Hvor meget er 200 i BP?


DaDane
 Share

Recommended Posts

Jeg siger ikke at det gælder for Peter. Jeg siger bare at der vil være STORE uregelmæssigheder, mellem hvad folk kan tage udfra deres 8RM.

Thomas har ret i at jeg vist ikke havde en 1RM der lå meget over min 8RM.

Jeg må indrømme at jeg aldrig prøvede mit 1RM da jeg træner hjemme og altid alene. SÅ skal man ikke prøve det skulle jeg lige hilse og sige ;) :pullup: :retard:

Link to comment
Share on other sites

Der er en 3-4 stykker, der ligger på 200/+200 i mit center.

Der er ingen i mit center, der konkurrenceløfter, dog én der har gjort før han blev skadet.

Ham der løfter mest løfter vel omkring de 220kg. Han er rimelig stor, men ikke vildt muskuløs. ALLE siger han er clean, og det er jeg også overbevist om, at han er. Men jeg fik dog et chok, da jeg fik at vide, at han kun var 23-24 år gammel! :huh:

Han træner kun for styrke, men jeg har ikke fornemmelsen af, at han kører efter et struktureret program. Jeg tror faktisk der er en del mere i ham! :huh:

Det ser lidt vildt ud, når han ligger og repper(nemt) med 180kg uden en spotter. :o

Link to comment
Share on other sites

Jeg husker tydeligt juleferien for, tror sku det var 3 år siden.

Mig og -Anders- var nede og træne ryg... ret intenst, dengang jeg stadig ku dødløfte :w00t:. Tror sku aldrig jeg har været så øm før.. saglige tider dengang man trænede for mest mulig DOMS... hehe..

Gutten ved siden af dødløft stedet byggede op til 4x195kg, og tog umiddelbart efter hans sweatshirt af, dernæst smithskråpressede han 140x5-8 (lang tid siden).

Mente jeg kunne genkende ham fra en eller anden tegneserie :lol: . Har siden forhørt mig hos diverse gorillaer, og effekten/styrken har vist sig at komme af de store mængder tun & brocolli som disse personer spiser!

Efter 2 år på tun (er allergisk overfor grønsager.... :rolleyes: ) ligner jeg stadigvæk ikk nogen actionhelt :confused2: ...

hehe

Men uanset hvad folk tar, eller har taget af grønsags blandiner & tun-tilskud, er det sku respekt at smide omkring 200kg op i bænk (self langt mere respekt til folk der gør det clean).

Foodman

Link to comment
Share on other sites

Jeg er, som før nævnt på dette forum, begyndt at køre sæt af 4-6 reps og 100% uden failure eller forced reps fremfor tidligere, hvor jeg altid kørte 8-10 reps med failure eller forced reps (SKOD!!!!). Dette har fået mine 1 RM's i div. øvelser til at stige voldsomt... hvis man gerne vil opnå noget progression skal man for alt i verden undgå at køre forced og til failure, men man skal også sørge for at opnå en vis progression i sin træning - altså øge belastningen regelmæssigt. Dette har i hvert fald givet fantastiske resultater for mig!! :pullup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share