MOL-TRÆF III


Watts
 Share

Recommended Posts

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Angående det her med dips-chinups, vil jeg give Blackice ret. Jeg tror ikke bare man kan argumentere ved at en større person, alt andet lige, kan tage lige så mange reps som en mindre pga. større muskelmasse.

Hvor mange chinups tror i f.eks. Ronnie Coleman kan tage? I lvk (lillerød vægtløftningsklub) hvor mig og Blackice træner er der er par stykker der kan tage over 20 reps i chinups. Og det er nogle små skravl.

Torben F

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik aldrig rigtig svar på mit spørgsmål, så vi prøver lige igen.

Hvordan er reglerne for dybde i dips og greb i chinups?

Dips - overarm ned til/under vandret?

Chinups - valgfri bredde? overhånds eller underhånds?

Mit bud på en "fair" dips, chinups konkurrence.

2 discipliner, den ene er antal reps med kropsvægt og den anden er en 1RM test.

1RM-testen kan så udregnes på to forskellige måder:

1 - absolut værdi. Hvem kan tage mest vægt i bæltet?

2 - relativ værdi. Hvem kan tage den højeste procentdel af kropsvægt i bæltet.

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen, der har en ide om, hvornår og hvordan tilmeldingen skal foregå?

Bliver det lige så spændende, som ved mol-2?

Bliver der noget bagefter?

Jeg tror nemlig, jeg mangler noget at lave frem til d. 22. kl 0800.

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen, der har en ide om, hvornår og hvordan tilmeldingen skal foregå?

Bliver det lige så spændende, som ved mol-2?

Bliver der noget bagefter?

Jeg tror nemlig, jeg mangler noget at lave frem til d. 22. kl 0800.

Regner med at tilmeldingen kommer til at foregå i slutningen i maj. Det kommer sikkert til at forløbe på samme måde som sidste år med 'først til mølle' princippet. Antallet af deltagere er foreløbigt begrænset til 40. :)

- ja, det bliver ligeså spændene som Mol-træf 2, om end endnu vildere :retard:

- En god tur på McD bagefter kan ikke udelukkes og måske nogle proteinrige drinks i byen senere :w00t:

- Nu ved du hvad du skal lave indtil d. 22 kl. 0800

Link to comment
Share on other sites

Ohhhhh no. Er der allerede fyldt op?

Der har ikke været tilmelding endnu… ;)

Kunne man få nogle billeder at TSK's lokaler?

Tjo… Jeg kunne vel ta' et kamera med derud idag, det er dog et temmelig dårlig kamera, men man kan vel få en fornemmelse af det.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil hellere end gerne sætte en lille omgang aerobic sammen, hvis det er noget, I tænder på. Ellers havde jeg nu mest tænkt mig at komme og massere muskler... jeg er lidt træt af underhud her på fys-skolen ;) Er der en massagebriks i TSK eller skal jeg ud og finde en bærbar?

Og behøver jeg egentlig at skrive mere for at komme med?

Hvis ja: Effleurage, petrissage, bløde æltninger, tapotementer, punktfriktioner (ja, you wish), flade æltninger, indfedtede greb.... :doctor:

Kan vi ikke få mit gode løft med fra sidst på video, så er det næsten som at være med...

Link to comment
Share on other sites

Ellers havde jeg nu mest tænkt mig at komme og massere muskler... Er der en massagebriks i TSK eller skal jeg ud og finde en bærbar?

Uuuh… Massage… Du behøves skam ikke at vente helt til MOL træf med at komme på besøg! :D

Jeg ahr en temmelig forkrampet trapezius som godt kunne bruge lidt prof. massage! Min kone har masseret lidt, meeen det er mest hyggemassage… ;)

Der er ikke en massagebriks derude, der er en bar og et marmor-bord jeg ved ik om det kan bruges?! ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg vil hellere end gerne sætte en lille omgang aerobic sammen, hvis det er noget, I tænder på. Ellers havde jeg nu mest tænkt mig at komme og massere muskler... jeg er lidt træt af underhud her på fys-skolen ;) Er der en massagebriks i TSK eller skal jeg ud og finde en bærbar?

Og behøver jeg egentlig at skrive mere for at komme med?

Hvis ja: Effleurage, petrissage, bløde æltninger, tapotementer, punktfriktioner (ja, you wish), flade æltninger, indfedtede greb.... :doctor:

Kan vi ikke få mit gode løft med fra sidst på video, så er det næsten som at være med...

b_skaal's superdødløft

Har jeg så gjort mig fortjent til en gang massage???

Link to comment
Share on other sites

jeg tror ikke det går med et marmorbord - jeg kan nok godt låne en bærbar... den kan vist kun tage 130 kg, så jeg er ked af hvis det diskriminerer nogen. Ellers er der jo mulighed for at cutte lidt inden 21/6.

Tak, Dadane, nu føler jeg mig helt stærk igen.

Link to comment
Share on other sites

det er fa'me i orden Arne. Så får du en omgang. Jeg har lige fået ros i timen i dag, så mine hænder har meget selvtillid. Men husk nu at jeg først må kalde mig massør efter 1½ år mere, så kom nu ikke med alverden skader og tro at jeg kan fixe dem - jeg kan måske heale en smule ;)

To måneder og 6 kg, det skulle kunne lade sige gøre, så det er bare :kj:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share