Min logbog


MadsSWIM
 Share

Recommended Posts

Styrketræning onsdag 19. maj 2004

5 min opv på step

SUPERset:

Skvat:

8*50 kg+9*3*70 kg

MilliP: 3*8*50 pund

Bend åge: 3*6*110 pund

Dips: 3*6*mig-88 pund (ca 75 kg)

Skvat udført som superset mellem tre andre øvelser på skift. (lækkert at træne i et center hvor skvat-racket står næsten urørt hen... :bigsmile: )

Superset 2:

hase curl: 3*8*12 skiver

hyper ext: 3*8*mig

Mave på swiss ball:

3*15

Lækker træning - fik fyret godt igennem.

:banana: :banana: :banana: :banana:

Klart en træning helt op til det bedste niveau jeg kan præstere for nuværende!

Mads :swim:

P.S. brugte også tiden til ideer for en mere gennemført træningsplan - kommer i aften eller imorgen

Edited by MadsSVØM
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 676
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så er det vist tid til en lille update igen...

Efter styrketræningen i sidste uge havde jeg kæmpe DOMS i 5 dage.... Skal enten starte lidt mere roligt eller ikke lade der gå så lang tid imellem. Hælder mest til det sidste - hader at starte for stille.

Var en tur på vægten til middag igår: 118.05 (pustede ud for at se om den ikke liiiige kunne snige sig under...)

Rart at det går den rigtige vej igen.

Træning idag:

Dødløft: opv 8*60

SUPERset

Dødløft:

9*3*80

Milli:

3*5*70 pund

Dips:

3*8*mig-88 pund

Curl:

3*8*35 pund (hmm - gjorde mest ond i håndleddet)

Mave`:

3*15 crunch på SB

3*10 bentræk på SB

:banana: :banana: :banana:

Mads :swim:

Edited by MadsSVØM
Link to comment
Share on other sites

Jamen, det er jo også cardio, så bare afsted

Er med CLO her, der skal nok noget mere cardio på generelt :poking: . Kan det lade sig gøre? Hvad med morgenture i den islandske natur, cykel oder anders???

:afro:

Dubai

Link to comment
Share on other sites

To ting omkring cardio...

Først skrev jeg at jeg ikke har brug for flere FASTE ting på skemaet... Det betyder ikke at jeg ikke vil lave noget...

Derudover siger min erfaring mig at det er næmest at få styr på kosten med henblik med vægttab først. For så derefter at bygge cardiotræningen på.

Jeg falder for nemt i bed ekstra mad hvis jeg laver hård cardiotræning.

Vil dog benytte det gode vejr vi har i øjeblikket til gå ture/rulleskøjte ture (min cykel er fucked... )

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Lidt update:

Har fundet rulleskøjterne frem og har tøffet rundt i den islandske summer.

Ikke rigtigt noget styrke...

I overmorgen drager jeg sydpå. Formål: træningslejr i Callala (lidt udenfor Barcelona) samt OL-kval for en af mine svømmere ved Mare Nostrum stævnerne i Canet og Barcelona for en af mine svømmere (og Isl rekorder til ham som allerede er kvalificeret)

Meldingerne fra den klub der allerede er i Callela (klik "myndir" for billeder) fortæller om god mad... :tongue:

Det betyder at jeg må indstille mig på at bruge til på cardio hver dag. Måske også løfte lidt rundt på nogle vægtskiver...

Der vil dog i perioden (2.-12. juni) være 4 stævnedage hvor sandsyneligheden for træning ikke er ret stor... :sneaky:

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Så var det derfor du skrev noget om solbriller - du skal jo ned og hygge i solen :) God tur, Mads - og få nu taget nogen gode billeder, ikk' :lol:

Held & lykke med kval'en,

Niske

Du siger noget Nic... Skal huske at lade batterier op i aften...

Dagen idag gaaet med ting som-skulle-naaes-inden-afrejse og er ikke færdig endnu.

Træning (i regnvejr) med ungerne lige om lidt... Derefter moede i forbundets stævneudvalg og saa skal der pakkes. Aftang imorgen tidligt kl 5.00...

Ingen træning idag...

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så fik jeg endelig koblet min egen puter til nettet og kan komme til at skrive på mol.

Som den gode natbringer siger har jeg lidt problemer med at begrænse mig med kosten hernede... (tag selv bord med aaaalt for meget god mad!)

Har forsøgt at putte lidt træning ind. Men tiden har været ret knap. Har rejst meget rundt (med et hold på træningslejr et sted og to svømmere til stævne et andet...)

Det blev dog til en minigolf match mod de danske landstrænere i Canet.

Jeg er dog blevet lækkert solbrun :D

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Hey Chief

Tillykke med de islandske rekorder.

Kan forstå du er lidt en haj til det med svømning. Derfor

Tillader mig at stille, et sikkert pinligt, spørgsmål.

Er begyndt selv at svømme en del. Har dog store problemer med svømme briller. køber gang på gang et nyt par men de alle dugger..... Lånte engang nogle af en konkurrence svømmer der sad PERFEKT og uden duggen.

spytter, hakker og savler i alle de nuværende men uden held... har du nogle fif, mærker, steder på nettet hvor de kan købes eller andre råd?

Håber ikke jeg forstyrre din log med dette spørgsmål

:)

Link to comment
Share on other sites

mærkerne?

Arena er blandt nogle af dem... Plejer at være god til at nakke dem der i glemte sager i svømmeren for glemmer ALTID mine egne :lol:

Syntes nu de anti-dug sjældent virker :thumb_down:

Ku bare være i "Hardcore" svømmere vidste noget om hvilket mærke det bare lige sku være.

forresten Mr.Freeze kender du noget til UV-rugby i Aalborg. tænker på at starte. kender du nogle her på mol der spiller der?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share