Kritik af træningsprogram


Fitnessman
 Share

Recommended Posts

Når der er en artikel i Workout and Fitness, så må det jo næsten betyde at programmet er "anerkendt"

Hehe…

;) *blink til Thomas*

He he... er lige ved at pushe lidt blade her :lol:

Nå, hvem ville så lave et PWT program... dammit, sig det knægte... kan det være Fittsmoker?

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, jeg troede man skulle være kompetent vidensmæssigt for at kunne rådgive.. siger ikke de ikke er, men hvis programmet du har præsenteret er deres bedste bud, så er det ikke noget just at betale penge for. Hey jeg giver 25% rabat på deres priser, men til gengæld lover jeg at din træning bliver optimeret i langt højere grad end den nuværende - og vi kan endda også gøre det online ;)

Link to comment
Share on other sites

Cilius: Det var vel ikke henvendt til mig :confused2: jeg har ikke posted programmet og har heller ikke betalt for noget program.

Hvis jeg endelig skulle, så ville jeg da klart få det lavet hos dig til dine fantastiske priser :lol: :lol:

Jeg er heller ikke 100 % sikker på at programmet er lavet hos dem, men de er vel de eneste der hedder pwt!

Edited by Mr. Fitness
Link to comment
Share on other sites

Hvad fanden er det nu for noget??

Det ser for mig ud til at "Fitnessman" ikke alligevel vil dele de tidligere postede indlæg! Jeg synes det er latterligt at begynde at slette sine gamle indlæg fordi man finder ud af det måske ikke var så klogt det man skrev...

Nu ved jeg ikke hvad "Fitnessman" skrev, men det er da ikke godt for debatten her på MOL bare at slette indlæg når man ikke synes det var et godt spørgsmål man stillede fra starten af :teachingfinger:

Jeg har da selv stillet mange "dumme" spørgsmål (og gør det nok stadig) - Ja, og dog - man siger jo at der ikke findes dumme spørgsmål, kun dumme svar!

Det var bare lige lidt brok fra min side :kj:

- Tolle

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share