Spørgeskema ang. dine motionsvaner


Karsten H
 Share

Recommended Posts

Hej Motion-online.dk brugere

Jeg er i forbindelse med min hovedopgave på Erhvervsakademi Aarhus ved at foretage en markedsundersøgelse inden for danskernes motionsvaner og deres forbrug af sportskosttilskud.

Jeg vil derfor bede jer brugere på Motion-online.dk om at hjælpe mig med at få noget pålideligt data at arbejde med! Jeres besvarelse er med til at give mig et indblik i hvordan en bred del af befolkningen motionere, da der både er mange aktive løbere, cykelryttere og folk som styrketræner herinde. Ligeledes ønsker jeg at belyse hvordan jeres forbrug af kosttilskud m.m. ser ud.

Det tager kun 4-5 min at komme igennem spørgeskemaet. Mange tak på forhånd til dem som besvarer spørgeskemaet!

Et link til spørgeundersøgelsen:
https://www.survey-xact.dk/LinkCollecto ... YKDSTS3N9N

Mvh. Karsten Hansen

Markedsføringsøkonom studerende

Erhvervsakademi Aarhus

PS. Jeg undskylder på forhånd, hvis dette indlæg er blevet postet et forkert sted. :)

Edited by Karsten H
Link to comment
Share on other sites

Har du overvejet, at Motion-online's brugere nok IKKE vil give et bredt gennemsnitligt syn på danskernes motionsvaner. Man må gå ud fra. at brugerne af dette forum nok dyrkere mere motion/træning/sport end den gennemsnitlige dansker.

Er det bevidst, at du bruger en specifik målgruppe til dit projekt?

Helt enig i ovenstående. Men har da udfyldt spørgeskemaet, for hvad det er værd.

Link to comment
Share on other sites

Har du overvejet, at Motion-online's brugere nok IKKE vil give et bredt gennemsnitligt syn på danskernes motionsvaner. Man må gå ud fra. at brugerne af dette forum nok dyrkere mere motion/træning/sport end den gennemsnitlige dansker.

Er det bevidst, at du bruger en specifik målgruppe til dit projekt?

Det er ganske bevidst. :) Jeg mente blot Motion-online.dk viser en bred vifte af forskellige motionister, men det fremgår måske ikke klart nok i mit indlæg. Tak for jeres besvarelser og for at i viser interresse!

Mvh. Karsten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share