mega ripp.....er dette produkt troværdigt?


candy-man
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

er der nogen af jer som har prøvet dette produkt fra mega pro. Det hedder mega ripp, er det fup eller virker det? http://www.mega-pro.com/energy_products.html

Det indeholder følgende;

3 capsules contain:

(amount pr serving)

Ma Huang (8% extract) 350 mg

Kola Nut (10% extract) 1250 mg

L-Carnitine 50 mg

Chromium Picolinate 200 mcg

White Willow Bark 500 mg

Link to comment
Share on other sites

Det er i princippet præcist det samme lort som Ripped Fuel, Hydroxycut og Børge´s UltraSuperMegaGigaRipTheFatofTheBody Fuel!

Spørgsmålet er IKKE om det virker, - det gør heroin, kokain, As og en kugle gennem hovedet også!

Spørgsmålet er, om det kan anbefales og det kan det selvfølgelig IKKE!

Produktet er ulovligt!

Produktet giver mulighed for alvorlige bivirkninger

Produktets virkning er midlertidig

Produktets reelle indhold af aktivstoffer er helt uberegneligt, - det er dels urtebaseret og sælges dels af et ludderfirma uden nogen form for kontrol af indhold m.m.!

Produktets indhold af krom, l-carnitin og White whillow er helt spild af penge, rent plat!

Produktet bliver øjeblikkeligt konfiskeret i tolden, mulighed for bøde foreligger.

Må jeg ydmygt foreslå, at du forsøger dig med god træning og ordentlig kost i stedet for?

Link to comment
Share on other sites

Produktets indhold af krom, l-carnitin og White whillow er helt spild af penge, rent plat!

Hvad er der i vejen med l-carnitin? Har hørt en del om at netop dette skulle være en god idé hvis man ønsker at forbrænde fedt i stedet for muskler (sikkert et dumt spørgsmål, da jeg ikke ved så meget om dette område og med et hørt stoftskifte altid har haft en lav fedtprocent næsten uanset hvor meget jeg har spist.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo bare en urte udgave af ECA stack. Ma Hyang indeholder ephedra alkaloider, cola nødder indeholder koffein og white willow bark indeholder salicylsyre. Så har de tilsat chrom der ikke har nogen bevist effekt og l-carnitin, som jeg ikke har stødt på nogen interessante resultater med heller. Om du er interesseret i at indtage ECA er vel en smagssag, selvom folk som JS helt klart vil kalde dig grimme navne :D Men nu ved du ihvertfald hvad det er.

Link to comment
Share on other sites

NEUTERED BEE:

"Farlige ECA nu må i altså lige. Det er kun farligt i forkerte mængder."

Sludder og narkomanvrøvl!

For sunde og raske mennesker findes der IKKE nogen "rigtige" mængder", - kun "forkerte"!

Power Clauer:

Det er først og fremmest indholdet af ephedra, der er slangen i paradiset, - men effekten forstærkes af koffeinindholdet!

Ephedra påvirker helt uspecifikt en række receptorsystemer i kroppen og påvirker centralnervesystemet ganske dramatisk!

Højt blodtryk, depression, mani, stress og alt muligt andet er mulige bivirkninger.

Efedrin bruges stort set IKKE mere i medicinsk behandling af samme grund.

Ikke at nogen som helst bivirkninger gør voldsomt indtryk på en bodyhouse-narkoman, men nok til at ALLE tænkende væsner holder fingrene langt væk fra dette lort!

De latterlige urtebaserede produkter er omend endnu værre end det syntetiske spekulationsprodukt LETIGEN, der som bekendt er blevet trukket tilbage fra markedet pga. en uacceptabel bivirkningsprofil, - selv når det udskrives pr. recept og indikationen er kortvarig behandling af helbredstruende overvægt under lægetilsyn!

De urtebaserede produkter produceres af et hav af ludderfirmaer UDEN nogen som helst kontrol, - man har INGEN som helst garanti for det reelle indhold af aktivstoffer, der alene pga. af urteformen kan variere helt kolossalt, men også fordi disse useriøse firmaer gang på gang er blevet taget i at "spike" deres produkter med alt mellem himmel og jord, - eller måske blot med øget dosis så Børge Biceps eller Troels triceps fra bodyhouse synes der er mere knald i UltraHydroxyRippedAbsoluteFatFree end i RippedXenametrineMX7FirstOnTheRoadNoFat-Fuel!

Få styr på kost og træning og overlad eksperimenterne med ulovlige og potentielt helbredsskadelige dopingsstoffer til narkomaner/bodybuildere!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Det hører måske med til historien at der til dags dato ikke forefindes et eneste dokumenteret eksempel på sammenhæng ml. indtag af ECA og de bivirkninger andre beskriver. Jeg skal ikke kunne udtale mig om de enkelte bestanddeles funktion, men dette er altså hvad empirien siger. Dette er bemærkelsesværdigt da der i USA langes over en million tabletter over disken hver eneste dag af ECA stacks.

Jeg har selv prøvet Hydroxycut over en 3 mdr. periode. Bort set fra lidt hjertebanken syntes jeg ikke jeg kunne mærke noget særligt. Resultatet var heller ikke noget særligt, så det holdt jeg hurtigt op med at brænde penge af på.

Link to comment
Share on other sites

JS

"Sludder og narkomanvrøvl!

For sunde og raske mennesker findes der IKKE nogen "rigtige" mængder", - kun "forkerte"!"

Endnu engang får du brugt dine fjollede udtryk som narkomanvrøvl, som ikke høre nogen steder hjemme.

For sunde og raske mennesker findes der "rigtige" mængder",- men dette kan du jo umuligt vide noget om da du aldrig har prøvet sådanne hjælpemidler.

For uvidende og dumdristige mennesker, har du ret i, at der findes forkerte mængder, men der er forhåbentlig ingen der propper disse medikamenter, i hovedet uden at vide hvad det er.

Jo der er og de er de såkaldte "idioter" som ingen kan rette op på, så JS hvis du ved hvad du "leger" med, er det tæt på at være ufarligt. Modig udtaelse, men ikke destromindre den rene og skære sandhed.

Kom så svin mig noget mere til, det er du jo så god til. Ej sys det er morsomt at se alle de sarkastiske udtryk du kan komme med. Fyr løs...

Link to comment
Share on other sites

Det er jo bare en urte udgave af ECA stack.

hvis det "bare er en urte udgave af eca stack" er den så mindre "farlig" end et andet produkt ved navn therma power. Eller er Therma det man kalder eca stack, eller er det også urte udgaven. Synes efterhånden det er blevet lidt af en jungle med alle de kosttilskud. Især hvis de farlige stoffer går under forskellige dæk -navne, som med mega ripp hvor det ikke står tydeligt af det indeholder Ephedra. Men jeg er glad for at i gider at give jer tid til at svare på mine spørgsmål samt vejlede mig :)

Edited by candy-man
Link to comment
Share on other sites

Indholdet af Mega-rip er det samme som Therma power, bortset fra du skal have 3 caps Mega-rip for at få samme mængde som 1 therma. De er begge lige "farlige".....

Grunden til at der er en urteudgave i modsætning til den syntetiske er at syntetisk efedrin er ret let at lave til amfetamin og derfor er forbudt i de fleste lande, og producenterne er derfor nød til at bruge urter med nogenlunde samme effekt.

Edited by Pumba
Link to comment
Share on other sites

Da jeg skrev bare, var det ikke ment for at negligere produktets risikoprofil, men ment som endnu et ECA produkt, altså ikke noget nyt superprodukt.

Er der forresten nogen der har set "Requiem for a Dream"? Den giver et ret godt billede af et ECA misbrug af en uvidende person.

Link to comment
Share on other sites

NEUBI:

"Endnu engang får du brugt dine fjollede udtryk som narkomanvrøvl, som ikke høre nogen steder hjemme."

Sludder og vrøvl, - det eneste der IKKE hører nogen steder hjemme er raske menneskers latterlige forbrug af potentielt helbredsskadelige stoffer!

"For sunde og raske mennesker findes der "rigtige" mængder",- men dette kan du jo umuligt vide noget om da du aldrig har prøvet sådanne hjælpemidler."

Sludder og vrøvl, - hos raske mennesker forefindes der INGEN medicinsk indikation for anvendelsen af alt dette narko-lort, - og selvfølgelig kan man vide ALT man har brug for at vide selvom man personligt er klog nok til IKKE selv at lege den lille kemiker med sit gode helbred!

Mener du også, at man skal være diabetiker for som læge at kunne behandle sukkersygepatienter, - eller at mænd IKKE kan være gynækologer fordi de IKKE selv menstruerer og har en livmoder med tilbehør?

Tænk dig dog om drengebarn!

"For uvidende og dumdristige mennesker, har du ret i, at der findes forkerte mængder, men der er forhåbentlig ingen der propper disse medikamenter, i hovedet uden at vide hvad det er."

Sludder og vrøvl, - det gør ALLE, der anvender dette plat, - de klynger sig blot til den latterlige illusion, at de ved at chatte lidt på nettet med nogle andre narkomaner, kommer til at "vide hvad de foretager sig"!

"Så hvis du ved hvad du "leger" med, er det tæt på at være ufarligt."

Sludder og vrøvl, - typisk selvbedrag og en ren livsløgn.

"Modig udtaelse, men ikke destromindre den rene og skære sandhed."

Sludder og vrøvl, - IKKE spor modigt, men derimod den rene og skære livsløgn fra selvbedragernes talrige rækker!

"Kom så svin mig noget mere til, det er du jo så god til. Ej sys det er morsomt at se alle de sarkastiske udtryk du kan komme med. Fyr løs... "

Sludder og vrøvl, - formålet er IKKE at "svine dig til", - formålet er at afsløre de løgnehistorier du som overlevelsesmekanisme er nødsaget til at viderepromovere.

Hele problemet er den perverse indgangsvinkel til det der indledningsvis er et sundt og godt tiltag - sport og træning -, men som nu til dags er degenereret til et ubegavet og selvdestruktivt farmakologisk orgie i kemiske giftstoffer.

Det er en ren værdikrise og et tegn på dels dårlig begavelse, men også manglende opdragelse og totalt svigtende dømmekraft!

INGEN af de typiske kemikalier fra bodybuildingens rædselskabinet hører nogen steder hjemme i tænkende væsners univers, - det er et totalt skråplan og en social deroute for mindreværdsplagede umodne og ikke specielt kloge smådrenge, som mangler voksent opsyn og en fast hånd!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

JS

hva så med kreatin??? Dette er jo også fra "rædselskabinettet" som du så flot omtaler det.

Det er nogle fine argumenter du har mod hjælpemidler fra "rædselskabinettet", men har du tænkt på at det måske ikke er alle folk som har samme viljestyrke som andre, eller at de måske bare vil se tingene gå lidt hurtigere.

Mange bruger flere år 10+ på at få den krop som de gerne vil havde og det er der mange som ikke finder tiltalende, f.eks. AS-brugere(misbrugere) - ECA brugere(misbrugere) - KREATIN brugere(misbrugere) osv.

Håber du kan følge hvor jeg vil hen.

Link to comment
Share on other sites

NEUBI:

"hva så med kreatin??? Dette er jo også fra "rædselskabinettet" som du så flot omtaler det."

Man kan selvfølgeligt jomfrueligt mene, at kreatin burde være et dopingpræparat, men på det foreliggende grundlag, stoffets virkemåde, det totale fravær af konstaterede bivirkninger hos de millioner af brugere, der har anvendt det, det totale fravær af ændringer af væsentlige markører, osv. finder jeg det rimeligt at konkludere, at periodevis fonuftigt anvendt kreatin IKKE repræsenterer hverken nogen teoretisk eller praktisk risiko!

Hvert medikament bør bedømmes særskilt under iagttagelse af sædvanlig fornuft og med nul-tolerance i forhold til selv små konstaterede eller teoretiske bivirkninger!

I modsætning til doping-DK, som mener, at brug af proteinpulver er første skridt på vejen til narkomani, mener jeg faktisk præcist det modsatte!

Skal man have blot en lille chance for at lede de håbefulde poder væk fra de skadeliger stoffer, så er det af værdi af finde frem til de harmløse kosttilskud, som kan give et lille bidrag til resultat UDEN de negative helbredsvirkninger, som brug af de typiske BB-kemikalier medfører!

"Det er nogle fine argumenter du har mod hjælpemidler fra "rædselskabinettet""

Det forekommer mig egentligt, at "argumenterne" blot er sund fornuft, men jeg glæder mig da over, at du synes, jeg har en "god sag!

"Har du tænkt på at det måske ikke er alle folk som har samme viljestyrke som andre, eller at de måske bare vil se tingene gå lidt hurtigere."

Jeg kan da sagtens forstå fristelsen, - og også utålmodigheden, men IKKE at man giver efter for disse ting!

Det er da netop her man må kunne forlange, at det tænkende menneske via sit intellekt afviser sin første indskydelse til at introducere giftige kemikalier i træningsarsenalet!

Jeg kan f.eks. rigtigt godt lide at køre meget hurtigt i mørke på isglatte veje, men undlader at gøre det alligevel, fordi det IKKE er risikoen værd!

En af de ting, der plager mig ved det moderne menneske, er ideen om, at enhver fornuftsbaseret modificering af egne valg eller egen adfærd, er uacceptabelt tyrani!

Tidligere ville man blot have kaldt det selvdiciplin eller sund fornuft!

Ligeledes tanken om at alting skulle være igår, - tålmodighed er en helt nødvendig dyd, - såvel i træningscentret som i tilværelsen generelt!

Det vi taler om her er simpelthen et skred i normerme fra et individ, der agerer ansvarsfuldt overfor sig selv og andre, - og så til det moderne lystreptil, der nægter at tænke blot et sekund over fornuften af egne valg og egen adfærd!

Problemet er selvfølgelig, at vi har fået alting forærende, at vi har adskilt pligt og rettigheder,- og at efter at vi har erkendt, at fortidens sorte skole og kadaverdisciplin er idioti, har afløst dette tyrani med forældre, der IKKE evner at sætte grænser for deres egne unger, - og som tror de gør børnene en tjeneste ved IKKE at skride ind, - uanset hvor urimeligt de små tyranner opfører sig!

"Mange bruger flere år 10+ på at få den krop som de gerne vil havde og det er der mange som ikke finder tiltalende, f.eks. AS-brugere(misbrugere) - ECA brugere(misbrugere) - KREATIN brugere(misbrugere) osv."

Det er det, der er problemet, - utålmodighed er en uskik, - i mange kulturer har man et helt andet og mere forn uftigt syn på "tid", - det kunne vi godt tage ved lære af.

I mellemtiden må vi anvende vores intellekt og selvdisciplin til at begrænse skadevirkningerne af den på dette punkt uhensigtsmæssige kulturelle indoktrinering vi er blevet ofre for!

"Håber du kan følge hvor jeg vil hen."

Det kan jeg godt, - jeg kan bare IKKE forstå eller acceptere, at tænkende væsner giver efter for den programmering, de er blevet udsat for!

Uanset om denne så kommer fra kulturkredsen, forældrene eller amerikanske muskelblade!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

JS

Er faktisk enig i næsten alt hvad du skriver, Bortset fra at jeg godt kan se hvorfor folk bruger disse medikamenter.

Produkter som Therma Power vil jeg sætte i samme "bås" som kreatin, da jeg mener at der ikke er de store bivirkninger ved dem, men, men, men det kommer jo an på den enkelte, da nogle kan tåle mere end andre. Hvis man følger de daglige doser på bøtterne, vil man ikke få de vilde bivirkninger, og hvis man samtidig har læst på lektien er sandsynligheden for bivirkninger meget lille. Men igen det kommer an på den enkeltes stofskifte. Hvis man f.eks har lavt stofskifte kan man tåle en større dose end folk med højt stofskifte.

Mener bare ikke at folk som ikke har læst på lektien/styr på sine ting, skal tage sådanne stoffer, så i den sammenhæng har du fuldstændig ret.

Problemet er som du siger at man har fået alting foræret, i denne sammenhæng kan man tage letigen som bruges på samme måde som Therma Power, Det er et stof som jeg ikke vil anbefale folk at bruge da konsekvenserne/bivirkningerne er katastrofale, selv med anbefalet doser.

Så medikamenter som mega ripp og hvad de ellers hedder har jeg ikke noget imod, men lige så snart det går over i effedrin indholdige stoffer, mener jeg at man skal vide hvad man har med at gøre, for ellers er man direkte dum.

Link to comment
Share on other sites

NEUBI:

Fornuften i at løbe en given risiko bør sammenholdes med nødvendigheden af at anvende præparatet!

Da der INGEN medicinsk indikation forefindes for raske menneskers anvendelse af ECA-præparater, er de erkendte risici uaccepttable!

For den person, der får en hjerneblødning, en psykisk lidelse eller måske en hjertekvababbelse, er risikoen vel også til at få øje på!

Iøvrigt forstår jeg slet IKKE, hvorfor du mener ECA-produkter skulle være sikrere end Letigen!

I Letigen har man da i det mindste garanti for indhold og potens, - I ECA-produkterne har man IKKE garanti for noget som helst, da den industri der står bag er fuldstændigt ukontrolleret og f.eks. gang på gang er blevet grebet i at "spike" produkterne op med andre stoffer, - eller blot overdosere i forhold til det angivne, så brugeren føler at Ripped III´"virker" bedre end Zenadrine mkII!

Alene det, at vi taler om urtebaserede produkter introducerer kolossale unøjagtigheder i mængden af aktivstof, hvilket i sig selv gør disse produkter potentielt farligere og mere uberegnelige end Letigen, som du helt rigtigt konkluderer er slemt nok i forvejen!

Jeg er derfor nysgerrig efter at få at vide, hvorfor du mener at ephedra-baserede produkter med angiveligt samme mængde aktivt effedrin som Letigen skulle være harmløse, når du erkender, at det grundlæggende samme mix aktikstoffer, - blot i syntetisk ren form skulle "have katastrofale bivirkninger"

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

----> JS

Dine betragtninger omkring tålmodighed og selvdiciplin er noget af det fornuftigste jeg endnu har læst på dette board. :respekt:

Mange er desværre udstyret med en fuldstændig urealistisk opfattelse af at livet skal være en lang problemløs vandring på rosenblade, hvor alt hvad man ønsker kommer når man knipser. Bagefter kan folk ikke forstå at deres handlinger har en konsekvens, og vender sig straks mod "samfundet" der med piller, behandlere og terapeuter skal bringe alt tilbage i god orden.

Ingen har lovet at livet skulle være sådan, de virkelig vigtige ting er dem, man må kæmpe hårdt og længe for.

Det er tragikomisk at iagttage folks jagt på et "rush" eller "grænseoverskridende oplevelser". Bungyjump og andre pseudofarlige begivenheder skal give et kunstigt indtryk af at afprøve sig selv. Hvis man virkelig vil teste sig selv, skulle man tage en uge alene i en Vesterhavshytte uden forbindelse af nogen art til omverdene. Hvis der er noget det moderne menneske har det svært med, er det at skulle være alene med sig selv. Hvis man tog "Krig og Fred" eller "Frobrydelse og straf", kunne man måske endda blive en smulere klogere.

Man kunne selvfølgelig også tage bibelen med og virkeligt ændre sit liv :D :poking:

Link to comment
Share on other sites

DIDLEY:

Selvom jeg, som du sikkert kan gætte, nu IKKE ville anbefale nogen at parkere deres logik i et smukt folkeeventyr som biblen, så er jeg enig i, at der er en kolossal mangel på eftertænksomhed og alvor i samtiden.

Vor tid er ufatteligt overfladisk og uden substans, - indpakningen er vigtigere end gaven, alt er forjaget og skøjter afsted uden at komme mere end 1/4mm ned under overfladen, tidligere tiders kritiske journalister er blevet rene underholdere og kastrerede mikrofonholdere, - verden og DK er af lave!

Ret bizart for en gammel gubbe som undertegnede, der gennemlevede årtierne, hvor politisk engagement, selvindsigt og interesse for andet end hvilken cafe, der serverer den bedste Capucino, var en selvfølge.

Det moderne menneske er et selvtilstrækkeligt, neo-narcicistisk pjok, der er aldeles ude af stand til at tage ansvaret for sig selv, sine nærmeste og egne handlinger og valg!

Et flæbende frygtsomt skvat, der trods enestående materiel velstand, bliver mere og mere ud af stand til at klare sig uden et konstant følge af psykologer, socialrådgivere, sagsbehandlere og allehånde terapeuter!

Godt det IKKE altid har været sådan, - for så var "arten" stensikkert uddød for længe siden, - men det kan selvfølgelig nås i nu........... :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share