Tak For et hyggeligt trøf


Nexus
 Share

Recommended Posts

Til næste gang tror jeg det vil være en god ide med lidt kortere konkurrencer og så tage dem først. Derefter kan der være mere tid til hyggetræning og snak. Om der kan blive plads til 3-kamp eller måske kun en disciplin (dødløft :rolleyes: ) må vi så finde ud af.

Så vidt jeg fornemmede lavede folk stort set intet den første time eller mere, fordi man ikke skulle blive træt inden konkurrencerne.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er der forresten nogen af deltagerne fra træffet der har fået et bælte for meget med hjem?! Jeg glemte nemlig mit i TSK, og det kan være nogen ved en fejltagelse har taget det med hjem...

Det er det blå Inzer-bælte som JFK sælger... Foran er der en sticker hvor der står Macdonald...

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

PAS nu på med det vodka udfordring.... ellers híver jeg bare gutten med pelshuen med!!  Og skal man drikke vodka rigtigt kræves der masser af små syltede agurker og gerne et lejrbål i en mørk skov!!!

Og så skal Ivan Rebrov stå i baggrunden og synge "Kalinka, Kalinka, Kalinka..." i dyb bas. Det eneste problem med et lejrbål i skoven er, at det bliver lidt svært at få monteret det store åbne ildsted af sten, hvor glassene skal knuses, når de bliver kastet over skulderen.

Link to comment
Share on other sites

Øhh, ja, jeg sad sgu også og blev lidt forundret. Sport og sprut hører sq da ikke sammen :blink: MOL træf var ellers en af de sidste bastioner, hvor man kunne mødes uden det skulle ende i promiller.

Jeg havde kunne forstå hvis det var en hvem-kan-drikke-mest-matilde udfordring.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Og så skal Ivan Rebrov stå i baggrunden og synge "Kalinka, Kalinka, Kalinka..." i dyb bas. Det eneste problem med et lejrbål i skoven er, at det bliver lidt svært at få monteret det store åbne ildsted af sten, hvor glassene skal knuses, når de bliver kastet over skulderen.

Jeg vil gerne slå fast, at ovenstående overhovedet ikke var skrevet med nogen som helst form for humoristisk bagtanke. Det skal tages dybt seriøst. Jeg har faktisk tænkt hele formiddagen over problemet med det manglende ildsted. Og Ivan Rebrov er allerede både hyret og betalt.

Link to comment
Share on other sites

- jeg kan nu ikke se det gale i at man laver noget bytur/druk/kald-det-hvad-du-vil i forbindelse med et MOL-træf.

Men det er jo frivilligt og behøver jo ikke have noget med træningen at gøre - vi drikker jo ikke vodkaen mens vi bænker :lol:

Link to comment
Share on other sites

altså hvis nu det næste træf løb over 2 dage,

så ville der vel ik være noget til hindre for at gå ud og spise på 2.dagen om aftnen og hygge med et par kolde fad... :blink:

det er der næppe nogen der tar skade af....

et par enkelte pils i godt selskab ved særlige lejligheder skal der sgu være plads til....

Link to comment
Share on other sites

et par enkelte pils i godt selskab ved særlige lejligheder skal der sgu være plads til....

Derom kan vi kun være 112% enige.

Lige på dette punkt må jeg hellere krybe til korset, om indrømme at jeg nok er temmelig tyndhudet. Dels har jeg i to omgange (een som barn og een som voksen) delt bolig med en alkoholiker.

Dels bliver man lidt træt at sprut, når man jævnligt er på arbejde fredag/lørdag aften, hvor man vælter sig i branderter som har det som fornemmeste opgave, at gøre aften sur for een (de har det givetvis selv aldeles morsomt).

Jeg dæmper lige mine anti-alkoholholdninger en tak eller tre B)

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share