14 årig GIANT !!


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Må sige at jeg har svært ved at se det Fede/sjove i den knægt. Det er jo alt alt for sygt at se på.

Det er jo som man tager det, du kan jeg prøve at vende den om. Ikke at jeg aner en skid om hans bagggrund, men rent hypotetisk.

Med hans bygning/gener var han højst sandsynligt en overvægtigt 12 årig dreng før han begyndte at træne. hvordan tror du at andre 12 årige behandler sådan en?

Men her ser det jo ud som om han har fundet noget han kan lide, noget han får ros for at lave, hvad SYGT er der ved det om jeg må spørge?

Det jeg ser er en stor, knap så trendy udseende dreng der har fundet noget han har et talent for.

Personligt syntes jeg da det er mega fedt at han beskæftiger sig med noget han kan lide.

Den dreng bliver jo aldrig en average "pop-dreng" træning eller ej.....

Lige en side-note før nogle alligevel bringer det på banen... Diskussionen om hvorvidt træning er smart i den alder har været oppe og vende utallige gange, og så vidt jeg husker har alle modstandere af teenage træning aldrig haft et eneste acceptabelt argument.....

Måske jeg er mogengnaven, men det er nu bare min mening

peace

Foodman

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share