Biceps-træning!


devito
 Share

Begge eller en arm ad gangen?  

80 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Når du taler om, at dit bicepsmål er uændret, selvom du har taget 10kg på, så mener du vel reelt dit overarmsmål?

Hvis det er rigtigt forstået, kan det måske være til nytte for dig at vide, at triceps er en langt større muskel end biceps. Triceps udgør groft sagt ca. 2/3 af overarmens diameter, mens biceps kun står for ca. 1/3. Hvis du er interesseret i en større overarm, er det altså alt andet lige lettere at opnå ved at træne triceps.

1. Ja overarms mål...(men specielt udseendet)

2. No affence, men er 2.sem ergo terapeut stud. så jeg har ik haft andet en anatomi i hovedet det sidste år :)

Triceps er nok lige så "dum" til at vokse men udseendet er for mig tilfredsstillende,er begyndt at få det laterale hovede med B)

Var for et stykke tid siden på udflugt til alla nattevagten besøg og kigge i kar :blink: ... Det var godt nok ikke trænede personer men var sku slemt overrasket over hvor lidt biceps fylder på armen...

jeg skal lige få fat i to billeder som kan illistrere hvad jeg mener B) men det er sikkert min genitik der strejker for muskelvæksten lige på den muskel :(

Devito

Link to comment
Share on other sites

Det er sku sværere at finde passende billeder end jeg troede <_<

det jeg mangler på min bicep er mere længde i spændt tilstand, jeg kan sætte to fingre imellem bicep og albuehule (90graders vinkel i albuen) om det så er fordi jeg har lange sener eller hvad?no idea,men der er ihvertfald grimt....

men ligeledes i afslappet tilstand ser de ud som om jeg ik har nogen biceps,seriøst nedern,næsten som om brachialis udgør min overarm :( derfor lidt min mistanke om for lidt suppination programmet

mine undarme er godt nok også helt til grin,træner dem heller ikke,men jeg tror nu ik de har nogen betydningi forhold til biceps?!?

Arnold er en 80'ties vitamin sluger men sådan som hans biceps ser ud her, er noget i den retning jeg savner,nu skal selve str. ik lige tages i betragtning men selve fylden(selvom det nok er med pump)!

post-14-1045839602.jpg

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

om det så er fordi jeg har lange sener eller hvad?no idea,men der er ihvertfald grimt....

Det er det nemlig. Og det er ikke noget du kan gøre noget ved. Nogen folk er født med meget lange insertionssener i bicepsmusklen, og en relativt kort bicepsmuskel. Andre har meget korte insertionssener, og en meget lang og fyldig muskel. Det er rent og skær genetisk. Jeg har selv en relativ kort bicepsmusklen, hvor imod mine insertioner er mere fordelagtige hvad angår tricepsmusklen. Det er bare noget du må finde dig i :(

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det er det nemlig. Og det er ikke noget du kan gøre noget ved. Nogen folk er født med meget lange insertionssener i bicepsmusklen, og en relativt kort bicepsmuskel. Andre har meget korte insertionssener, og en meget lang og fyldig muskel. Det er rent og skær genetisk. Det er bare noget du må finde dig i  :( 

Thomas

Ja det er nok sad but true ;) måske også derfor jeg er lidt hypermobil hist og pist.

har du nogensinde set en 1.98m høj person gå i spagat :w00t:

mine albuer og knæ kan også have tendes til at gå i hyperekstensioner ser total weidr ud...

by the way hæftige PR på listen der, jeg skal lave PR forsøg imorgen, i den anden ende af vægt skalaen :tongue:

Hvad var det lige du mente med volumen,da vi lavede PM om biceps????

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share