Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

john Thomas er ham fra Earth Quark nutrition fra usa

Den sammen som har smidt min trøje væk

Det er desværre ikke ham der kommer der ned

troede i fik fra tjekkiet

<{POST_SNAPBACK}>

Nej desværre. Men han er vist ikke alt for pålidelig :dry: Nogen ide til hvordan man afsætter en 58 fury og en 54 centurion?

Link to comment
Share on other sites

man burde nok kunne sende det tilbage, men tvivler på man får pengene retur

men han kan være svær at få fat i på mail, det skulle være nemmer på telefon

Hvis jeg ikke snart får noget der fra, vil jeg prøve at kontakte titan

de kan da ikke være interesseret i at ligge navn til sådan noget

Link to comment
Share on other sites

man burde nok kunne sende det tilbage, men tvivler på man får pengene retur

men han kan være svær at få fat i på mail, det skulle være nemmer på telefon

Hvis jeg ikke snart får noget der fra, vil jeg prøve at kontakte titan

de kan da ikke være interesseret i at ligge navn til sådan noget

<{POST_SNAPBACK}>

Han svarede ellers rimelig hurtigt, da jeg spurgte til om min ordre var sendt afsted, men det er åbenbart sværere, når det handler om reklamationer?

Men ifald at han ikke svarer tilbage snart, skriver jeg også til Titan. De kan ikke have interesse i at en af deres agenter leverer så dårlig service.

Übergun> Når du har fået varen og betalingen er foretaget, er der ikke noget at gøre :dry:

JFK> Får Niels ikke alt sit udstyr gratis? Ellers skal jeg da nok kontakte ham ang. Fury'en str.58 til en god pris.

Champ Program; Uge 11, dag 2:

På trods af et lavt søvnniveau og en masse aktiviteter, var det en helt fin træning og især squatten overraskede positivt. Da jeg lavede en masse squat igår, regnede jeg med at være totalt kvæstet i hjulene, men det var de ikke og squatten gik overraskende nemt :smile: Jeg kan godt mærke at der er mere powa i hjulene og de er da også blevet større :4thumbup: Delttræningen var så som så, men nu var der også en del DOMS i triceps fra i mandags, så ikke den store overraskelse der. Slutteligt fik gunz'ne en rigtig god omgang, og de lader da også til at gå den rette vej i både størrelse og styrke :smile:

Dagens tal:

SL-Squat:

120x5

120x5

120x5

120x5

120x5

Det var lige før jeg kunne have taget alle 25 reps i en køre :laugh:

Behind the neck press:

70x9

80x5

80x5

Ok, når man tænker på at triceps var helt forkneppet :laugh:

Maskine laterals:

90x13

110x10

130x5

Tjah.

Schnell reardelt-maskine:

10 pladerx15

12 pladerx12

13 pladerx9

ok.

Slow-negativ supported curls:

stang+25x10

stang+30x8

stang+30x8

stang+30x8

Nice pump og god kontakt.

Hammerstrenght curls:

35x9

35x10

35x9

35x8

Ok.

Slow negative preachercurls:

10pladerx8

10pladerx7

10pladerx7

10pladerx7

Yeep, sad rigtig nice.

Link to comment
Share on other sites

På trods af et lavt søvnniveau og en masse aktiviteter, var det en helt fin træning og især squatten overraskede positivt. Da jeg lavede en masse squat igår, regnede jeg med at være totalt kvæstet i hjulene, men det var de ikke og squatten gik overraskende nemt :smile: Jeg kan godt mærke at der er mere powa i hjulene og de er da også blevet større :4thumbup: Delttræningen var så som så, men nu var der også en del DOMS i triceps fra i mandags, så ikke den store overraskelse der. Slutteligt fik gunz'ne en rigtig god omgang, og de lader da også til at gå den rette vej i både størrelse og styrke :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan noget bør man vel ikke sige uden at bakke det op med billeder?! :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

På trods af et lavt søvnniveau og en masse aktiviteter, var det en helt fin træning og især squatten overraskede positivt. Da jeg lavede en masse squat igår, regnede jeg med at være totalt kvæstet i hjulene, men det var de ikke og squatten gik overraskende nemt :smile: Jeg kan godt mærke at der er mere powa i hjulene og de er da også blevet større :4thumbup: Delttræningen var så som så, men nu var der også en del DOMS i triceps fra i mandags, så ikke den store overraskelse der. Slutteligt fik gunz'ne en rigtig god omgang, og de lader da også til at gå den rette vej i både størrelse og styrke :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan noget bør man vel ikke sige uden at bakke det op med billeder?! :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

Der har da næsten lige været et gunbillede :smile: Benene er nok for blege, væskede og behårede til at et billede vil kunne bruges til noget fornuftigt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Der har da næsten lige været et gunbillede :smile: Benene er nok for blege, væskede og behårede til at et billede vil kunne bruges til noget fornuftigt :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå men så okay da. :laugh: Tjekkede lige det der gunbillede igen - god triceps + vene. :4thumbup: Måske lidt bicepsflex engang ved lejlighed også? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der har da næsten lige været et gunbillede :smile: Benene er nok for blege, væskede og behårede til at et billede vil kunne bruges til noget fornuftigt :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå men så okay da. :laugh: Tjekkede lige det der gunbillede igen - god triceps + vene. :4thumbup: Måske lidt bicepsflex engang ved lejlighed også? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :smile: Jeg skal nok få taget et ved lejlighed af gun'en når der er pump på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 11, dag 3:

Egentlig var det planen at træne ryg efter squatten og det andet ben, men ryggen blev ret godt brændt aw af squat, så jeg byttede rundt på ryg og læg, så ryggen kommer på banen imorgen sammen med Gunz.

Det startede jo også lovende ved at jeg havde glemt at tage mine knækogere med til træning og det var jo også kun programmest mest sæt-tunge dag :dry: De første 7 sæt blev brændt aw kun med bælte, men tilsidst måtte jeg låne Onkel Frakkas Wraps til en løs omgang wraps på de 3 sidste sæt. Det hjalp noget :smile:

Men, ikke meget energi tilbage eftetr dne omgang :sleeping:

Dagens tal:

SL-Squat:

165x5

165x5

165x5

165x5

165x5

165x5

165x5

165x5

165x5

165x5

Nasty.Især når de fik næsten lige så mange sæt i tirsdags :devil:

Standing legcurls:

60x10

60x10

60x10

Stille og roligt.

Rotary calfraises:

250x20

290x16

330x15

370x11

ok.

Seated calfraises:

70x15

80x12

90x10

90x9

ok.

Standing calfraises:

350x10

400x6

400x8

400x8

ok.

Link to comment
Share on other sites

Får Niels ikke alt sit udstyr gratis? Ellers skal jeg da nok kontakte ham ang. Fury'en str.58 til en god pris.

Jo det gør jeg og 58eren er alt for stor til mig alligevel :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

LOL :laugh: Det spiller bare slet ikke med den 58'er :blink: Men ok, skal jeg slå telt op en dag, skal jeg bare købe stænger og pløkker :laugh:

Nogle ideer til hvordan jeg kan komme af med den?

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 11, dag 4:

Idag skulle der køres ryg, som er hængepartiet fra igår og så gunz. Begge dele lykkedes da også rimelig fornuftigt, men jeg var en smule træt, så det var ikke helt vildt eller noget. Men god og solid omgang med gæstebesøg af Luciferase, der var rimelig hooked på at komme i en 58 Fury :laugh:

Efter rygturen temaede jeg up på Gunz med Onkel Grafrakka og så fik vi brændt gunz'ne aw med bl.a. curls med bands :laugh: Meget fedt faktisk :wink:

Dagens tal:

Chins:

9

9

9

8

Tjah, lidt tung i røven, men de sad da ganske fint.

Pullups:

7

7

8

7

Ok.

Pulldowns:

Nr 11x11

Nr 12x7

Nr 13x7

Nr 14x6

ok.

OL Rows:

130x10

140x10

150x10

150x9

Lidt træt i ryggen.

Slow negative Supported Curls:

Tung stang+25x10

Tung stang+20x10

Tung stang+20x10

Tung stang+20x10

Rygtræningen havde vist brændt gunz lidt aw, så ringere end normalt.

Curls med bands:

Tung stang+20x4, herefter gik den ene elastik i stykker, så---->

Tung stang+20x7

Tung stang+20x8

Tung stang+20x8

Bedre med kun en elastik.

Cable spidercurls:

11 pladerx7 LOL brændt af :laugh:

10 pladerx8

10 pladerx8

10 pladerx8 plus to drops til armene var helt skudt i sænk :laugh:

OVerall god omgang, hvor der blev brændt lidt ekstra for at kompensere for at rygtræningen havde tappet på reserverne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Chins:

9

9

9

8

Tjah, lidt tung i røven, men de sad da ganske fint.

Hva', har champens program også givet noget ekstra på bagdelen :tongue:

Btw. : slow-ecc.? jeg troede ikke du var til Jane Fonda style work out? Jeg har tidligere været stor tilhænger af slow-ecc., men er efterhånden blevet lidt i tvivl omkring hele konceptet med TUT og slow-ecc. Hvad er din erfaring?

Link to comment
Share on other sites

Men god og solid omgang med gæstebesøg af Luciferase, der var rimelig hooked på at komme i en 58 Fury

hehe ja hvis du også kommer med teltpælene til den :bigsmile:

men overvejer lige det med nr 42. synes godt nok min er ret lille.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg sætter dem til salg imorgen, men du har stadig førsteret på 58'eren :wink:

Rall> Det er ikke så meget af teoretiske grunde jeg gør det, men mere fordi jeg mærker det bedre i gunz. De er ikke altid lige nemme at ramme, men det hjælper en del at sætte farten ned. Med alt andet er jeg sådan set ligeglad, men bruger ikke slow-tempo ret meget. Når det bare kan mærkes, behøver farten ikke at blive sat ned :smile:

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 12, dag 1:

Lidt en blandet omgang, med rigtig god dødløft og semiringe BP ednu engang :raisebrow: Jeg kan hvertfald konstatere at den her slags splitkonfiguration slet ikke fungere for mig, så nu vender jeg tilbage til noget jeg tidligere har gjort fra i næste uge. Denne uge kommer til at blive ret kondenseret rent træningsmæssigt, da vi skal afsted til Spanien på fredag. Dvs at hele ugens træning, skal presses ned på ugens 4 første dage. Det betyder også at jeg skrotter en af squat sessionerne, da det ikke giver meget mening at lave 2 deload træninger lige i rap. Men ellers skal det nok fungere. Næste uge bliver en gentagelse, da det så er DM som weekenden bliver fyldt op med :laugh: Ak ja :wink:

Men ellers var hulen fyldt godt op idag og jeg fik teamet up med Onkel Frakka på en del af dagens program :smile: :4thumbup:

Dagens tal:

SL-Squat:

130x5

130x5

130x5

130x5

130x5

Meget nemt.

Dødløft:

110x5

150x5

170x5

190x5

210x5

220x3

Ufattelig meget bedre end sidst, men det hjælper nok på det at der ikke var 9 sæt tung squat forinden :laugh: Men ok, mit dødløft er ikke gået helt i hundene endnu, så det er da meget godt.

Hepburn BP:

opv.

60x10

100x5

120x1

130x1

Worksæt:

140x1

140x1

140x1

142½x1

142½x fail (Rammer helt ud af banen).

120x5

125x5

125x5

125x5

125x5

125x3

Tjah, en smule bedre end sidst, men kendetegnet ved at jeg slet ikke kunne finde banen. Den form for motorikproblemer, plejer at kendetegne mig, når jeg er overreached i skulder/bryst regionen, så det kommer nok til at hjælpe på det med en anden split. "Sjovt nok" føles vægten slet ikke tung når man holder den og sænker, men på vej op spiller banen totalt minus og så stopper festen :raisebrow:

Flyes:

25x12

25x12

27½x8

27½x8

Jo, ok.

Seated dumbbell extensions:

42x14

46x10

50x7

50x5

Bortset fra at den var ret glat, var det ok,

Dips:

14

12

12

Jaja, efter bryst er dips ringe og de bliver ringere for hver gang med det her system :dry:

Link to comment
Share on other sites

Lækker DL du fik hevet rundt idag  :smile:

Lidt ærgeligt at misse på 142,5 kg i bænken, men så længe du ved hvad der er galt, så er det jo ok.. Så må du bare få lavet lidt om på programmet, så det hele kommer til at spille igen  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jepper, DL var godt :smile:

Og de 142½ er sq ligemeget. De gode løft på 140 var nemme nok, så at være chanceløs på 142½ er vist ikke fordi man er for slap :laugh: Men fra næste uge er det nyt program og så burde det blive bedre igen :smile:

Lonelyone> Thx :smile: Det er CNS der ikke rigtig vil, når det føles på den måde og det passer nok meget fint med at jeg er lidt overreached pga Champ-cyklussen. Sidste uge var den hårdeste af dem, så det er ikke så underligt at der ikke er det vilde overskud til resten af kroppen :smile:

Ang. nnæste uges program, så poster jeg noget, når jeg får lejlighed til det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share