Tak For et hyggeligt trøf


Nexus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu fik jeg ikke talt hvor mange der kom. Vi fik omkring 5 afbud. Nå men det er jo deres problem - dem der ikke kom.

Jeg synes også det var et dejligt træf. Jeg er dog sikker på, at vi ikke en anden gang skal lave så lange konkurencer- Dips/chin var af god længede - 3 kamp alt for lang. Det er for surt for sommere og spottere - og det tager fra meget tid fra den almindelige træning og snak.

Det må være hos Odense drengene og pigerne mæste gang!!!

Link to comment
Share on other sites

Det var lige ved at man skulle lave det til et weekend arrengement (jeg ved godt at det er total svært da det komplicere en hel masse).

Men jeg synes i hvert fald at tiden fløj ALT for hurtigt.

Jeg synes at 3-kampen er en vigtig del af det - og synes det vil være synd at lave begrænsninger i den / køre den i flere spor. På den anden side har Arne meget ret i at det tager total meget tid.

Jeg nåede ikke i nær den grad jeg ønskede det at få snakket med de mennesker jeg kun har skrevet med her på MOl.

Jeg nåede ikke i nær den grad jeg ønskede det at få leget med min teknik i kyndige hænder.

Problemet er jo også at der er lang transporttid for nogen (det problem er en smule mindre hvis det holdes på fyn - men stadig et problem). Jeg tog sidste tog hjem - og skulle afsted allerede 20-et-eller-andet (og var så først hjemme ved 1-tiden i nat).

Link to comment
Share on other sites

Jeg siger også tak for denne gang, og det var særledes hyggeligt. Som de andre, synes jeg hellere ikke 3-kamp skal være med næste gang. Det tager for lang tid, og kræver for meget mandskab. Jeg er stadig også lidt bitter over at jeg gik glip af massagen :(

Ellers så synes jeg indslaget med MZ var godt, endelig rart at se bagmanden(The Evil MasterMind), samt at høre lidt om den forskning der foregår. Odense vil nok være en oplagt mulighed til næste træf, så vi må finde ud af noget når det er :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede ikke i nær den grad jeg ønskede det at få snakket med de mennesker jeg kun har skrevet med her på MOl.

Jeg nåede ikke i nær den grad jeg ønskede det at få leget med min teknik i kyndige hænder.

Fuldstændig enig, men på trods af det var det en kanon oplevelse.

XAX -> ja, det var ærgeligt, for massagen var SKØØØN :tongue: - selv for en kilden en som mig :lol:

Odense er vist et godt kompromis sådan pænt placeret midt i landet.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var bare godt!!! :D Tiden fløj virkelig afsted! Det var hyggeligt at møde jer allesammen. :) Og tillykke med alle de mange PR's. :thumbwink:

Jeg nåede ikke i nær den grad jeg ønskede det at få snakket med de mennesker jeg kun har skrevet med her på MOl.

Jeg nåede ikke i nær den grad jeg ønskede det at få leget med min teknik i kyndige hænder.

Enig - især i det med ikke at få snakket nok. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Herfra skal der også lyde tak for et kanont hyggeligt træf.

Det var rart at få prøvet dødløft (som uden tvivl bliver en del af min træning fremover) under kyndig vejledning.

sjovt at få målt sin fedtprocent af the Evil Mastermind og første for første gang få sat tal på sin frygt.(resultatet var skræmmende)

sjovt at prøve kræfter med maxpowers COC (Var der nogen der kunne lukke 2'eren ?)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også trekampen tog for meget tid. Jeg var i hvert fald lidt ærgelig over jeg ikke kom til at træne. Jeg synes det sjoveste ved MOL-træfs er at snakke med og give den gas med alle dem, man kun generer på MOL & Messenger til daglig. Og jeg nåede næsten ikke nogen af delene i går.

En stor tak til alle, er arrangerede og hjalp til, herunder også spottere.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Ja for døvlen det var hyggeligt. Det var mit første mol træf, men bestemt ikke det sidste ;)

Næste gang kunne vi måske få OBBC posen til at sammensætte rutiner til at brænde patværket af... med forced og det hele :lol:

3 kampen tager ufattelig meget tid... måske skulle der i stedet laves nogle mindre hurtigere konkurrencer som:

Clean 'n press

Bodyfitness

Bænkpres

Dødløft

Fælles GUNS træning med forced reps og supersæt i overflod

...der må være flere...

(squat er ikke særlig publikumsvenligt - eller sjovt :blink: )

Det var kanon med foredrag af TheMasterMind og poseringsteknik af Craw (han er sku tætpakket IRL). Kunne være kanon, hvis der var flere som havde noget på hjertet af en eller anden art - en slags ordet er forholdsvis frit ting.

Men kanon hyggeligt :)

Link to comment
Share on other sites

sjovt at prøve kræfter med maxpowers COC (Var der nogen der kunne lukke 2'eren ?)

Ja, de var et stort hit :lol:

Men INGEN besejrede 2'eren, selvom klausjensen var _meget_ tæt på - et par millimeter fra eller deromkring.

IRRITERENDE tæt på. :D

Det ender jo nok med jeg må købe mig en 1'er og en 2'er... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg heller ikke fik massage, er det vidst på sin plads at takke Mette for en stor indsats for hendes arbejde og ikke mindst den anden massøse!

Et fantastisk stykke arbejde der blev lagt for døren der!!! :4thumbup:

Og Crawdaddy gjorde det også ret godt.... for 1½ time lavede han MOLtræf om til et drømmeskue for træffets kvinder! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Også tak for en kanon oplevelse herfra :bigsmile: Selvom jeg ikke lavede en eneste øvelse var det fedt at være der og det var også mest for at møde alle dem man kun kender som et nick og en avater jeg tog med og det var spændende :)

Det eneste der ærgrer mig er at jeg var så træt, næste gang vil jeg have fri aftene før moltræf ;)

for 1½ time lavede han MOLtræf om til et drømmeskue for træffets kvinder!

Yepper :bblush: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kanon træf! Ganske simpelt enormt hyggeligt! B)

Dette træf har været det hidtil mest varierede, det var noget for alle.

Chins/Dips konkurrencen var underholdene, og poseringen var også ganske skæg at overvære - næzte gang må i altzå gerne zmøre lidt olie på hinanden gutter! :tongue:

Mht hvad næste træf skal indeholde, er jeg personligt HELT frisk på at squat ikke skal være en disciplin! :4whistling:

Hehe… Spøg til side… Det er var rigtig interesant med Morten Zachos forskningsindlæg, og hvis tiden/lysten er der i fremtiden, ville det helt sikkert være genialt, evt med mere tid til spørgsmål etc.

Massagen var også glimrende, da det var overstået var jeg helt rundtosset, på den virkelig behagelige måde! :wub:

Glæder mig allerede til næste gang! :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Det var lige ved at man skulle lave det til et weekend arrengement (jeg ved godt at det er total svært da det komplicere en hel masse).

Det synes jeg faktisk ikke er en dårlig idé, bortset måske fra at det komplicerer det hele meget, som du selv påpeger. På den måde kunne der f.eks. blive plads til at vi alle tager ud og spiser sammen. Det ville give folk god mulighed for at snakke sammen, og vigtigst af alt, virkelig skræmme livet af de ansatte på Jensens bøfhus. :lol:

Det ville også blive til rigtige mange portioner spareribs, +100 stk, garanteret travlhed i køkkenet den dag. :evillaughter: :4whip:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ, og så en tur på Jensens bagefter..... :4whip:

all-you-can-eat spareribs til 40 sultne MOL-folk ville med garanti drive dem til vanvid....

selv om XAX gjorde sit bedste i fredags ene mand :lol:

men tak til alle for et fedt træf, for min skyld må det os gerne være i Odense næste gang.... :4whistling:

DAMN xax kom først :lol:

Edited by Hippo
Link to comment
Share on other sites

det var pissehyggeligt .. Det bedste MOL-træf hidtil... men ja, vi kørte sgu lidt sur i den 3-kamp .. måske kunne vi lave det sådan et vi roterede eller noget..eller lavede afstemning om hvad for en øvelse der skulle være konkurrence i.. ..og så KUN EN.. noget i retning af :

chins&dips

posering

MIKKEL VISER STYRKE.. hehe

1 trekamp's øvelse

fælles hyggetræning

Det sidste syens jeg også der manglede en del, men det hjalp på det ..da folk begyndte at brænde i baglokalet..hehe..

Buggie-burger til failure var nu heller ikke helt af vejen.. hehe.

Link to comment
Share on other sites

Det var dog træls, at der var nogen, der ikke dukkede op <_< Jeg opgav for lang tid siden at komme med pga de mange hurtige tilmeldinger.

note to myself: er nødt til at hilse på Baardi IRL, så jeg ikke forvirrer ham totalt i gågaden :bigsmile:

Edited by BaskeT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share