Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Din glæde ses tydeligt over du skal have en weekend fri og deload næste uge.... Forståeligt nok...

Kan i to turleduer nu hygge jer for vildt sammen...

God påske.

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pivklar :smile:

Jeg har ikke haft en rigtig deload i.....omkring et år :blink: Så det er nok tiltrængt :laugh: Englen skal så arbejde, så ingen hygge der :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med at overraske hende på jobbet iført din stramme blå trikot og så smurt ind i Udo's choice? :pimp: :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Nååååh ja :tongue:

Pivklar> Hun er på diæt, så den går ikke :laugh: Så ville jeg skulle protte det hele selv og så ville Englen brænde helt aw :innocent::laugh:

Meen vi skal vel nok nå at få lavet noget i løbet af ugen :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

8 Split; Uge 6, dag 6:

Sidste dag inden deload endte med at blive en hjuldag og så blev hjulene også tævet godt igennem. Det skulle egentlig have været en let omgang med tekniksquat i den brede stand. Men da hjulene var friskere end sidst hvor der blev kørt tungt, fik den lidt mere smæk end planlagt. Den brede stand er stadig akavet og bøvlet for mig, men det går da noget bedre nu og det føles knap så underligt når man bruger knæbind.

Derudover fik jeg også prøvet at køre boxsquat for første gang nogensinde og det var egentlig sjovt nok, så den skal prøves igen :smile: Hulen var også godt proppet, så kæwet fik en smule at lave og bl.a. Onkel Frakka var lee' i squatten :wink:

De næste to dage skal jeg så holde helt træningsfri og så tager jeg en let uge i næste uge med lav frekvens, lav volumen osv :sleeping:

Dagens tal (Fredag): Ben & Læg:

Cardio 1:

10 minutter på gåbånd.

Bred squat:

Opv:

60x10

100x5

140x5

140x3 (Til Box....skulle lige prøve :blush: )

Worksæt:

160x8

170x5

180x3

190x1 (Vist nok PR med bred stand.)

200x 1 faarced fra Englen :tongue:

Totalt antieksplosiv :laugh: Forhåbentlig er det noget der bliver lidt bedre efter en gang afslapning. Den brede stand fungerer dog bedre efterhånden, selvom det stadig tager en krig at få varmet de stive hofter tilstrækkeligt op til at kunne køre den ordentligt :4crutches::laugh:

Box Squat:

100x10

130x5

140x5

Let nok og vældig underholdende, så mere af det fremover.

Sissysquat:

21

10x17

Brændte meget godt.

Unilateral seated legcurls:

50x18

70+3x14 (Havde ikke set at der var +3 på, så bedre end normalt :laugh: )

90x12

90x13

Bedre end nogensinde :smile:

Cardio 2:

10 minutter på gåbånd.

Hacksquat calfraises:

20 pladerx11

20 pladerx11

20 pladerx11

20 pladerx11

Ok, uden at være prangende.

Donkey calfraises:

altx20

altx20

altx20

altx20

Skulle nok have haft en til at stå ovenpå slæden, men næste gang :wink:

Cardio 3:

10 minutter på gåbånd.

Link to comment
Share on other sites

Din glæde ses tydeligt over du skal have en weekend fri og deload næste uge.... Forståeligt nok...

Kan i to turleduer nu hygge jer for vildt sammen...

God påske.

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pivklar :smile:

Jeg har ikke haft en rigtig deload i.....omkring et år :blink: Så det er nok tiltrængt :laugh: Englen skal så arbejde, så ingen hygge der :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med at overraske hende på jobbet iført din stramme blå trikot og så smurt ind i Udo's choice? :pimp: :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Nååååh ja :tongue:

Pivklar> Hun er på diæt, så den går ikke :laugh: Så ville jeg skulle protte det hele selv og så ville Englen brænde helt aw :innocent::laugh:

Meen vi skal vel nok nå at få lavet noget i løbet af ugen :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Mon ikke der bliver tid til at ses på et eller andet tidspunkt :wub::wink:

... og du har helt ret med lækkerierne!! Bare den chokoladesovs du har stående i skabet skriger til mig --> men den er også LEE' :tongue:

p.s. Honnings ide med trikot og udos er slet ikke så ringe endda :wub:

Link to comment
Share on other sites

Donkey calfraises:

altx20

altx20

altx20

altx20

Skulle nok have haft en til at stå ovenpå slæden, men næste gang :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan da bare smide vægtskiver ovenpå som os andre - så kommer du snilt over de +200 kg :wink:

Link to comment
Share on other sites

Din glæde ses tydeligt over du skal have en weekend fri og deload næste uge.... Forståeligt nok...

Kan i to turleduer nu hygge jer for vildt sammen...

God påske.

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pivklar :smile:

Jeg har ikke haft en rigtig deload i.....omkring et år :blink: Så det er nok tiltrængt :laugh: Englen skal så arbejde, så ingen hygge der :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med at overraske hende på jobbet iført din stramme blå trikot og så smurt ind i Udo's choice? :pimp: :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Nååååh ja :tongue:

Pivklar> Hun er på diæt, så den går ikke :laugh: Så ville jeg skulle protte det hele selv og så ville Englen brænde helt aw :innocent::laugh:

Meen vi skal vel nok nå at få lavet noget i løbet af ugen :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Mon ikke der bliver tid til at ses på et eller andet tidspunkt :wub::wink:

... og du har helt ret med lækkerierne!! Bare den chokoladesovs du har stående i skabet skriger til mig --> men den er også LEE' :tongue:

p.s. Honnings ide med trikot og udos er slet ikke så ringe endda :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Så må jeg hellere sørge for at chokosaucen bliver fyret aw hutigst muligt, for den er satme leee' :tongue:

Trikot og Udo's siger du :raisebrow::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Forsinket tillykke med fødselsdagen  :wink:

Der var ikke så mange der sagde tillykke til mig d. 8  :tongue:

Ville lige høre om hvilken øvelse 'Rühl wide incline smith press' er?

Er det bare incline bænkpres i smith-maskine med bredt greb? Og hvor bredt?  :smile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Klik HER for Ruehl-pres

Link to comment
Share on other sites

Forsinket tillykke med fødselsdagen  :wink:

Der var ikke så mange der sagde tillykke til mig d. 8  :tongue:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det og i lige måde :smile: Englen fik vist besvaret Ruehl spørgsmålet, så jeg holder nallerne fra det :tongue:

Deload:

Efter en hel weekend uden at lave en hujende fis og en masse tarvelige carbs, stod den så på deload idag. Energien er allerede en smule bedre, så det bliver en helt hyggelig uge at gennemføre. Selve træningen var nem nok og uden det store ballade, så der blev rigelig tid og lejlighed til at kæwe den lidt med de forskellige folk der var mødt op for at brænde påsken aw :smile:

Dagens tal; Delts og arme:

Cardio 1:

10 minutter på cykel.

Seated dumbbellpress:

30'ernex15

40'ernex15

Light weight baby :smile:

Cable sidelaterals:

3 pladerx15

3 pladerx14

3 pladerx13

Yep yep :tongue:

Liggende cable reardelt:

3 pladerx21

4 pladerx16

4 pladerx15

Fedt nok :smile:

Cardio 2:

10 minutter på gåbånd.

Gunchins supersætted med Seated halfpress:

8 og stang+50x21

7 og stang+60x16

7 og stang+60x16

ok, men tricepsøvelsen var bedst.

Bodyraises supersætted med dips:

14 og 34.

13 og 32

14 og 25

Leee' powa i dips'ne idag :blink:

Pulldown curls supersætted med rope pressdown:

6 pladerx19 og 40x15

6½ pladerx15 og 40x15

6½ pladerx15 og 40x15

Naaasty pump i gunz :blink:

Cardio 3:

10 minutter på gåbånd.

Link to comment
Share on other sites

... og et bevis på at Kragen også er lidt METRO  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Og en rigtig køn af slagsen :wub::laugh::tongue:

Ellers nice pics :4thumbup: God stil der :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Ville lige afprøve Høppo's stance, men den lykkedes desvære ikke helt :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

du er os oppe imod mange års erfaring i at stå på den måde...

det er ikke noget man bare lige stiller sig op og mestrer :4smartass:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

... og et bevis på at Kragen også er lidt METRO  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Og en rigtig køn af slagsen :wub::laugh::tongue:

Ellers nice pics :4thumbup: God stil der :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Ville lige afprøve Høppo's stance, men den lykkedes desvære ikke helt :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må man sige :wink:

du er os oppe imod mange års erfaring i at stå på den måde...

det er ikke noget man bare lige stiller sig op og mestrer :4smartass:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Bwaaaahahahahahaaaaa... *skriger af grin over kragens ansigt udtryk på nogle af de nye pics*  :4thumbup:  :laugh:  :laugh:

Excellent mr craw - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Den var ellers nem nok at få på, men plads til klokkeværket var der ikke meget af, som det sidste billede viser :laugh: Godt jeg ikke skal løfte i sådan én :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio:

Jeg kunne ikke helt affinde mig med ikke at bevæge mig idag, så det blev til en omgang eftermiddagscardio på 45 minutter. Det er ved at være en del tid siden jeg sidst har taget en omgang og det kunne også mærkes :laugh: Det var også en smule varmt ift sidst, men det var kun en uventet bonus :smile: Imorgen står den så på hjultræning :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Krage

Hvordan går det med den nye type creatin? Er lidt interesseret, da jeg også får maveproblemer med den alm. type.

mvh Jan

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jan

Jeg får hvertfald ingen maveproblemer, men jeg ved ikke helt om det ellers giver noget. Hvis det gør, så er det ikke meget. Jeg har til en måneds forbrug tilbage, så jeg giver det lidt tid mere og holder så en pause med det.

Mvh

C

Link to comment
Share on other sites

Deload; Dag 2:

En overkommelig omgang bentræning og da hele banden var tilstede, blev det også til noget kæwen hist og her. Jeg fik ramt en squatstand, som passer mig en del bedre end del brede, jeg har leget med på det sidste, så squatten blev lidt tungere end jeg ellers havde planlagt. Bagefter fik jeg reppet nogle reps i hjulene og kalvene og så var det slut :nonono: Jeg er begyndt at se frem til at brænde noget mere igen i næste uge, så energien er helt klart blevet bedre :firebounce:

Dagens tal; Ben, læg & mave:

Cardio 1:

10 minutter på gåbånd.

Squat:

Opv:

60x7

100x7

145x3

Worksæt:

160x4

170x3

180x3

190x1

150x10

Udemærket omgang og godt at standen nu er ved at være der :smile:

Legextensions:

210x16

Yep.

Legcurls:

150x17

170x11

190x5

Feee' nok :smile:

Cardio 2:

10 minutter på gåbånd.

Unilateral legpress calfraises:

150x12

150x12

150x12

ok.

Unilateral rotary calfraises:

150x20

170x15

170x15

Jo, ikke helt tosset.

Decline crunch:

5x20

10x15

10x15

Udemærket :smile:

Cardio 3:

10 minutter på gåbånd.

Link to comment
Share on other sites

Hej Jan

Jeg får hvertfald ingen maveproblemer, men jeg ved ikke helt om det ellers giver noget. Hvis det gør, så er det ikke meget. Jeg har til en måneds forbrug tilbage, så jeg giver det lidt tid mere og holder så en pause med det.

Mvh

C

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for svaret champ. Venter spændt til senere for at høre din endelige konklusion :bigsmile:

Glæder mig forøvrigt meget til du får din hjemmeside op at køre. De mange "guldkorn" der er i din log er efterhånden lidt uoverskueligt at finde med de mange sider og billeder, så jeg håber du får dem organiseret på hjemmesiden.

Ps. Jeg kan se du har noget svært ved at deloade uden at komme til at give den en skalle. Er der slet ikke noget livsnyder og dovenskab i dig :tongue:

mvh Jan

Link to comment
Share on other sites

Hej Jan

Jeg får hvertfald ingen maveproblemer, men jeg ved ikke helt om det ellers giver noget. Hvis det gør, så er det ikke meget. Jeg har til en måneds forbrug tilbage, så jeg giver det lidt tid mere og holder så en pause med det.

Mvh

C

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for svaret champ. Venter spændt til senere for at høre din endelige konklusion :bigsmile:

Glæder mig forøvrigt meget til du får din hjemmeside op at køre. De mange "guldkorn" der er i din log er efterhånden lidt uoverskueligt at finde med de mange sider og billeder, så jeg håber du får dem organiseret på hjemmesiden.

Ps. Jeg kan se du har noget svært ved at deloade uden at komme til at give den en skalle. Er der slet ikke noget livsnyder og dovenskab i dig :tongue:

mvh Jan

<{POST_SNAPBACK}>

Velbekomme :smile:

Hjemmesiden skal nok blive ordentligt organiseret osv og muligvis kommer der en opdatering på den idag, hvis jeg kan få teksten lavet :smile:

Jeg måtte lige prøve at køre lidt tungere, nu hvor jeg har fundet en stand, der fungerer udemærket :innocent: Så blev det nok en smule for tungt, meeeen det går nok :tongue: Englen kan nok bekræfte at der er rigeligt livsnyder og dovenskab i mig....uden for centeret :laugh::blush:

Mvh.

Chr.

Ikke sjovt, når du deloader med kg, som er langt over mit max :nono:  :confused:

Det kan du simpelthen ikke være bekendt krage :mad:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Dem henter du vist hurtigt igen, nu hvor det går lynhurtigt fremad igen dit uhyggelige uhyre :wink::tongue::poking:

Link to comment
Share on other sites

Cardio:

Kunne ikke rigtig sidde stille idag, så jeg tog op og lavede lidt cardio :innocent:

Derudover er der kommet en smule opdatering på hjemmesiden og da den nu er af kommerciel interesse for mig, ryger linket i min signatur ned.

15 minutter på cykel.

15 minutter på eclipsetræner

15 minutter på gåbånd.

Link to comment
Share on other sites

Deload:

Idag var der måske knap så meget deload over det, selvom det var planen :innocent: Dog var det høje reps, så det går sikker alligevel :tongue:

En bunke supersæt awbrænding, der zappede mig en smule mere end jeg havde regnet med :laugh: Nu husker jeg hvorfor jeg sjældent suppersætter :tongue:

Imorgen står den alligevel på fedning til DM i SL og så måske lidt gun-træning på søndag, hvis lysten er der :innocent:

Ellers var det en ret hyggelig træning i dag, med masser af tid til kæwetræning med de fremmødte folk.

Dagens tal; Bryst & Ryg:

Cardio 1:

15 minutter på gåbåndet.

Bænkpres supersætted med T-Rows:

(Opv: Lidt smågejl).

Worksæt:

140x9 og derefter 70x15

140x8 og derefter 80x10

140x7 og derefter 80x10

Daaaaamn, det brændte sq nasty og var vist også en PR med de 140 :smile:

Weighted hyperextensions supersætted med Wide maskinpres:

Stang+25x16 og derefter 87x16

Stang+30x12 og derefter 87x16

Stang+30x13 og derefter 87x16

Tror jeg var en smule undercarbed, for jeg begyndte at føle mig lidt awbrændt :blink:

Pullups supersætted med Flyes:

13 og derefter 22½x12

10 og derefter 22½x12

11 og derefter 22½x12

Brændt aw :laugh:

Cardio 2:

10 minutter på gåbånd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share