14 årig GIANT !!


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Hvad er chancen for at han har opnået det uden brug af dope?

De er MEGET store. Der fødes altså bare fra tid til anden nogen børn som har anlæg for at blive monster store og stærke. Tag bare legenden Paul Anderson. Han var på toppen i en tidsperiode hvor AS ikke eksisterede. Han var også en kanon stor og kompakt fætter som knægt. Tag Mark Henry. En kæmpemæssig neger, som ifølge alle som kender ham aldrig har taget noget overhovedet (er vist endda blevet testet ofte). Han er alligevel en af de stærkeste i verden. Han vejede eftersigende 100 kg som 8 årig. Så jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at der engang imellem fødes nogen kæmpemæssige knægte med et sygeligt potentiale for styrke.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

En af mine kammeraters fætter er iøvrigt sådan en type. Han har aldrig trænet. Alligevel ligner han en stor stærk bondemand (han var 18 år, da historien udspillede sig). Han var vel 180 cm og vejede dengang 100 kg. Vi slæbte ham med til træning en dag vi skulle træne dødløft. Vi kørte sæt med 150 kg, som var temmelig tungt for os begge 2. Vi spurgte så fætteren om han ville prøve at løfte stangen. Han gik hen og dødløftede de 150 kg stiff-legged uden hjælpe fra benene, som om det var pap. Vi stod med åben mund og polypper. Men træning sage ham ikke noget. Desværre kan man sige. For sådan en type kunne blive brumstærk.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg må give Thomas J ret. Der bliver engang imellem født nogen big-ass-motherfuckers! Jeg har selv sådan en fætter! :) Som ca 20årig stillede han op til Silkeborgs stærkeste mand, og blev nr. 2. :o Han havde aldrig trænet med vægte. Kun den ene 30kg håndvægt, som han curlede lidt med derhjemme!

Jeg kan huske, at jeg snakkede med hans mor (min tante) om det, og hun var meget stolt over, at han sådan klappede de stærke folk rundt, der jo ikke lavede andet, end at træne med vægte hele ugen! :D

Hans bror er forresten et geni, der har den højeste uddannelse, man overhovedet kan opnå indenfor biologi! Han har læst 7år på universitetet i Cambrigde.

Var der nogen der sagde wonder-kids? :)

Nogen mennesker er bare født heldigt!

Link to comment
Share on other sites

En af mine kammeraters fætter er iøvrigt sådan en type. Han har aldrig trænet. Alligevel ligner han en stor stærk bondemand (han var 18 år, da historien udspillede sig). Han var vel 180 cm og vejede dengang 100 kg. Vi slæbte ham med til træning en dag vi skulle træne dødløft. Vi kørte sæt med 150 kg, som var temmelig tungt for os begge 2. Vi spurgte så fætteren om han ville prøve at løfte stangen. Han gik hen og dødløftede de 150 kg stiff-legged uden hjælpe fra benene, som om det var pap. Vi stod med åben mund og polypper. Men træning sage ham ikke noget. Desværre kan man sige. For sådan en type kunne blive brumstærk

Er det en med Hylander gener ???

Link to comment
Share on other sites

Tag Mark Henry. En kæmpemæssig neger, som ifølge alle som kender ham aldrig har taget noget overhovedet (er vist endda blevet testet ofte). Han er alligevel en af de stærkeste i verden. Han vejede eftersigende 100 kg som 8 årig.

Jeg læste engeng en artikel om Mark Henry, hvor en af hans lærere fra skolen fortalte at de i 5. klasse begyndte at holde den 250 pounds tunge dreng indendøre i frikvarterne. De var simpelthen bange for at kæmpen skulle komme til at skade nogle af de andre børn ved et uheld under legen i skolegården. Mark Henry er iøvrigt en af de få nutidige atleter som har konkurreret på topplan i både VL og SL. For nogle år siden havde han den uofficelle verdensrekord i "5-kamp", totalen i VL og SL lagt sammen. Men mon ikke Shane Hammond er indehaver af denne rekord i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er nævnt i en anden tråd, men det der 423kg (?) DL er for vildt. Når jeg taber mit hår vil jeg også barbere mig helt blank og løfte tunge ting iført leopartskinsdragter!

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share