Super Mario tog Bindas rekord


Tube
 Share

Recommended Posts

Det er da en helt ok beslutning af LeBlanc, hvis Cipo står af i den første uge står de tilbage med et helt hold der består af Italienske B-ryttere, som ikke har noget imod at leve på sultelønnen, bare for at komme på et "profesionelt" cykelhold

Mener du dermed at Michelle Scarponi og Giovanni Lombardi er B-ryttere? Det er da helt hen i vejret, at Super-Mario ikke kommer med i Touren.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Canoing -> Det er faktisk ikke så usædvanligt at VM-trøjen ikke kører TdF. Hverken Freire eller Vainstains deltog i TdF, da de bar trøjen i hhv. 2000 og 2001 mener jeg det var.
Romans Vainsteins vandt ganske rigtigt vm i år 2000, men han var med i Tour de France 2001 i vm-trøjen. Han stod OGSÅ af undervejs!

Hvis han må hvorfor må Kongen så ikke?

Fistandantilus -> Cipo rules, gu' gør han så

Hell yaer!

Vi må starte en fanklub
Jeg er med! :)
Mener du dermed at Michelle Scarponi og Giovanni Lombardi er B-ryttere? Det er da helt hen i vejret, at Super-Mario ikke kommer med i Touren.

Ganske god pointe, som jeg også selv er inde på. Lombardi er også en temmelig god sprinter, der plejer at overleve bjergene bedre end de øvrige sprintere, og derfor har gode chancer på de sidste flade etaper.

Desuden så er Cipo bedre til at køre prolog end de fleste ande sprintere, og han har derfor større chance for at tage trøjen den første uge. Jeg synes det er flad, hvis vinderen af prologen beholder den indtil holdløbet. Specielt hvis det er Lance. Ham skal vi jo nok få set rigeligt i gult senere.

Mario blev i år 2000 nr. 4 i prologen i giroen.

Edited by Fistandantilus
Link to comment
Share on other sites

Armstrong kritisere Leblanc

Armstrong tager afstand fra at Leblanc ikke har "udtaget" Supermario´s hold til touren

" Touren tilhører de største, det er et verdensklasseløb, og man kan ikke udelukke de bedste" siger Armstrong onsdag til Gazzetta dello sport " jeg forstår ikke beslutningen og har bedt om en forklaring, men jeg får ikke svar" siger Armstrong

UCI overvejer at give dispention og tillade 23 hold til Touren - Så Cipo kan komme med. YES

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :firebounce::firebounce::firebounce: :band: :partycrowd: :step: :step:

Link to comment
Share on other sites

Dumb&Dumber >> jeg mener nu problemet er lidt den anden vej - Jeg mener der er for mange gode rytter på de bedste hold, og det ødelægger konkurrencen i løbet.

Tag fx USP de har Heras som hjælperytter for Armstrong - det ville da være ti gange federe at se Heras på et andet hold, udfordre Armstrong :)

Link to comment
Share on other sites

----> Cano, jamen jeg er enig med dig på den måde set. Det jeg bare lige harcelererede imod et øjeblik, er bare den der med ganske få stjerner skal/vil ha indflydelse på hvem der kommer med. Vi skal ha Cipo med (det er jo ikke uenig i :tongue: ) fordi han er verdensmester osv. kommer det fra Lance Armstrong...jamen LAnce, det er jo ikke DIT løb, selv om det unægtelig ser sådan ud. Jeg er helt enig i at det er synd stjerner bliver låst som vandbærer, som f.eks. med Heras, og som det jo måske også viste sig at være tilfældet med Tyler Hamilton, osv.

Jeg er ikke uenig med dig, det jeg mener med "individualisternes show off", er den der kommanderen rundt med Leblanc.

Link to comment
Share on other sites

PS: Amstrong er KONGEN!!!
Blasfami - Der er ingen, jeg gentager ingen over eller på siden af Cipo og da slet ikke såden smølf af en kadancerytter :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: (Det er jo slet ikke samme sport :tongue: )
Cipo er udgået fra Giroen pga. et styrt. Måske kommer han derfor ikke med i Touren? (Så kan det jo være lige meget med de andre spekulationer)

Kunne jo også tankes at det var fordi at han ved at han kommer med i Touren alligevel, at han ikke vil forsætte med en øm skulder ;)

Edited by canoing
Link to comment
Share on other sites

Kunne jo også tankes at det var fordi at han ved at han kommer med i Touren alligevel, at han ikke vil forsætte med en øm skulder   ;)

Ville ikke skrive det af fare for at få på punklen! Ovenstående forstærker selvfølgelig mit indtryk af at Cipo er en :chicken: Han har gjort det igen. Gennemføre manden overhovdet noget som helst? Men ok hvis han ikke engang kan finde ud af at cykle uden at falde af er der jo ikke meget at gøre. Har man ikke kræfter til at gennemføre er der vel heller ikke meget at gøre. (Men så er man selvfølgelig en :chicken: )

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

Kunne jo også tankes at det var fordi at han ved at han kommer med i Touren alligevel, at han ikke vil forsætte med en øm skulder   ;)

Ville ikke skrive det af fare for at få på punklen! Ovenstående forstærker selvfølgelig mit indtryk af at Cipo er en :chicken: Han har gjort det igen.

Selvom jeg absolut ikke hører til Cippolinis største fans, må jeg sige, at styrtet i går vist var rigeligt undskyldning for at udgå.

Hvis man knalder ind i en barriere med samme fart som Cippolini gjorde i går, så er der vist rig mulighed for at få skader...Den har ikke været under 45 km i timen da de ramte rækværket... :retard:

Link to comment
Share on other sites

Gennemføre manden overhovdet noget som helst?

Du skal da nok få på puklen :lol: :lol:

ja ja Cipo gennemføre da noget B) Giroen har han da vist gennemført et par gange :tongue: Tror også der var en klassikker han gennemførte her i foråret :tongue: prøv at spørge Taffi m.fl. - Den trøje han køre i, er vist nok også bevis på at han har gennemført et løb :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

jeg synes ikke rigtigt at der er sådan nogen RIGTIG konge i øjeblikket. Med en konge mener jeg en der også har personligheden med sig. Jeg synes både Lance og Cipo på deres egen måde har karisme og perosnlighed. Jeg mener nok bare at Cipo er lidt mere farverig. Med hensyn til Lance synes jeg han er falmet lidt de sidste par år, men som medierådgiver ved jeg også at det formentlig hænger sammen med at han af sikkerhedhensyn ankommer i sidste øjeblik og er den der er først væk efter løbet. Det giver ikke god tv-rating, og dfet giver samtidig en del fans intrykket af at han er ved at vælre arrogant. Men det handler altså om sikkerhed. Som fistan skriver....de 2 er så forskellige som kører at det nærmest ikke er samme cykelløb de deltager i *GG*

Link to comment
Share on other sites

Jeg er normalt ikke en person, der siger: "Hvad sagde jeg", men altså.

Hvad sagde jeg:

Touren er bare bedre, når Cipo er med. Og så vidt jeg husker, har Lombardi tit lavet gode resultater efter bjergene var overstået!
Ganske god pointe, som jeg også selv er inde på. Lombardi er også en temmelig god sprinter, der plejer at overleve bjergene bedre end de øvrige sprintere, og derfor har gode chancer på de sidste flade etaper.

Lombardi vandt etapen igår, så holdet er altså andet og mere, end blot Cippolini.

Men okay S.M. Leblanc er jo franskmand, med alt hvad det indebærer!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share