Armlægning????


devito
 Share

Recommended Posts

Sidste jeg var til fest, endte det med lidt armlægning for sjovs skyld, med min højre havde jeg en ca.60sek. duel hvorefter jeg tabte :( Skal siges jeg er venstrehåndet ;)

Næste morgen,nok med en kombination af kroppens strabadser efter 20bajere :D og armlægningen var jeg særdeles øm i mit højre bryst(nederst+lateralt),præcis der hvor jeg har min "berømte" problemzone!

Jeg har tænkt på at lægge armlægningsbevægelsen ind som øvelse,den må man ku lave i tårnet med kabel og 1håndshåndtag + en bænk :jehon:

Det må jo være Pectoralis major(sternum) og teres major det laver denne bevægelse,eller er jeg helt wrong!

Nogen over the top homie's :tongue: ?????

Devito

Link to comment
Share on other sites

Min styrke er måske ikke den største (dog større en mange andres i min omgangskreds) har jeg tit været mægtig god til armlægning, og har også tit vundet over "stærkere" personer.

Og det er simpelthen pga. min udholdenhed, da jeg i laang tid har taget mange armbøjninger.

dvs. at jeg altid ender med at vinde i længden, medmindre den anden er mig fuldt overlegen i styrke..

Hvis jeg har en lidt over middel styrke, og en maksimal udholdenhed, kan det i længden lade sig gøre (med en hvis nemhed) at vinde over en med maksimal styrke, og MINIMal udholdenhed....

vil jeg vove at påstå.. flame away..

Link to comment
Share on other sites

Et lille bitte bitte lille råd... DROP DET DET DER PIS!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: ... medmindre i altså ikke vil undgå skader... bara et lille råd :) :) :)

Er også kun interesseret i bævegelsen, og dens påvirkning på brystet :)

men til dem der ikke kan lade være' husk at vend kaskettet omvendt,det giver MEGA-POWER :w00t::tongue: spørg selv mr.RAMBO over the top,hæ hæ

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik de sygeste smerter i skulder og albue led efter at have lagt arm 2 gange med den samme arm. Smerterne kom først efter jeg kørte skulder dagen efter, kan bestemt ikke anbefales! Jeg holder mig langt fra armlægning nu! Ingen grund til at lave noget der kan gå udover min træning!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share