ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hey No

Er det loaded cup som du snart påbegynder diæten til ? :4flex: Du har sikkert skrevet det før, men jeg kan ikke lige huske det :4slap:

Med mindre EM ligger samme weekend som LOADED så er jeg game på LOADED og måske 1-2 andre konkurrencer i slut april/maj måned :slut: såfremt økonomien kan hænge sammen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Med mindre EM ligger samme weekend som LOADED så er jeg game på LOADED og måske 1-2 andre konkurrencer i slut april/maj måned :slut: såfremt økonomien kan hænge sammen :4thumbup:

Åhh, ja der er jo også EM for dig - SEJT ! :4thumbup: Havde selv overvejet LOADED, men har en 14 dages ferie til Isla Margarita i marts (hvor der selvfølgelig er mulighed for lidt vedligeholdelses træning :laugh: ), men ferien passer ikke helt ind i konkurrence forberedelserne. Ved nærmere efter tanke, er det mest optimale for mig også at tænke på at få noget mere masse på kroppen inden næste DM. Dog vil lidt konkurrence erfaring heller ikke være af vejen.

Så må jeg jo være lidt misundelig på alle dine konkurrencer i mellemtiden :4flex:

Og så vil jeg spise videre, når du snart går på diæt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Åhh, ja der er jo også EM for dig - SEJT ! :4thumbup: Havde selv overvejet LOADED, men har en 14 dages ferie til Isla Margarita i marts (hvor der selvfølgelig er mulighed for lidt vedligeholdelses træning :laugh: ), men ferien passer ikke helt ind i konkurrence forberedelserne. Ved nærmere efter tanke, er det mest optimale for mig også at tænke på at få noget mere masse på kroppen inden næste DM. Dog vil lidt konkurrence erfaring heller ikke være af vejen.

Så må jeg jo være lidt misundelig på alle dine konkurrencer i mellemtiden :4flex:

Og så vil jeg spise videre, når du snart går på diæt :tongue:

Kan kun sige det samme til dig som jeg sagde til Karen louise (hende der blev nr. 3) at som nybegynder er det vigtigere at få nogle muskler på kroppen, hvilket I ikke kan nå på 2-3 måneders off-season... det kræver længere tid! Så synes dit valg er fornuftig og velbegrundet :4thumbup:

Erfaring får man hurtigt, så det synes jeg er den mindste bekymring specielt også så længe man omgiver sig med kompetente personer der har stillet op før, så skal alt nok lykkes godt :slut:

Jeg mener umiddelbart at jeg godt kan tåle at gå på diæt igen, efterson jeg fortsat godt kan bygge lidt på benene (som jo er min eneste mangel) de første par måneder af diæten + der allerede er sket ting og sager nu :rolleyes:

Skal forresten også til Polen 10 dage i Påsken hvilket er 2 uger før konkurrencen, men det gider jeg ikke tage så tungt... østeuropæerne skal jo nok have nogle brugbare centre :4flex:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Kan kun sige det samme til dig som jeg sagde til Karen louise (hende der blev nr. 3) at som nybegynder er det vigtigere at få nogle muskler på kroppen, hvilket I ikke kan nå på 2-3 måneders off-season... det kræver længere tid! Så synes dit valg er fornuftig og velbegrundet :4thumbup:

Erfaring får man hurtigt, så det synes jeg er den mindste bekymring specielt også så længe man omgiver sig med kompetente personer der har stillet op før, så skal alt nok lykkes godt :slut:

Jeg mener umiddelbart at jeg godt kan tåle at gå på diæt igen, efterson jeg fortsat godt kan bygge lidt på benene (som jo er min eneste mangel) de første par måneder af diæten + der allerede er sket ting og sager nu :rolleyes:

Skal forresten også til Polen 10 dage i Påsken hvilket er 2 uger før konkurrencen, men det gider jeg ikke tage så tungt... østeuropæerne skal jo nok have nogle brugbare centre :4flex:

Ja, lader fornuften råde denne gang og bruger det næste år frem til DM og Miss fitness til at få mere volumen på kroppen - har jo hørt efter et råd fra en meget klog og erfaren pige på det punkt :wink: Så hende lusker jeg også bare nogle flere konkurrence trix ud af :biggrin:

Fedt at høre at der allerede er sket ting og sager med benene, selv om jeg personligt nok vil kalde dine mangler for luksus problemer :4thumbup:

Sikker på at du nok skal finde trænings muligheder i Polen på den ene eller anden måde med din ihærdighed :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 26. November

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:30

BRYST - BICEPS

ECLIPSETRAINER

¤ 8 minutter

BÆNKPRES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 8reps @ 55kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

BICEPS BB CURL

1set x 12reps @ 20kg

1set x 12reps @ 20kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 8reps @ 30kg

1set x 8reps @ 30kg

1set x 8reps @ 30kg

Det var dagens omgang men var alligevel i OBBC da der var fint besøg i form af Miss :slut:

Havde den udsøgte fornøjelse at flå den lille petite sag i bænkprestøje, først METAL og derefter TITAN hvilket hun klarede til UG taget i betragtning af at det var første gang nogensinde :w00t:

... ellers blev der vist kørt liiidt mere :blahblah: end normalt :blush:

(men det skal der jo også være plads til ind imellem!!! :innocent: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har du skrevet mailen på svensk??? :wink:

Men OK.... kan godt arrangeres :bottom: mit kostume :superman: er bare til rens så kan det blive næste weekend?? :rolleyes:

Det er en del af legen. Jeg har en ting for svenske wrestlere. :tongue:

Kan du ikke bare owne mig til kurset i morgen? Sådan en totalt ydmygende headlock foran 30 mennesker, det er noget der giver noget! :4thumbup: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det var dagens omgang men var alligevel i OBBC da der var fint besøg i form af Miss :slut:

Havde den udsøgte fornøjelse at flå den lille petite sag i bænkprestøje, først METAL og derefter TITAN hvilket hun klarede til UG taget i betragtning af at det var første gang nogensinde :w00t:

Hvad fik den bette nipsting løftet? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej NO---- Tak for et kanon arrangement i går... TOP NICE :thumb: Den gode HR. Thomsen ved nok hvad han snakker om... Ærgeligt at jeg ikke vidste at der ville blive individuel vurdering... Min fejl... :blush::cry:

Men alt i alt - et fed arrangement du og kragen havde banket på benene... :thumb::thumb::thumb:

- iver :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa der Angel :smile:

Ville bare sige hej til dig også, jeg er en af de nye grønne MOLboere :tongue:

Du er jo en af mine forbilleder så jeg følger med i din log for at få lidt inspiration :smile:

Hvor lang tid tar det at bygge ens krop op i nærheden af din med seks træningsdager om ugen? (nu ved jeg godt vi alle er forskellige men i dit tilfælde :smile: )

Håber ellers du har haft en rigtig god weekend!

so long!

Link to comment
Share on other sites

Det er en del af legen. Jeg har en ting for svenske wrestlere. :tongue:

Kan du ikke bare owne mig til kurset i morgen? Sådan en totalt ydmygende headlock foran 30 mennesker, det er noget der giver noget! :4thumbup: :laugh:

P.I.S

... har ikke set dit indlæg før nu!!

Jeg SKULLE jo have ownet dig... bare en smule :innocent:

.... NÆSTE GANG DU :lolabove:

Link to comment
Share on other sites

Hej NO---- Tak for et kanon arrangement i går... TOP NICE :thumb: Den gode HR. Thomsen ved nok hvad han snakker om... Ærgeligt at jeg ikke vidste at der ville blive individuel vurdering... Min fejl... :blush::cry:

Men alt i alt - et fed arrangement du og kragen havde banket på benene... :thumb::thumb::thumb:

- iver :wink:

Hmmmmm.... Ja - det er sgu lidt ærgeligt!!

Sagde ellers til Michal at han skulle være OBS på at du fik din vurdering inden du smuttede men han var nok så optaget at den smuttede i svinget... så må vi finde ud af at du får noget rabat næste gang hvis du er frisk på mere kursus nær DM :rolleyes:

... er forresten glad for at du ellers nød arrangementet!!

Jeg er godt nok ærgelig efterfølgende at finde ud af at Peter smed trøjen og vi tøzer ikke var til stede :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

P.I.S

... har ikke set dit indlæg før nu!!

Jeg SKULLE jo have ownet dig... bare en smule :innocent:

.... NÆSTE GANG DU :lolabove:

Ja, det kunne sgu have været et kønt syn. Lige når jeg står der og flexer foran alle folk i boxers og hængebug, kommer hende den fyrige, rødhårede engel flyvende gennem lokalet og sender mig til tælling... :4thumbup: :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa der Angel :smile:

Ville bare sige hej til dig også, jeg er en af de nye grønne MOLboere :tongue:

Du er jo en af mine forbilleder så jeg følger med i din log for at få lidt inspiration :smile:

Hvor lang tid tar det at bygge ens krop op i nærheden af din med seks træningsdager om ugen? (nu ved jeg godt vi alle er forskellige men i dit tilfælde :smile: )

Håber ellers du har haft en rigtig god weekend!

so long!

Hejsa Lillen og velkommen til :w00t:

Dejligt med en ny grøn lure :wink:

Mht. hvor lang tid det vil tage at bygge en krop op med mine forudsætningen fra helt blank, så ville jeg tror at hvis man har den viden jeg i dag om min krop og hvordan den respondere på kost og diverse træningsmåder, så tror jeg at man sagtens kunne gøre det på 2-3 år!

Dog vil muskeldef. ikke være den helt samme, da de mange års træningen skaber en anden form for muskulatur i forhold til ny muskel - specielt dybden og stribningen i muskulaturen tager laaaang tid... men rent volumenmæssigt tror jeg, at man uden problemer med korrekt ernæring og træning kunne gøre det på få år :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er pænt skuffet over at du ikke introducerede nogle af de søde piger for mig... hvem kan da sige nej til en bamset styrkeløfter der er god til massage måske.. NÅÅ :nonono::sneaky2:

Hæhæ... jeg turde da ikke introducere dig... det kunne jo ende med sagsanlæg og alt muligt :tongue:

Ej... serist var det også lidt dårlig stil, men jeg bliver så snot forvirret og ser intet i min periferi når jeg er på :blink:

Sørg lige for at råbe op selv næste gang :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kunne sgu have været et kønt syn. Lige når jeg står der og flexer foran alle folk i boxers og hængebug, kommer hende den fyrige, rødhårede engel flyvende gennem lokalet og sender mig til tælling... :4thumbup: :rofl2:

:devil:NÆSTE GANG DU :lolabove:

... lover det :wink:

Det kan være din motivationsfaktor år 2006 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share