Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Hacksquat calfraises:

17 pladerx15

20 pladerx12

20 pladerx12

20 pladerx12

Er blevet lidt puny her  :laugh:

:nonono: Lidt puny kan vist ikke gøre det :tongue::laugh:

Argh, du vil altid være LEEEE' :devil:

Håber vi kan finde ud af noget med en løfte-trøje, når jeg kommer "over there" i næste måned.

Det ender vel med at jeg må prøve at gøre mig i bænkpres, nu hvor jeg er blevet så puny :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi kan nok godt finde en elastik at skrue dig i :wink: Men det ender bare med at du slet ikke kan styre det og selv vil have en :laugh: Men det skal nok blive fee' :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har du ikke lavet noget de sidste 3 dage  :blink:  :poking:  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Jojo, har bare ikke fået opdateret loggen :innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nåååååå..... var ellers bare bange for om du sad fast i WoW :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Næææh nej :smile: Jeg har bare ikke rigtig haft lysten til at opdatere min log på det sidste, så jeg har bestemt mmig at holde fri fra den til jeg begynder på nyt program. Det burde være i løbet af en uges tid eller deromkring. Jeg får da også trænet som jeg skal, men synes ikke lysten har været der til at logføre det :smile:

Men det kommer tilbage :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Champ Program; Uge 1, dag 1:

Efter at have holdt en længere pause fra min log og MOL er det på tide at få lidt gang i begge dele igen. Jeg har heller ikke holdt fri fra træning i den tid jeg har været væk fra MOL og har gjort de sidste par uger af mit 8-split program færdigt.

Umiddelbart synes jeg at jeg har trænet lige lovlig mange dage om ugen på det sidste, så i de næste 4 uger, bliver det et man,ons,fre,lør program, hvor frekvensen er forskellig alt efter hvilken kropsdel det er. Da det er Champ'ens program mit split er baseret på, betyder det squat 3 gange om ugen og så alt det andet ved siden af. Til at begynde med er volumen lav, men der læsses sæt på hver uge og på et tidspunkt skal det nok bide fra sig :devil:

Jeg nåede, trods de fine intentioner, ikke at få opdateret gårsdagens træning, men det var varmt, lummert og varmt :smile: Derudover blev jeg distraheret af både baxter og hans nye Protege Queenbee a.k.a. Bibi :innocent: og så lige WOW også :laugh:

Dagens tal; Ben, Bryst & triceps:

10 minutter på cyklen.

OL-Squat:

10x115

10x115

6x135

3x152½

Nemt og smertefrit. Dog er det en bugger at have stangen så højt på ryggen :dry: Vægtene er udregnet udfra et raw max på 190 i OL-Squat.

Stifflegged dødløft:

140x12

150x12

160x12

170x12

Yeep.

Verkoshansky heavy BP:

80x8

95x6

110x5

130x4

145x2

152½x2

162½x2 (Måtte lige have lidt faaarced på 2 rep :dry:

127½x12

Lee'd nok, men jeg tror ikke det er bænkprogrammet for mig.

Flyes:

22½x18

22½x11

22½x9

22½x8

45 sec pause mellem sæt--->Brænder :laugh: :4thumbup:

Seated Smith halfpress:

stang+60x20

stang+70x15

stang+80x10

Nasty nok.

Rope pressdown:

20x21

22½x15

25x12

25x12

Yep yep :smile:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage og alt leeee stifflegged DL  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tak :smile:

Champ Program; Uge 1, dag 2:

Selve Champ-delen med squat var det letteste idag, men resten var sq leee'dt :tongue: Heldigvis var der godt med folk i hulen og på en stor del af dagens program, fik jeg teamet op med Onkel Grafrakka, så det hjalp lidt på det og så fik jeg også noget faarced i gun-træningen :innocent::wink: Men ellers kanon god træning og rigtig hyggeligt dernede. Der var så mange kendte ansigter at det vil tagefor lang tid at skrive det og jeg er sq også lidt for awbrændt til det lige nu :laugh:

Dagens tal; Ben, ryg, gunz:

10 minutters cardio.

Squat:

115x10

115x10

135x6

135x6

152½x3

Nemt nok.

OL-Rows:

140x12

150x12

160x10

170x10

Naaasty og godt med Cheat :4thumbup: Det sad fandme godt og så kan Jane Fonda godt gå hjem og lægge sig :wink:

Chins/Pullups:

10

15kgx6

15kgx6

8

Ryggen var lidt mærket efter Roouuws, så Onkel Frakka delte lige lidt faarced ud i 3 sæt :laugh:

BB-Shrugs:

120x5

160x5

200x5

250x11

3 opvarmningssæt og 1 til failure...Mike Mentzer ville være stolt :tongue:

Maskin back extensions:

250x20

270x15

290x14

290x13

Brændte satme godt :devil:

Supported BB-Curls:

stang+25x15

stang+30x11

stang+30x10

stang+30x8

Armene var noget visne efter rygtræningen, men det brændte godt!

Cable preachercurls:

10pladerx11

10pladerx11

10pladerx10

10pladerx11

Boooyaa!!

Cable spidercurls:

8 pladerx13

8 pladerx10

8 pladerx11

8 pladerx10

Så var de gunz færdige :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

OL-Rows:

140x12

150x12

160x10

170x10

Naaasty og godt med Cheat :4thumbup: Det sad fandme godt og så kan Jane Fonda godt gå hjem og lægge sig :wink:

:mad:

Jane Fonda rules - og Charles Poliquin er hendes elev :tongue:

Nej, masser af overload er hvad der skal til - hvad mener du forøvrigt om Ironman nørdernes X-rep?

Link to comment
Share on other sites

YEAH :alright: Kragen er tilbage med sit log-skriveri :cooldance:

Velkommen tilbage dit LEEEEE'  monster :devil:

Vi ses :wink:

ps: jeg syntes stadigvæk, at du er NASTY :devil: ALL THE WAY :smile:

J-man :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

ILM dit uhyre :wink:

Hoosier> Jeg trækker ham jævnligt i ørerne og der er da også lavet noget. Men det går bare så laaaangsomt :dry::sneaky2:

Rallmeister R> Jane Fonda sux :wink: X-reps er nok fint nok, men jeg har ikke praktiseret det tilstrækkeligt til at kunne være skråsikker. Men ideen med at strække ved vendepunktet er ikke helt ny og mange har brugt det med finde resultater. Teorien bagved er heller ikke helt ude i skoven :smile:

Champ Program; Uge 1, dag 3 (Fredag):

Det har været en noget travl weekend, så jeg har ikke nået at få loggen med før nu :tongue: Fredag kom J-man Density på besøg fra Øen og skulle selvsagt brænde med i OBBC. Vi brændte wheels parallelt med hinanden og bagefter skiltes vi og jeg fortsatte med patten, mens Master J kørte noget ryg. Tilsidst fik skuldrene en smule og så var det slut. Ganske hyggelig omgang med en del fremmødte, da der skulle prottes stort i Nyborg den selvsamme aften. Vi kom en ordentlig flok aftsted og det varede ikke længe inden stedets buffey var groft voldtaget :laugh: Alle, selv basketålene, fik prottet den max aw og det var en kanonhyggelig aften.

Bagefter tog vi en lille detour på vej hjem pga vejarbejde og manglende årvågenhed og så sluttede dagen foran kassen med Tyson knockouts engang sent :innocent:

Dagens tal; Ben, bryst & Skuldre:

10 minutters cardio opvarmning:

Squat:

2x10 á 115

2x6 á 135

2x3 á 152½

Light weight.

Peak contraction Standing legcurls:

60x14

70x12

80x8

80x8

Brændte godt!!

Verkoshansky light BP:

75x8

95x6

110x5

130x5

130x5

Nemt nok.

Incline smith Rühlpress:

stang+80x23

stang+80x15

stang+80x13

stang+80x10

med 45 sec pause mellem sæt, brændte det max i patten :devil:

Seated D.press:

35x10

35x10

Venstre skulder var utilfreds idag, så let vægt og reps.

Maskinlaterals:

90x13

110x8

110x9

ok.

Reverse upright rows:

90x14

100x11

110x7

Nasty god idag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 1, dag 4:

En ekstra dag med diskopump skal der jo være, så lørdag er store diskodag :wink: J-Man var med og kloar til at brænde sin pat aw, som i dagens anledning skulle foregå i min F-6'er :wink: Den kom rimelig nemt på, selvom de korte massive gunz gav trøjen en smule problemer og igen beviste at de ærmer er for små :wink: Efter en del forsøg hvor den ikke ville ned, kom den i bund med 175 :wink: Lee' nok med 2 ugers træning i bagagen :wink: En god periode med konsistent træning osv og så rykker det lille uhyre, hvis ikke mærkerne og trøjens nappen bliver for meget :poking::wink:

For mit eget vedkommende fik jeg brændt kalve og gunz aw og begge dele spilede max. Bagefter fik vi prottet en bunke kylling sammen med bæltetasken mens vi så VM i BB fra sidste år :smile: Damn nogle uhyrer der var ind imellem :blink: Og således blev en kanonhyggelig weekend afsluttet.

Dagens tal; Læg, Gunz og mave:

Donkey calfraises:

altx20

alt+50x13

alt+75x10

alt+85x9

alt+85x9

Det var vist det tungeste nogensinde :smile:

Rotary calfraises:

250x23

290x20

330x16

350x12

Yep yep!

Seated calfraises:

80x12

80x11

80x11

80x11

Udemærket.

Supported BB-Curls:

stang+20x15

stang+25x11

stang+30x8

stang+35x6

Vægten kan ikke sammenlignes med den normale, da det var en tungere stang, men det sad satme godt og brændte helt vildt godt :4thumbup:

Preacher hammercurls:

15x16

17½x12

20x8

20x8

Nice nok.

Cable spidercurls:

8 pladerx13

8 pladerx13

9 pladerx8

10 pladerx6

kanon!!

Pulldown curls:

6 pladerx15

6 pladerx16

6 pladerx18

6 pladerx16

Brændte godt!!

Maskine mave:

70x15

70x13

70x10

70x11

Nice nok.

Link to comment
Share on other sites

Takker for en super feee' Weekend, med masser af hygge :4thumbup:

Det var noget af en oplevelse, at løfte i elastik-trøje og jeg fik mig nogle modbydelige mærker :4crutches: , men man kan dælme da rykke nogle ekstra kilo op på den konto :cooldance: Det spiller da max :alright:

Også hyggeligt at møde bæltetasken igen. Du må endelig hilse mange gange :smile:

Så fik jeg jo også set de søde katte :wub:

Havde jo mødt charmetrolden Baxter før, men lille Bibi, er da en hjerte-knuser :4heart:

Og Norah havde som altid travlt, så hende fik jeg desværre ikke set så meget til :cry:

Jeg var godt brændt aw, da jeg endelig kom hjem :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Takker for en super feee' Weekend, med masser af hygge :4thumbup:

Det var noget af en oplevelse, at løfte i elastik-trøje og jeg fik mig nogle modbydelige mærker :4crutches: , men man kan dælme da rykke nogle ekstra kilo op på den konto :cooldance:  Det spiller da max :alright:

Også hyggeligt at møde bæltetasken igen. Du må endelig hilse mange gange :smile:

Så fik jeg jo også set de søde katte :wub:

Havde jo mødt charmetrolden Baxter før, men lille Bibi, er da en hjerte-knuser :4heart:

Og Norah havde som altid travlt, så hende fik jeg desværre ikke set så meget til :cry:

Jeg var godt brændt aw, da jeg endelig kom hjem :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var også selv rigtig godt og grundigt træt, men som du selv siger, så spillede weekenden max, så lidt træthed overlever man jo nok :smile:

Det ender med at du selv anskaffer en elastiktrøje og brænder nogle gode løft aw i maxpres fra patværket :wink:

Champ Program; Uge 2, dag 1:

Alt alt for varmt idag :crybaby: Det var som at træne i en sauna..stillestående varm luft med høj luftfugtighed og ikke til at komme af med varmen. Før træning havde jeg også leget flyttemand i 3 timer, så jeg havde øvet mig i at være gennemblødt af sved :laugh: Det lykkedes så også at blive endnu mere gennemblødt af sved, så øvelse gør åbenbart mester :tongue:

Ålene var dukket talstærkt op, så der blev prøvet nogle ål-øvelser af og en enkelt (one arm snatch?) under supervision af Bamzfaren. Vældig hyggeligt og så blev der squattet samtidig med det.

Så fik patten høvl og bagefter var det triceps der blev pumpet max i vejret :4thumbup: Havde det lige være nogle grader køligere, ville det have været en super træning, men det trækker ned at man skal have et par gæller for at kunne få luft :laugh:

Dagens tal; Ben, Bryst & Triceps:

Ikke lige just nødvendigt med opvarmning :laugh: :

Squat:

10x115

10x115

10x115

6x135

6x135

3x152

3x152

Nemt nok og god fart i dem, selvom stangen gjorde alt hvad den kunne for at ligge elendigt pga sved.

Goodmornings:

100x12

120x12

130x10

130x10

Kørte lidt ringe idag, men den sad nu meget godt.

Verkoshansky BP:

75x8

95x6

110x5

130x3

135x3

145x2

Easy peasy...det er vist også programmets deload uge og det mener så at der skulle være til 4 blå i næste uge engang...vi får se :innocent:

Flyes:

22½x20

22½x13

22½x10

22½x8

45 sec pause mellem sæt---> awbrændt patværk :laugh:

Dips:

35

27

24

Yep yep :smile:

Rope pressdown:

22½x18

25x15

27½x10

25x15

Fandme nice :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 2, dag 2:

Selvom jeg havde begivet mig tidligt til træning i håb om at undgå den værste varme, var der stadig forbandet varmt og indelukket. Klimaanlæggets eksistens er vist en urban legend og den med at man skal holde alle vinduer lukket for ayt det virker er vist også en god historie :laugh: Så hellere åbne alle vinduer og få lidt gennemtræk :wink:

Men bortset fra varmen var det en ganske fin omgang. Jeg fik dog en mindre fibersprængning i det øverste af butt'en, hvor den hæfter ved ryggen, men kunne sagtens gennemføre det jeg skulle. Selvom den i bogstaveligste forstand er en "pain in the ass", er det ikke noget der kommer til at påvirke noget som helst :devil::wink: Varmt vejr= ingen gider at træne, men Überålen Jasper T-diddy havde slået et smut forbi hulen for at kwabbe den aw og senere dukkede også Simon Eel op for at brænde :smile:

Dagens tal; Ben, ryg & Biceps (Onsdag):

OL-Squat:

115x10

115x10

115x10

135x6

135x6

135x6

152½x3

152½x3

Sad godt i hjulene :smile: Dog fik jeg så den skide fiber i næstsidste sæt :dry:

Peak contraction pullups:

10

9

8

8

Ville oprindeligt have haft vægt på, men fiberen var ikke klar til den slags, så det blev Jane Fonda istedet.

T-rows:

Stang+80x15

Stang+90x13

Stang+100x11

Stang+100x11

Fed øvelse :w00t:

Prone shrugs:

(25x10)

(35x6)

40x12

50x10

Kunne ikke rigtig få den til at spille :dry:

Maskin backextension:

250x23

270x20

290x15

290x14

Hell yeah :cooldance:

Supported BB-Curls:

stang+25x15

stang+30x12

stang+30x12

stang+30x10

Sad godt as usual :smile:

Cable preachercurls:

10 pladerx12

10 pladerx12

11 pladerx9

11 pladerx7

Yep yep :cooldance:

Cable spidercurls:

8 pladerx12

8 pladerx13

9 pladerx11

10 pladerx7

Satme godt :w00t:

Fed omgang gunz :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 2, dag 3:

Igår (Fredag) tog jeg lidt tidligere afsted til træning da det både virkede lidt mere køligt og for at undgå at det blev varmere senere :laugh: Men den gik ikke :wink: Det var både varmt og totalt lummert, men træningen var fin nok, selvom det var som at træne i sauna :laugh: TSK Tosserne var på besøg og hulen var fyldt godt op med både basketål og elastikgutterne der sled i forskellig farvede elastikker :laugh: Men overall god omgang og så er det nok næste uge at champ programmet begynder at bide fra sig i hjulene :wink:

Dagens tal (Fredag); Ben, bryst & Delts:

OL-Squat:

115x10

115x10

115x10

135x6

135x6

135x6

152½x3

152½x3

152½x3

Nemt nok og nemmere end sidste uge, så det virker vist :smile:

Unilateral seated legcurls:

50x20

70x15

90x11

90x12

:blink: Woooah det brændte :w00t:

Verkoshansky BP:

75x8

95x6

110x5

130x3

137½x2

137½x2

Light weight.

Incline Rühlpress m. 45 sec pause ml. sæt:

stang+80x25

stang+80x15

stang+80x11

stang+80x10

Hehe, det er sq klasse :4thumbup:

Smith behind the neck press:

(stang+30x10)

stang+60x12

stang+60x10

stang+60x10

Lidt øm i den ene skulder, så let og langsomt.

J-man laterals:

15x14

17½x10

20x6

Lidt uvant, men sad godt.

Reverse upright rows:

90x10

90x11

90x10

Lidt tunge idag, da delts'ne var lidt flade.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey dit UDYRE! :devil:

Det er imponerende at se, høre og læse om din dedikation til din træning - slaviske kostplaner, og ingen slinger i valsen (er det det det hedder? :tongue:)

Du er fortsat en stor inspirationskilde og one hell of a motivator !

Hvad er dine planer nu hvad angår styrkeløft og bodybuilding? Har du planer om at stille op til flere bodybuilding konkurrencer (jeg er klar over at du ikke stiller op til DM i år).

Noget helt andet: vil du ikke poste den der dynamomand igen? :tongue: Den var grinern! :bigsmile: Og noget tredie er: har du nogensinde mærket din styrke og fitness være til gavn i det praktiske?

MVH

Simon

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Hey dit UDYRE!  :devil:

Det er imponerende at se, høre og læse om din dedikation til din træning - slaviske kostplaner, og ingen slinger i valsen (er det det det hedder?  :tongue:)

Du er fortsat en stor inspirationskilde og one hell of a motivator !

Hvad er dine planer nu hvad angår styrkeløft og bodybuilding? Har du planer om at stille op til flere bodybuilding konkurrencer (jeg er klar over at du ikke stiller op til DM i år).

Noget helt andet: vil du ikke poste den der dynamomand igen?  :tongue: Den var grinern!  :bigsmile: Og noget tredie er: har du nogensinde mærket din styrke og fitness være til gavn i det praktiske?

MVH

Simon

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Doc og mange tak for det :smile:

Mine planer for det nærmeste stykke tid er at få min bænktrøje til at fungere og så stille op i SM bænkpres. Bagefter er der også SM trekamp, så måske vil jeg også stille op der, hvis jeg føler for det. Ellers træner jeg efter DM i SL næste år og så senere hen de styrkeløftkonkurrencer jeg magter at være med til, mens jeg er på diæt til DM i BB 2006 :innocent: Det betyder så også at jeg nok stiller op i -90 i styrkeløft et par gange næste år.

Dynamomanden skal jeg nok lige finde og poste, såfremt han ikke har hacket min maskine og slettet alle spor af sin eksistens :laugh:

Hvad styrke og fitness i det daglige, så er det klart en fordel at man er stærkere end ellers. Godt nok skal man altid bære ting for andre osv, men fx til flytninger kommer man ret nemt igennm både med workcapacity og styrke end andre der brænder aw efter meget kort tid :laugh: Mnakan også løbe meget hurtigt efter bussen, hvis man skal nå den....skidt med at man er forpustet 20 sekunder efter man sidder inde i bussen, men det går sq stærkt, når man lige kommer op i fart :laugh: Og der er sikkert også andre goder jeg ikke lige kan komme på lige nu :smile:

Mvh.

Chr.

..... slaviske kostplaner, og ingen slinger i valsen (er det det det

<{POST_SNAPBACK}>

:4whistling: :4whistling: :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Lige nu har jeg madfrihed, så slavisk kan man ikke påstå at min kost er, med mindre jeg får polsk mad :laugh::tongue:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 2, dag 4:

Lørdag= diskodag, så der var dømt gunz og læg plus det løse :w00t: Jeg kom endda til at starte med gunz istedet for læg, hvilket må have været noget underbevidst, men begge dele gik rigtig godt :smile: Der var styrkefremgang i æ gunz og det samme i læggen. Gunz'ne ser også større ud synes jeg, så det går helt sikkert den rigtige vej :smile: Måske jeg kan nå at få et par hæderlige gunz til næste år :bigsmile: Det ville hvertfald spille max :wink: En andne ting er at hjulene responderer meget godt på champprogrammet, så det bliver spændende hvordan de næste par uger bliver, hvor volumen begynder at blive højere :w00t: Foreløbigt kan hjulene sagtens klare det, så mon ikke de holder de 2 næste uger også.

Træningen blev også rimelig hurtigt eksekveret, selvom jeg blev afbrudt nogle gange undervejs, så intensiteten (arbejde på tid) var også ok.

Dagens tal; Gunz, læg & mave:

Supported BB-curls:

stang+x13

stang+35x8

stang+35x8

stang+35x8

Fremgang :devil:

Cable spidercurls:

8 pladerx13

10pladerx13

11pladerx9

11pladerx8+ 2 faarced.

Fandme nice :w00t:

Hammer preachercurls:

15x13

17½x10

20x8

20x5

Lidt flad, når det er 3 øvelse, men det taget i betragtning var det faktisk ok.

Donkey calfraises:

(altx20)

alt+50x15

alt+75x12

alt+85x11

alt+85x9

Fremgang :devil:

Rotary calfraises:

330x14

330x13

350x11

350x10

Lidt bedre sidst.

Seated calfraises:

80x9

80x9

80x9

80x9

Megapump i kalvene efter de 2 første øvelser, så de kunne ikke rigitg reppe så meget :laugh: Men den sad nu meget godt :w00t:

David-maskincrunches:

70x15

70x12

70x12

70x12

Mine abs's yndlingsmaskine i OBBC :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det er spændende, at du stiller op til DM i BB'ing igen :smile: og det ville være helt suverænt hvis du kunne nuppe guldet nu du sidder med en sølvpokal :bigsmile: Nu er jeg ikke så meget inde i hele SL-showet, men du ønskes da held og lykke. Det er imponerende at du er en så mangesidet eller alsidig atlet (jeg ved ikke lige hvilket ord passer bedst) og kan konkurrere i begge grene.

Det er sjovt at høre om hvordan styrken kommer ind i det praktiske :tongue: Til trods for jeg er blevet langt stærkere i alt jeg kører af øvelser (inklusive OH presses) siden jeg startede synes jeg ikke flytninger er blevet meget nemmere, det er lidt irriterende - men mon ikke det kommer :laugh: Den med work capacity havde jeg dumt nok ikke tænkt over... :smile:

Nå men kosten har været slavisk så... :tongue:

Dynanomand er cool ! :w00t: Hvad er det lige historien bag ham er? Og umiddelbart udtaler jeg det på engelsk...Er det rigtigt? :unsure:

:tongue:

God træning og held og lykke med det hele :smile:

Simon

Link to comment
Share on other sites

Det er spændende, at du stiller op til DM i BB'ing igen  :smile: og det ville være helt suverænt hvis du kunne nuppe guldet nu du sidder med en sølvpokal  :bigsmile: Nu er jeg ikke så meget inde i hele SL-showet, men du ønskes da held og lykke. Det er imponerende at du er en så mangesidet eller alsidig atlet (jeg ved ikke lige hvilket ord passer bedst) og kan konkurrere i begge grene.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Simon og tak for al rosen :smile:

Jeg skal da gøre mit bedste og så må vi se hvad det rækker til :smile: Angående det alsidige, så er det da også meget pudsigt at der i top 4 til DM i bænkpres lå 3 BB'ere, så et eller andet må vi jo gøre rigtigt, selvom man ofte hører diverse historier om hvor ærweligt BB'ere træner :laugh:

Det er sjovt at høre om hvordan styrken kommer ind i det praktiske  :tongue: Til trods for jeg er blevet langt stærkere i alt jeg kører af øvelser (inklusive OH presses) siden jeg startede synes jeg ikke flytninger er blevet meget nemmere, det er lidt irriterende - men mon ikke det kommer  :laugh: Den med work capacity havde jeg dumt nok ikke tænkt over...  :smile:
Det er jo ikke helt ringe at være meget stærkere end de fleste "almindelige" mennesker :tongue:
Nå men kosten har været slavisk så... :tongue:

Jojo :innocent: Men det er mest på diæt. Her offseason, spekulerer jeg ikke så meget over om jeg får noget ekstra udover de kcal, jeg skal have. Sune

Conscience kaldte det vist madfrihed, hvilket nok er meget rammende :smile:

Dynanomand er cool !  :w00t: Hvad er det lige historien bag ham er? Og umiddelbart udtaler jeg det på engelsk...Er det rigtigt? :unsure:

:tongue:

God træning og held og lykke med det hele :smile:

Simon

Dynamomandens historie er indsvøbt i hemmelighedernes tåger og med mindre han en dag står frem og lader sig interviewe, er der kun rygter og vandrehistorier at støtte sig til. Efter sigende skulle han være en af de fremmeste superskurkemedhjælpere, men om det er sandt er svært at vide :innocent:

Iver> Fotomanipulation? :innocent::tongue::laugh:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share