MOL-TRÆF III


Watts
 Share

Recommended Posts

Foreløbigt program for Mol-træf 3

13.00-14.00 Velkomst og fællestræning. TJ og MVP. laver styrkeløft og vægtløftningsworkshop. Her kan dem der gerne vil have pudset deres teknik af, eller for første gang skal lave et dødløft eller powerclean, få grundig vejledning. Dem der bare har lyst til at træne deres program har også mulighed for det.

14.00-15.00 Morten Z underholder For første gang kommer hjemmesidens ophavsmand i egen høje person og fortæller lidt om det nyeste nye indenfor muskelforskningen. Desuden medbringer han diverse apparater til måling af kraftudvikling og andre spændende ting!

15.00-15.30 Posering Her vil der blive en poseringsworkshop for de glade BB'er.

15.30-16.30 Bodyfitness-konkurrence En konkurrence hvor 2 discipliner foreløbigt ligger fast. Chin-up og Bar-dip. Chin-up skal foretages med med håndfladerne VÆK fra en selv. Bredden er valgfri.

Konkurrencen bliver kørt som repetitioner. Det vil sige at den der kan tage flest gentagelser vinder (dog max 2 minutter).

Foreløbige Deltagere: MaxPower Dines :devil:

16.30 - 18.30 Styrkeløft 3-kamp Her har du mulighed for at deltage i en styrkeløftkonkurrence, hvor der konkurreres i de 3 store. Sidste års 3-kamp Der tages hensyn til vægt ud fra wilks-tabellen. Det er ikke nødvendigt med tidligere konkurrence-erfaring, så her har alle mulighed for at debuttere i den attraktive sportsgren.

Foreløbige deltagere: Zoa Watts Anyone Dux26

18.30 - ? Afslutning og overfald på McDonalds ;)

Ekslusiv Cardio-konkurrence Hele dagen kører der en Concept 2 konkurrence, hvor der kompenseres for vægt. Præmier til de 3 hurtigste!

Det er også muligt at prøve Morten Z's medbragte (tortur)instrumenter hele dagen. Ligesom at B_skaal også masserer hele dagen ;)

Tilmelding 4 uger før. Dette gøres efter 'først til mølle' princippet. Deltagerbegræninsningen er sat til 40.

PS. Hvis du har nogen spørgsmål til programmet, eller forslag til ændringer skal du bare poste dem i denne tråd.

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bellini-> Tilmeldingen kommer til at foregå ved at det præcise tidspunkt for åbning af tilmelding bliver offentliggjort en uge før selve tilmeldingsdatoen. Derefter kommer det til at foregå ved at sende en mail til den angivede adresse, eller også kommer det hele til at foregå gennem Mol-træf 3 hjemmesiden (som vi håber snart at få op).

Link to comment
Share on other sites

Bodyfitness-konkurrence En konkurrence hvor 2 discipliner foreløbigt ligger fast. Chin-up og Bar-dip.

Jeg prøver igen :)

Hvilket greb bruger man i chin-ups-konkurrencen? Overhånds eller underhånds og hvad med bredden?

Bliver de kun kørt som reps-konkurrencer eller bliver der også noget med max-chinup / max-dip?

Link to comment
Share on other sites

Chin-up skal foretages med med håndfladerne VÆK fra en selv. Bredden er valgfri.

Fint fint, så vil jeg gå i skarp træning. :lol:

Var den konkurrence også med til MOL træf II, og i så fald hvad blev den vundet på? (ikke fordi jeg regner med at have en jordisk chance, bare sådan for interessens skyld)

Link to comment
Share on other sites

Den var med sidste år.

De to 'finalister' var Tenace og Luciferase (ham med de 303 10minutes pushup-challenge). Det blev afvikles således at man skiftedes til at tage 5-10-15 chins indtil at den anden ikke kunne følge med eller tog flere end en selv. Tror vist de begge sluttede på 15.

Bagefter var det bar-dip og jeg kan ikke huske hvor mange de to, men de tog også ligemange der. Derfor måtte det afgøres på 'bonus finale', som bestod af armstrækkere...

Du er noteret som deltager til bodyfitness konkurrencen!

- nogle der tør udfordre? :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Han vil nok ikke deltage i bodyfitness konkurrencen, men han vil derimod sikkert gerne deltage i poseringsdelen. Jeg kan nemlig afslører at Niels er lidt af en skabsbodybuilder :lol: senest er han faktisk blevet filmet mens han laver en lille hurtigt posering, ved præmieoverrækkelsen til DM2003 i styrkeløft :w00t::w00t:

Desuden viser han større og større bodybuilder symptomer til træning, det er vel unødigt at sige at vi er meget bekymrede ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er fand'me humor, Watts :lol: (her savner jeg så en smiley, der knækker over på midten af grin)

Jeg er allerede gået i skarp træning med chins og dip :) :D :lol:

Vil det så sige ingen chin- og dip-max konkurrence? Evt. med brug at index100 på en snedig facon.

Link to comment
Share on other sites

Maxpower-> Jeg har svært ved at forestille mig hvordan en Chin/Dip-max konkurrence skulle afvikles i praksis. Index 100 er absolut en mulighed, men kan ikke helt se hvordan det skal skrues sammen. Den officielle Bodyfitness konkurrence (If. med DM-BB), bliver afviklet efter flest rep med egen kropsvægt og det synes jeg også vores skal. Hvis du har en smart overskuelig måde at skrue det sammen på, så post endelig et udkast.

- Den smiley du måske leder efter :beatup: ?

Link to comment
Share on other sites

Tidligere forsøg på posering er også optaget på video og lagt på en ukendt rusisk server /Niels poserer

:lol: :lol: :lol:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Det er sq kvalitetsunderholdning!

Hvor finde du sådan noget fra? <_<

Men samlet: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

På MOLUMS (MOL's Uafhænge Morskabs Skala) - ta' den Arne :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share