ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Til VM var det kun i de lave klasser at hårdhed og definition blev vægtet højt. I den høje klasse derimod, var Angel noget hårdere end en del af dem der endte i top 6. Nogle var meget bløde i det, såsom den islandske deltager, og andre havde sågar en fold under balderne hvilket jeg syntes var lidt besynderligt at det skulle premieres.

Så i bund og grund synes jeg det er det lidt svært at sige hvad resten af verden dømmer efter. Den top 6 jeg har set til VM, bærer hvertfald ikke præg af at definition er særlig vigtigt og jeg har svært ved at se hvad man dømmer efter udover at de foretrækker kvinder af en bestemt højde, hvilket også sætter nogle referencerammer ift proportioner. Når man har højde og arm/benlængde som konstanter, synes jeg der er stor spredning i forhold til muskelmasse, hårdhed og andet. Måske har ansigtsudseende stor betydning, men det er umiddelbart ikke til at sige og det ville også virke lidt sært når kroppen er fokus?

Hvis du kan se en rød tråd i bedømmelserne internationalt, så må du meget gerne uddybe hvad den er. Det er jo lidt svært at se hvad "standarden" er, når der dømmes så forskelligt nationalt :smile:

Hei Christian- .

Siden Nora kom 28plass?.i VM .var det kanskje symetrien etc som ikke kunne måles med topp 6..Jeg vet ivertfall at Cessile S på 6..var i grym form..mener og at alle i topp 6 var i bere form..

Det var forøverigt godt din kone påpekte at det ikke var henne men Monicas rygg hun sammenligner meg med..ovenfor jeg blev litt forvirret :santa2:

Hele utgangspunktet for denne catfight er at jeg synes din kone var litt freidig og selvglad..

Men showt nok med en fight..Håper hun stiller opp til Loaded cup..og Dm

t

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei Christian- .

Siden Nora kom 28plass?.i VM .var det kanskje symetrien etc som ikke kunne måles med topp 6..Jeg vet ivertfall at Cessile S på 6..var i grym form..mener og at alle i topp 6 var i bere form..

Det var forøverigt godt din kone påpekte at det ikke var henne men Monicas rygg hun sammenligner meg med..ovenfor jeg blev litt forvirret :santa2:

Hele utgangspunktet for denne catfight er at jeg synes din kone var litt freidig og selvglad..

Men showt nok med en fight..Håper hun stiller opp til Loaded cup..og Dm

t

Hej Timea :smile:

Jeg ved ikke om det ligefrem er en catfight :laugh: Man kan nu godt være uenige uden at det behøver være en fight eller noget i den stil og jeg er heller ikke ude på at forsvare nogen i den her tråd, da Norah sagtens kan finde ud af det selv :smile:

En enkelt rettelse er at hun kommer på en 28 plads, fordi alle over 15 plads bliver placeret udfra deres atletnummer eller alfabetisk. Kan ikke lige huske hvordan det blev gjort, men det er ikke således at fx nr 16 på listen har fået flere point end nr 18 eller nr 25 osv. Alle er "Tied for 16", så der er slet ikke givet point fra 15 plads og nedefter.

Når det så er sagt, så havde jeg meget svært ved at se en rød tråd i top 15. Symmetri/Muskelmasse og definition svingede meget i top 15 og især muskelmasse og definition var der stor forskel i. Hvis konkurrencen udelukkende skal bedømmes udfra symmetri og proportioner, har du ret i at Norah falder udenfor top 6 pga sin højde, men jeg vil mene at hun lige så godt kunne have været i top 15 som udenfor top 15, da den var meget blandet.

Top 6 kan man sige har en meget homogen højde/arm og benlængde, som giver nogle proportioner, som en person, som er noget højere ikke har og aldrig vil kunne få. Det er sådan set fair nok, at standarden er fx 170cm, benlængde x og armlængde y. Det giver atleterne noget at forholde sig til og hvis man ikke passer til standardmålene kan man lige så godt lade være med at stille op. Jeg vil så mene at det er en temmelig unuanceret bedømmelse, når man har placeringer så forskellige at definition og muskelmasse ikke kan betyde ret meget.

Kigger man på top 6, kunne jeg sagtens forestille mig en anden placeringsrækkefølge end den man havde til VM. Jeg husker ikke om den islandske deltager kom i top 6 eller ikke, men hun var væsentlig blødere end mange af de andre uden at det betød noget for hendes placering.

Måske ville hun placere højere hvis hun havde været hårdere, men det er ikke til at vide, da hårdhed ikke umiddelbart virker som en faktor. Jeg vil sige at hun har rigtig gode proportioner og symmetri, så hvis hårdhed ikke betyder så meget, kunne hun sagtens have placeret højere.

Cecilia Söderstromm (Håber jeg har stavet det korrekt) synes jeg har en meget flot symmetri og rigtig gode proportioner, samt at hun er meget køn. Men hvis du kigger på billeder, vil jeg ikke mene at hun er i super god form. Hun har en fold under ballerne, som man kan se på stort set samtlige billeder derfra og bagfra er hun lidt blød i det fra maven og ned. Det håber jeg du kan forstå er en saglig kritik af hendes krop netop den dag og ikke et forsøg på at svine hende til eller noget i den stil :smile: Har dette trukket ned i hendes score? Hvem ved? Det eneste vi ved, er at hun kommer i top 6. Andre i top 6, ser ikke specielt trænede ud. har det skadet deres placering eller ikke?

Jeg synes nogle af de østeuropæiske piger var vældig pæne, men nogle af dem så ikke ud til at have løftet en vægt i mere end 5 sammenhængende måneder. Nogle af dem placerede ret højt, hvilket jeg undrede mig over. Andre havde underudviklede muskler især bagfra, men det betød heller ikke så meget for deres samlede placering.

Alt i alt synes jeg at bedømmelserne grænser til det mystiske i nogle tilfælde. Det skal ikke forståes som at jeg ville have sat Norah som nr 1, men bare at jeg ikke helt kan se hvordan dommerne kommer frem til deres resultatliste. Jeg ved ikke om du kan følge mig i de btragtninger?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 3. December

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:00

BEN

SL SQUAT

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 8reps @ 60kg

1 set x 5reps @ 72.5kg

1 set x 5reps @ 78.5kg

1 set x 5reps @ 78.5kg

1 set x 5reps @ 78.5kg

1 set x 5reps @ 78.5kg

1 set x 5reps @ 78.5kg

LEG EXTENSION

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 9reps @ 130lb

1 set x 9reps @ 130lb

1 set x 9reps @ 130lb

1 set x 9reps @ 130lb

1 set x 9reps @ 130lb

1 set x 6reps @ 150lb

1 set x 6reps @ 150lb

1 set x 6reps @ 150lb

1 set x 6reps @ 150lb

1 set x 6reps @ 150lb

ABDUCTOR

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

STANDING GLUTES

1 set x 15reps @ 45kg

1 set x 12reps @ 55kg

1 set x 10reps @ 65kg

+ rotator

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Kanskje på tide dere dansker går etter hva hele resten av verden dømmer..det blir nok en konkurranse i dk også..jeg kan og stille iopp til DM...så vi får se..

Her er en pølse og en pinne

Det er da direkte dumt at ville stille op til en konkurrence på dansk jord med danske dommere og så ikke gå efter hvordan der dømmes her i DK :blink:

Det er da også direkte dumt af dig at kritisere forbundets dygtige dommere for ikke at udføre det de er uddannet og slet ikke gøre det godt nok... det skal du nok blive populær på!!!

Netop problematikken omkring hvordan mange lande dømmer og vægter symmetri vidt forskelligt havde jeg en snak med en af forbundets dommere om forleden. Han gjorde mig opmærksom på at man måtte indrette sig efter det land man konkurrerer i både hvad angår ens fremtoning rent fysikmæssigt men også poserings- og påklædningsmæssigt. Det vil også sige at IKKE ALLE kropstyper eks. egner sig til konkurrencer i Frankring mens de måske egner sig perfekt til USA, da skønheds- og symmetriidealerne er forskellige fra land til land.... og lige pt. mener det danske forbunds dommere (for andet år i træk) åbenbart at Christina Dybdahl og min egen fysik har den bedste symmetri vægtet mod vores muskeludvikling samt vi har en flot scenepræsentation... det er jo så DK og åbenbart ikke godt nok til dig??! Hvordan standarden bliver 2006 afhænger jo af hvem der tropper op til DM og om de kan sælge varen så meget bedre end de to før omtalte personer, og dermed rykke kriterierne i anden retning ved fuldendt salg :smile:

Derudover er det dybt kritisabelt, at du mener at DK ikke følger det internationale regelsæt for bedømmelse. I DK følges IFBB regelsæt 100% når det kommer til bedømmelse af fysikken, dvs. at symmetri vægter 100% mens fedt% og muskulatur er underordnet og ikke strækker sig til mere end en vægt på 40%. Dette vil også sige at du skal have in mente at alt for store muskler samt dybe cuts i muskulaturen ikke er ønskeligt, så hvis du har tænkt dig at troppe op som en tørret kvist så kommer det til at give bagslag på dansk jord....

En sidste ting er, at det er fint nok du kritiserer mig for at have nogle personlighedstræk som jeg ellers ikke mente var eksisterende :unsure: samt at du kritiserer min fysik og dens mangler i forhold til din egen standard og hvad du mener DK bør stå for --> men i kraft heraf har du også hængt alle de andre atleter fra placering 2-12 ud idet du jo giver udtryk for at deres standard er endnu lavere... du skal nok gå hen og blive super populær blandt de andre deltagere hvis du fortsætter i den stil :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg altså nød til at spørge - Det OL squat, hedder det dét, fordi det er med en længere stang eller er det en helt anden øvelse? :blink:

hæhæ... der skulle faktisk stå SL squat!!!

OL squat er squat med stangen højt på nakken og smal fodstilling

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg altså nød til at spørge - Det OL squat, hedder det dét, fordi det er med en længere stang eller er det en helt anden øvelse? :blink:

Mit gæt er at det er squat med smal fodstilling, stangen liggende højt på ryggen og udført med en del knævandring. :smile: Altså som en OL vægtløfter ville udføre øvelsen.

Edit: Too little to late....

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Mit gæt er at det er squat med smal fodstilling, stangen liggende højt på ryggen og udført med en del knævandring. :smile: Altså som en OL vægtløfter ville udføre øvelsen.

Rommel

Knævandring... ALDRIG :innocent:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ ... nu leger du forhåbenligt blå-øjet :wink: Det er ironi :rudolph:

... men ser dog alligevel ud til at pars transversus af m. trapezius ikke er udviklet da rhomboideus er ret så synlig men alligevel svært at bedømme fuldt ud pga. håret!

Har det på billedsammenligning men ved ikke om jeg tør poste det :blush:

Hej Angel :xmas:

NæHH blå øjet synes jeg nu ikke jeg leger og svært at vide om det er ironi eller ej når jeg ikk kender dig som person :wink:

Men noget helt andet hvorfor har du ikke selv samlignet dig med timea ?? istedet for monica brandt som er proffesionel ? det er da ikke fair overfor timea hvis hun er på standard med dig selv :wink: bare min mening :innocent:

Hilsner fra D

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel :xmas:

NæHH blå øjet synes jeg nu ikke jeg leger og svært at vide om det er ironi eller ej når jeg ikk kender dig som person :wink:

Men noget helt andet hvorfor har du ikke selv samlignet dig med timea ?? istedet for monica brandt som er proffesionel ? det er da ikke fair overfor timea hvis hun er på standard med dig selv :wink: bare min mening :innocent:

Hilsner fra D

Hey D&G

Endelig en der sætter spørgsmåltegn ved det der ligger bag et indlæg før de farer frem :4thumbup:

Hvorfor ikke os i sammenligning... netop fordi det faldt Timea for brystet at jeg havde brugt mig selv i først ombæring og jeg ikke ønskede at puste yderligt til gløderne :blink:

... og hvorfor så Monica - fordi det i mine øjne er en af de utilmative fitnessrygge man kunne ønske sig og jeg så lige tilfældigt have billedet liggen på compen :nissegrin:

p.s aner ikke hvad Timeas standard er?? Aner ikke engang hvem hun er og hvad hun har konkurreret i før? Så måske er hun på højere niveau, samme eller lavere... aner det ikke og interesserer mig heller ikke...

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hva fanden... nu hvor den alligevel er igang :wink:

Og for en god ordens skyld så er det ikke min ryg men den imod den ypperlige Monica Brant som er absolut et af mine forbilleder mht. til ryg og quads :4thumbup:

Grafisk --> ved siden af kan man se hvordan trapezius skal dække rhomboideus hvilket den gør helt perfekt hos Monica :bigsmile:

Waaaa...! :santa2:

Cool ryg hende Monica har! :blink:

Her kommer m. trapezius' gamle navn atter til sin ret.

M. cucullaris ("munkekutte")

post-8136-1133703361.gif

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

Waaaa...! :santa2:

Cool ryg hende Monica har! :blink:

Her kommer m. trapezius' gamle navn atter til sin ret.

M. cucullaris ("munkekutte")

post-8136-1133703361.gif

Ej hvor fedt... det vidste jeg ikke :4thumbup:

hun har også nogle suveræne lat's hvilket også er et område jeg knokler på da det område har mangler ... i det hele taget er hendes rygudvikling forbilledlig :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hey D&G

Endelig en der sætter spørgsmåltegn ved det der ligger bag et indlæg før de farer frem :4thumbup:

Hvorfor ikke os i sammenligning... netop fordi det faldt Timea for brystet at jeg havde brugt mig selv i først ombæring og jeg ikke ønskede at puste yderligt til gløderne :blink:

... og hvorfor så Monica - fordi det i mine øjne er en af de utilmative fitnessrygge man kunne ønske sig og jeg så lige tilfældigt have billedet liggen på compen :nissegrin:

p.s aner ikke hvad Timeas standard er?? Aner ikke engang hvem hun er og hvad hun har konkurreret i før? Så måske er hun på højere niveau, samme eller lavere... aner det ikke!

Du må ikke glemme utgangspunktet for catfighten....*Du legger ut bilder av flere piger og krittiserer og hever deg selv fremfor de..Det synest jeg bare var shovt...siden du selv ikke var den beste..Det innspirere og til at slå deg på scenen

Du sier senere at jeg er en "tørr kvisst.".Og påpeker med flotte illustrasjoner..og sammenligner meg med ditt idol Monica B..derfor tillater jeg meg å kalle deg pølse...fordi jeg synest du ikke er helt deffa...

Det er bare et faktum at dk, har holdt en høyere fett prosent en Norge -Sverige...Jeg kritiserer da ikke dommerne.... Og takk for at du tipser meg om at en i Dk..ikke bare blir bedømt ut i fra fysikk..men også holdninger..Må man fylle ut skjema først?.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Du må ikke glemme utgangspunktet for catfighten....*Du legger ut bilder av flere piger og krittiserer og hever deg selv fremfor de..Det synest jeg bare var shovt...siden du selv ikke var den beste..Det innspirere og til at slå deg på scenen

Du sier senere at jeg er en "tørr kvisst.".Og påpeker med flotte illustrasjoner..og sammenligner meg med ditt idol Monica B..derfor tillater jeg meg å kalle deg pølse...fordi jeg synest du ikke er helt deffa...

Det er bare et faktum at dk, har holdt en høyere fett prosent en Norge -Sverige...Jeg kritiserer da ikke dommerne.... Og takk for at du tipser meg om at en i Dk..ikke bare blir bedømt ut i fra fysikk..men også holdninger..Må man fylle ut skjema først?.. :w00t:

igen...

Har aldrig kritiseret nogle af pigerne blot konstateret den overordnede mangel som der udvises blandt mange bodyfitness piger... der er en verden til forskel og du forsøger at ligge ord i munden på mig og kalde mit indlæg kritik af mine konkurrenter hvilket (en gang for alle) på intet tidspunkt har været med den vinkel du ligger an til!!! Hvis jeg nu havde sat eks. monicas ryg ind til sidst så havde du sikkert ikke haft så svært med det hele??

De piger som jeg har snakket med efterfølgende har selv søgt konstruktiv kritik af deres rygge og igen... ikke noget med at "rakke" ned på nogen som du skriver men i stedet give dem feedback og hermed mulighed for at for opbygget de "huller" der er.... du virker ikke til at forstå??!

Jeg siger ikke du er en tør kvist, men skriver at der ikke er nogen pointe i at stille op som en tør kvist - som du ligger op til - eftersom det ikke er standarden...

Ang min fedt% så var jeg til udtagelse til VM 5 uger før og fik her af vide jeg ikke måtte smide mere fedt - tværtimod - da jeg på dette tidspunkt var ret langt ned og havde striber mange steder... derfor holdt jeg igen, for jeg lytter gerne til vores dommere og gør selvfølgelig hvad de synes bedst!! At det så måske var deres fejlvurdering her i første omgang er ikke godt at vide, det er heller ikke til at vide om det ville være gået anderledes hvis min fedt% havde været lavere end den var osv.... derfor bliver det nok også en anden standard der bliver prøvet af til næste internationale BF konkurrence for dem der ønsker at komme afsted ?

Ang. det med holdning til sine konkurrenter samt ikke mindst dommerpanelet, så er det klart det har en betydning... dommerne er også mennesker og uanset hvor objektivt de skal forholde sig, så kan det ikke undgåes at det også bliver subjektivt og man ser med lidt andre øjne på en person som har rakket ned på deres bedømmelser og standardkriterier... så hvis du fra starten af virker bederevidende i forhold til dem og deres kriterier, så tror jeg næppe du skal regne med at du står højt på deres liste hvis det skulle komme til sammenligning med andre... det er ikke anderledes i N og S.... sådan er spillets regler - ligesom spillet også er at østlandene har fællesaftaler om at stemme på hinandens atleter (hvilket vi erfareder under VM fra flere sider), ligesom hjemmedommere sikkert ofte vil kigge med mere postive øjne på deres egne atleter (igen for det er deres standard) osv. .. hvis man ikke kan lide spillet regler må man jo blive væk....

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

De piger som jeg har snakket med efterfølgende har selv søgt konstruktiv kritik af deres rygge og igen... ikke noget med at "rakke" ned på nogen som du skriver men i stedet give dem feedback og hermed mulighed for at for opbygget de "huller" der er.... du virker ikke til at forstå??!

:blink: er du også dommer uddannet ?? siden du netop får alle de henvendelser fra atleter ? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Reglerne som de lyder herhjemme....

Følgende kriterier:

Dommerne skal først bedømme den atletiske fremtoning af fysikken. Denne bedømmelse skal starte ved hovedet og fortsætte nedad ­den totale fysik skal indgå i bedømmelsen. Bedømmelsen, der begynder med et generelt indtryk af fysikken, skal også omfatte hår, make-up og udseende; den overordnede atletiske udvikling af muskulaturen; præsentation af en symmetrisk og afbalanceret udviklet fysik; hudens udseende og farve; også deltagerens fremtoning og evne til at præsentere sig selv ­ udvise selvtillid, have en flot holdning og bevæge sig med ynde.

Deltagerens fysik skal bedømmes på et overordnet niveau af muskeludvikling opnået gennem en atletisk udfoldelse. Muskelgrupperne skal have et rundt og fast udseende med en lille mængde kropsfedt. Deltageren må ikke være overdreven muskuløs eller være overdreven tynd, og der må ikke være for dybe separationer og "striber" i muskulaturen. Fysik, der opfattes enten for muskuløs eller for tynd skal trækkes i point.

--------------------------------------------

Det står tydeligt i det danske kriterie at man ikke vil se dybe seperationer ej heller striber.... så når jeg tropper op til VM udtagelsen med striber, så er det klart jeg får det modsatte af vide og bliver bedt om at slappe af ellers havde jeg da også trukket den 110% længere og være kommet super hakket ind til både VM og DM!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

De piger som jeg har snakket med efterfølgende har selv søgt konstruktiv kritik af deres rygge og igen... ikke noget med at "rakke" ned på nogen som du skriver men i stedet give dem feedback og hermed mulighed for at for opbygget de "huller" der er.... du virker ikke til at forstå??!

:blink: er du også dommer uddannet ?? siden du netop får alle de henvendelser fra atleter ? :innocent:

Nej .. jeg er ikke domeruddanet (vil gerne på et tidspunkt men lidt svært når man konkurrerer) men mange søger alligevel mit råd, både kvinder som mænd... sikkert fordi jeg som regel er god for noget snak med en reel baggrund for forståelse af kroppens anatomi :innocent:

Men netop fordi jeg ikke er uddannet, og jeg jo ved at det betyder meget for nogle at få kritikken fra en "officiel" forbundsperson, så har vi jo netop afholdt et off-season kursus med ifbb-uddannet dommer til stedet for at andre atleter kunne få det af vide fra den rigtige side....

... men fordi man ikke er uddannet er det ikke ensbetydende med at man ikke kan se manglerne! Enhver som har forstand på anatomi ville kunne se disse mangler, du kan jo blot læse ptpouls geniale indlæg :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

igen...

Har aldrig kritiseret nogle af pigerne blot konstateret den overordnede mangel som der udvises blandt mange bodyfitness piger... der er en verden til forskel og du forsøger at ligge ord i munden på mig og kalde mit indlæg kritik af mine konkurrenter hvilket (en gang for alle) på intet tidspunkt har været!!! Hvis jeg nu havde sat eks. monicas ryg ind til sidst så havde du sikkert ikke haft så svært med det hele??

De piger som jeg har snakket med efterfølgende har selv søgt konstruktiv kritik af deres rygge og igen... ikke noget med at "rakke" ned på nogen som du skriver men i stedet give dem feedback og hermed mulighed for at for opbygget de "huller" der er.... du virker ikke til at forstå??!

Jeg siger ikke du er en tør kvist, men skriver at der ikke er nogen pointe i at stille op som en tør kvist som du ligger op til eftersom det ikke er standarden...

Ang min fedt% så var jeg til udtagelse til VM 5 uger før og fik her af vide jeg ikke måtte smide mere fedt - tværtimod - da jeg på dette tidspunkt var ret langt ned og havde striber de fleste steder... derfor holdt jeg igen, for jeg lytter gerne til vores dommere og gør selvfølgelig hvad de synes bedst!! At det så måske var deres fejlvurdering her i første omgang er ikke godt at vide, det er heller ikke til at vide om det ville være gået anderledes hvis min fedt% havde været lavere end den var osv.... derfor bliver det nok også en anden standard der bliver prøvet af til næste internationale BF konkurrence for dem der ønsker at komme afsted ?

Ang. det med holdning til sine konkurrenter samt ikke mindst dommerpanelet, så er det klart det har en betydning... dommerne er også mennesker og uanset hvor objektivt de skal forholde sig, så kan det ikke undgåes at det også bliver subjektivt og man ser med lidt andre øjne på en person som har rakket ned på deres bedømmelser og standardkriterier... så hvis du fra starten af virker bederevidende i forhold til dem og deres kriterier, så tror jeg næppe du skal regne med at du står højt på deres liste hvis det skulle komme til sammenligning med andre... det er ikke anderledes i N og S.... sådan er spillets regler - ligesom spillet også er at østlandene har fællesaftaler om at stemme på hinandens atleter (hvilket vi erfareder under VM fra flere sider), ligesom hjemmedommere sikkert ofte vil kigge med mere postive øjne på deres egne atleter (igen for det er deres standard) osv. .. hvis man ikke kan lide spillet regler må man jo blive væk....

Bla bla bla..du er meget vred nå?

Jeg har for fanden ikke kritisert dommere..

Jeg konstanterer dk i lengere tid har kjørt sin linje- med høyere fettprosent enn f.eks

norge og sverige..og ikke minst usa/Iffb-vet du som er de som lager reglene....)

.Var det en stor forbrytelse.??

Jeg har ikke vært ute etter å ta deg..synest bare det var showt med dine innlegg... :blink:

Vi får vel avslutte denne åndsvake diskusjon..og håper vi så ses til våren...

:4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Bla bla bla..du er meget vred nå?

Jeg har for fanden ikke kritisert dommere..

Jeg konstanterer dk i lengere tid har kjørt sin linje- med høyere fettprosent enn f.eks

norge og sverige..og ikke minst usa/Iffb-vet du som er de som lager reglene....)

.Var det en stor forbrytelse.??

Jeg har ikke vært ute etter å ta deg..synest bare det var showt med dine innlegg... :blink:

Vi får vel avslutte denne åndsvake diskusjon..og håper vi så ses til våren...

:4mewantfood:

LOOOL :laugh:

næppe vred - der skal sgu lidt mere til at bringe mit pis i kog...

...synes bare din holding til det hele er sådan lidt.... fesen...

Specielt fordi du giver udtryk for at vide hvem jeg er og hvad jeg står for - til trods for du ikke gider sætte dig ind i min log og hvem jeg er - og jeg på samme tid flere gentage gange har prøvet at forklare dig baggrunden for billederne samt et par andre ting, og du så igen og igen insisterer på at jeg gør det for at hævde mig selv.... det virker ikke til at det jeg skriver synker ind...

... og så er det sgu eller super fedt og meget sjovt med lidt liv i loggen!

Du virker til at have ben i næsen og total fedt med flere atleter der brænder for sporten :4thumbup: :Mrs_Claus:

p.s. Fedt at se du også kan konstatere noget og det derefter kan misforståes af en anden :wink: :wink: :santa2:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share