Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

260! Det er sgu flot! Hvornår debuterer du i powerlifting? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Til Thy-Cuppen regner jeg med. Jeg mangler bare lige at få en bænktrøje der passer, men resten fungerer vist nogenlunde efterhånden.

JFK> Takker :smile: Forhåbentlig ender det med noget hæderligt :innocent::laugh:

Onkel Frakka> Thx :smile: Jeps, jeg skal jo køre Guuunz, så jeg tropper da op :wink: Deadlifteren kan du prøve ved lejlighed og se om den giver noget til triumfbuen :tongue:

Bamzfar> Hmmm...det lyder jo som vægtklasser for smølfer, men hvis det virker så... :tongue: De 275 er hvertfald næste stoppested :smile:

Fitness-Iver> Mange tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mååås> Yep, en Inzer Elastik skal man ikke spøge med  Tror det ville have været bedre med mit andet bælte, som ikke gnaver så meget , da det ville være noget lettere at komme ned til stangen og holde ryggen ret...men en PR er en PR

Så må du jo finde en måde, du kan bruge det, med din manglende talje, jo :wink:

Ret ryg under dødløft er alligevel overvurderet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

En dødløft PR er fanme bare noget der sparker bagdel....især når det er oppe i den frække ende af skala'en.....260kg....UBEHA'LI!!!  :devil:

Som en anden nævnte, så ligger de 300kg jo lige om hjørnet...!  :wink:

Respekt til kragen!!  :bowdown:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :smile: Godt nok laver jeg ikke 5'ere med 250 :wink: Men det kommer måske på et tidspunkt :innocent::tongue:

Henning F> Thx :smile: Det var vist også på tide at den begyndte at rykke lidt :innocent::tongue:

Übergun> THX :tongue: Med mindre jeg diæter de 2½kg jeg mangler aw, så ryger jeg også i -100 og skal ikke give bajere :poking::wink::tongue:

Mås> Jeg skulle have brugt mit andet bælte eller få spændt det nye en tak ud, da dragten lige fylder lidt for meget ift almindelig t-shirt :raisebrow: Ryggen var ellers rimelig lige, da den nåede til midskinneben, det er kun i bunden at dragten gør det svært at rette sig ud.

Jones> Takker :smile: Jeg håber hvertfald at kunne gøre det igen, så vil jeg være tilfreds nok...alt derover er bare en ekstra bonus :smile:

LoonieTunes> Yeeeep, når den stive islænding ikke er der til at ride Fætter PR, må andre jo træde til :bigsmile::tongue:

Link to comment
Share on other sites

8 Split; Uge 1, Dag 5:

Så blev det Gun-dag igen og der var også besøg fra Ålborg :smile: Guntræningen var god, som den plejer her for tiden, selvom tempoet nemt kunne have været højere. Istedet blev der kæwet den lidt her og der og så fik jeg også lejlighed til at checke formen ud på Catie her fra MOL, som stiller op i BB her til Oktober :4thumbup: Lidt mere bredde på ryggen, så bliver hun leee'' nok :wink:

Bagefter fortsatte kæwningen ude i forlokalet og om et par timer fortsætter anden halvdel af kæwningen til spisning :4thumbup: Man ved man er lee', når man bliver nødt til at dobbeltsplitte sin kæwning, men sådan er det, hvis man vil være med i toppen :tongue::laugh:

Dagens tal; Gunz & Delts:

Cardio 1:

10 minutter på gåbånd.

Preachercurls supersætted med Hammerstrenght curls:

Stang+27½x16 og så 20x12

Stang+30x12 og så 22½x10

Stang+30x12 og så 22½x9

Stang+30x10 og så 22½x8

Nasty-ass pump i gunz :devil: Også mere vægt på end sidst :wink:

Pulldown curls:

(6 pladerx21)

7 pladerx23

8 pladerx15

8 pladerx14

7½ pladerx16

Uh yeah :devil:

Cable preachercurls:

4 pladerx22

6 pladerx16

7 pladerx12

8 pladerx10

Overraskende god maskine :4thumbup:

Cardio 2:

10 minutter på gåbånd.

Seated dumbbell press:

(32½x8)

44'ernex10

46'ernex8

50'ernex5+1 faaarced.

50'ernex5

Vist nok det tungeste post-konkurrence :smile:

Reverse upright rows:

90x12

100x10

110x8

Yep.

Cardio 3:

10 minutter på gåbånd.

Link to comment
Share on other sites

Bagefter fortsatte kæwningen ude i forlokalet og om et par timer fortsætter anden halvdel af kæwningen til spisning :4thumbup: Man ved man er lee', når man bliver nødt til at dobbeltsplitte sin kæwning, men sådan er det, hvis man vil være med i toppen :tongue:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahahahaha... go stil dér Crawbuddy!!! Og helt enig - nogle dage, kører kæben bare firhjul - og ved du hva - No problem!! It feels nice!! :smile:

..og Hva sker dig for dit DØDLØFT!?!?!!?!?!? Det re da for sindsygt flot!!!! ..hold kæft, ma føler sig fesen i forhold til dig.. Skal godt nok til at oppe mig... :blush:

Ha en fantastisk Weekend - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Bagefter fortsatte kæwningen ude i forlokalet og om et par timer fortsætter anden halvdel af kæwningen til spisning :4thumbup: Man ved man er lee', når man bliver nødt til at dobbeltsplitte sin kæwning, men sådan er det, hvis man vil være med i toppen :tongue:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahahahaha... go stil dér Crawbuddy!!! Og helt enig - nogle dage, kører kæben bare firhjul - og ved du hva - No problem!! It feels nice!! :smile:

..og Hva sker dig for dit DØDLØFT!?!?!!?!?!? Det re da for sindsygt flot!!!! ..hold kæft, ma føler sig fesen i forhold til dig.. Skal godt nok til at oppe mig... :blush:

Ha en fantastisk Weekend - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Tak og ILM :bigsmile:

Kæwen skal også have sin motion....det giver kun ekstra på totalen :smile:

Dødløften kører rigtig godt, selvom jeg næsten ikke havde dødløftet i 3 uger før selve løftet :smile: Men jeg har så styrket både lænden, maven og benene, så det er nok derfra de ekstra kg kan presses op :firebounce: Nu får den så ad samme skabelon fremover og så må vi se hvad det kan blive til :bigsmile:

Fesen behøver du vist ikke føle dig :wink: Hvis mine kalve så halvt så leee' ud som dine, ville jeg være glad :poking::wink: Jeg vil også vædde med at du kan brænde en ordentlig røvfuld vægt op i DL :wink: DL handler mest om at psyke sig selv op, og det er der jo rigelig med eksempler på at det ikke er noget problem for Skawboe'en :smile:

Jørgen D> Man skal jo oppe sig for at følge med Master Delts fra Slagelse :wink: Det er nok også ved at være tid til lidt billeder, så jeg får lige lavet nogle ved lejlighed snarest :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Lettere forsinket (:blush:) tillykke med din nasty dl-PR. :devil:

Har du gjort dig nogen tanker om, hvad du regner med/håber på at lave til hhv. Thy og Nordland? :pumpin:(Du skulle da med til begge dele, ikke..? :unsure:)

Det er nok også ved at være tid til lidt billeder, så jeg får lige lavet nogle ved lejlighed snarest :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder godt! :w00t::firebounce::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dødløften kører rigtig godt, selvom jeg næsten ikke havde dødløftet i 3 uger før selve løftet :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan meget nemt tænkes, at det er årsagen til din flotte PR. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nærmere det er fordi jeg har gjort mere ud af at træne mave og lænd end at jeg ikke har dødløftet så meget. Det har da sikkert også lidt at sige, men i lige netop dette tilfælde, tror jeg det er de andre faktorer der har gjort udslaget :smile: Men jeg skal helt sikkert lade være med at træne for tungt dødløft alt for tit :innocent:

Hoos> Tak tak :smile: Jeg ikke rigtigt hvad jeg skal starte på, men noget i retning af ~230, 170, 240 og så se hvad der er at køre med. Til Nordland bliver det så lidt mindre en det :smile:

ÜberGun> Yir :tongue: Heldigvis for mig, har jeg intaget en potion of rejuvenation her til morgen, så jeg kunne udnytte min ring of +2 agility max i Box-squat idag :tongue: Forhåbentlig ding'er jeg snart så jeg kan få squatten et par levels i vejret :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share