bare slet


Mark Niebling
 Share

Recommended Posts

Det er så ikke det jeg spørger om... Tror i ikke godt jeg selv kan se jeg har langt igen ?

Målet er fit og sund.. Så derfor har vi brug for guide.. Ikke at få afvide hvor langt vi har igen. For det kan hver en idiot godt se.

Der er 9000 forskellige tråde om træningsprogrammer, mad osv. Der er endda også en begynder FAQ, som er rigtig fin og kan være med til at udrydde langt de fleste fejl og misforståelser.

Edit: Eller der var da en begynder FAQ. Her er i hvert fald bb.dks begynder FAQ.

http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Mark: Hvis du har rimelig godt styr på, hvordan du kommer til at ligne Rich, så vil du selvfølgelig også vide hvordan din kæreste skal træne.

I vil begge gerne have mere muskelmasse og samtidig være cut. Derfor skal i selvfølgelig også træne på samme måde. Din kæreste skal bare skrue ned for intensiteten igen efter ca. 2 års seriøs træning.

Det Salt sikkert prøver at fortælle dig, er at dit mål er voldsomt ambitiøst. En god idé vil nok være at starte med nogle delmål. Dit mål svarer til at sige, "jeg begynder at løbetræne imorgen, målet er top 5 til OL.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share