Thy


Roberto Baggio
 Share

Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

første fejl fundet:

når man prøver at downloade dødløftet af martin larsen er det et link til dødløftet af martin faber..

.. ikke fordi jeg ikke vil se faber dødløfte, men det havde jeg allerede set...nu vil jeg se martin larsen løfte :)

Link to comment
Share on other sites

første fejl fundet:

når man prøver at downloade dødløftet af martin larsen er det et link til dødløftet af martin faber..

.. ikke fordi jeg ikke vil se faber dødløfte, men det havde jeg allerede set...nu vil jeg se martin larsen løfte :)

Alene Fabers strømper synes jeg gør videoen et ekstra kig værd.... ;)

Men okay, du får det som du vil ha det - jeg retter det når jeg kommer hjem i aften.

Link to comment
Share on other sites

første fejl fundet:

når man prøver at downloade dødløftet af martin larsen er det et link til dødløftet af martin faber..

.. ikke fordi jeg ikke vil se faber dødløfte, men det havde jeg allerede set...nu vil jeg se martin larsen løfte :)

Alene Fabers strømper synes jeg gør videoen et ekstra kig værd.... ;)

Men okay, du får det som du vil ha det - jeg retter det når jeg kommer hjem i aften.

Jeg er glad for at høre, at du kunne lide mine strømper ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg synes f..... at det er for dårligt, at der skal gå så lang tid hver gang der har været stæne under DSF til resultaterne forligger.

Når der har været VM, EM, NM osv. er resultaterne der med det samme.

Prøv at tænke på eksv. hvis man ikke havde været inde og se en kamp mellem FCK og Brøndby, at man så skulle vente en uge eller mer med at få resultet, det ville da være skandaløst.

Nu er det 4 dage siden der har været stævne i Thy og der er ingen resultater indnu, nu er man snart så træt af at søge flere gange om dagen at det snart er lige meget.

Det er ikke ligefrem noget der fremmer interessen for styrkeløft for nye eller for den sags skyld for gamle.

Peter Eriksen.

Link to comment
Share on other sites

Det skal nu lige siges at det somregel ikke er dem der sidder ved styrke.dk der er syndrene...grunden til at det ofte tager så lang tid, er at man skriver resultaterne ned på et stykke papir...som styrke.dk så skal have..men ofte tager det dommerne eller hvem der nu har sedlerne lang tid at få dem afl... det skulle jo foregå pr. computer..og så evt. papiret skulle arkiveres for bevis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share