen mig! :)

Link to comment
Share on other sites

Det tyder da på at du spiser lige lidt for meget, for meget. 8 kg muskler på 2 måneder er heller ikke ret realistisk.

Btw. så kan man altså sagtens være i kalorieoverskud på den sunde måde, så du har da i hvert fald noget i din kost som du let kan undvære: Det usunde :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share