DM i BB 19. April


AndersL
 Share

Recommended Posts

Craw blev sjoflet ned til nummer 5, men vandt en pokal for "bedste mandlige posering".

Tillykke Craw!! :smilerock::firebounce: :dance: :banana::superman::pumpin:

Men, øøhhhh, hmmmm, er det bare mig!?!?!?!?!?!?!? "bedste mandlige posering", er det ikke hvad man burde gå eftera? Hvad har de fire andre at gøre godt med?

- bedste kvindlige posering? :retard:

- bedste røv til drenge under 20 år? :retard: :retard:

- bedste ud af kroppen jeg er her slet ikke posering? :retard: :retard: :retard:

- bedste spritter under 60 kg? :retard: :retard: :retard: :retard:

Det lyder totalt latterligt. Craw er nr. 1 med bedste mandlige posering. :bigsmile:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Hehe Takker.

Som Mass skriver, så synes jeg at jeg havde nogle fine sammenligninger i forbedømmelserne, hvor jeg var ude et par gange. Det er selvfølgelig svært at vudere hvordan man ser ud i forhold til de andre, men jeg synes ikke at 5 pladsen var helt fair. Jeg havde været glad nok for en top 3 placering, da både nr 2 Ole Jensen fra Herning og nr 1 Søren Holm Sørensen var rigtig gode. Nr 3 og 4 kunne jeg dog ikke se det fantastiske i må jeg indrømme :unsure:

Mange syntes det skulle have gået anderledes, men det gjorde det ikke og sådan er det bare. Det var igår, idag er idag, og imorgen er noget helt tredie.

Som sagt er det svært at bedømme, når man selv står deroppe, da man har travlt med at stå og flexe osv, men når videoen kommer, så bliver det klart nemmere at se.

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!

Det var først idag jeg fandt en der gerne ville med ind og se, så jeg går glad ind på hjemmesiden for at bestille billetter OG SÅ ER DER UDSOLGT!!!

Nu er min påske ødelagt, jeg har glædet mig til det i et halvt år… STOOPID! Skal altid vente til sidste øjeblik

ged, jeg havde også helt glemt det. Men hvis du nu havde spurgt noget før, havde jeg sagt ja...... VRÆÆÆÆÆÆÆÆL.

Nå men craw tilykke anyway. Trods alt en flot præstation at blive bedste mandlige Poser.........

Link to comment
Share on other sites

Tillykke Craw :D

Jeg så hele stævnet, men evnede ikke helt at spotte dig - så glæder mig til at se nogle billeder som måske kan få hukommelsen på gled.

Alt i alt, en lidt blandet oplevelse dette DM i BB - synes måske det var lidt kedeligt - dog var der et par stykker som var ret imponerende, bla. Sune som vandt - han var virkelig en klasse for sig selv.

PS: nu har jeg lige spottet dine billeder, havde du i roskilde sådan noget "langt" pandehår og sort hår ? - det er lige den jeg husker som jeg synes ligner dig ret godt ?

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share