Tak For et hyggeligt trøf


Nexus
 Share

Recommended Posts

basket> damn så må det ha været dig han snakkede om forleden ?

han troede han havde mødt mig nede på gågaden men det måtte jeg melde pas til.... :lol:

men ja, øv at du ik var med, er ved at være noget nysgerrig efter hvem du er ;)

for helv....xax det er 2. gang i dag du kommer først :lol:

Edited by Hippo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu kunne jeg desværre ikke komme med denne gang, men det ser ud til, at MOL 3 var lige så stor en succes, som det har været de forrige gange :) .

Omkring problemet med at 3-kamp tager meget lang tid, så tilslutter jeg mig også et par ændringer. Idéen med at erstatte tre-kampen med nogle flere konkurrencer i enkelte øvelser er god. Så kan man vælge nogle øvelser, som mange laver i deres daglige træning. Hvilket næppe kan siges om squat, som er en teknisk krævende øvelse, som ingen andre end styrkeløftere laver. Mens bænkpres og dødløft er mere almindelige øvelser.

Mit forslag er:

Bænkpres

Dødløft

Military Press (i stedet for det foreslåede Clean & Press, som også er meget teknisk krævende)

Biceps Curls (så er der også noget for Søren Strandsand ;) )

Dips

Hvis man samtidig kun fik to forsøg i stedet for tre ville det også reducere tiden til hver øvelse meget betragtelig. Vist nok med ca. en trediedel ;) .

Link to comment
Share on other sites

Nu skal vi hellere ikke glemme Mvp's opvisning der ligesom satte alle os andre på plads inden vi overhovedet rigtig kom i gang med træffet... her glæder man sig til at prøve kræfter med andre mol'boere og så støder knægten satme 170kg over hovedet :retard: og så vidt jeg ved uden at have trænet systematiseret i længere tid... hvad spiser du Mikkel :tongue:

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

- ja, det er sgu den fedeste samling mennesker jeg har været sammen med i lang tid.

Det er lige som om at træf'ne bliver bedre propotionalt med, at folk bliver mere fortrolige med hinanden.

Der hersker ikke længere tvivl i sit sind - jeg skifter center......promte - OBBC here I come.

Den umiddelbare problematik jeg lige kan få øje på er, at efterhånden som det rygtes at MOL-træf is the place to be - kan man slet ikke efterkomme alle de tilmeldinger der evt vil komme.

Dette er både en skam og et dilemma!!

En skam for dem der ikke når at komme med på listen over tilmeldte.

Et dilemma idet mange af de tilmeldte er gengangere fra tildligere træf, hvilket ikke giver plads til så mange nye :confused2:

Men måske overdramatisere jeg???

Link to comment
Share on other sites

Næste gang tager mdk og jeg drengene fra koldbøttefabrikken med, så skal I sgu nok få hænderne fulde  :w00t:

:lol: De får da hænderne fulde, bare jeg kommer.

Jeg synes, vi skal lade Keld Påske blive hjemme. HELT hjemme.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Kan kun istemme koret af tilfredse deltagere, og det var især en stor oplevelse at være med i 3-kamp og jeg synes det ville være synd ikke at have alle 3 øvelser med, men det bliver der sikkert mulighed for at diskutere op til næste træf.

I øvrigt tak Arne, Watts, dommere og spottere og alle de andre der bidrog til et godt arrangement!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo svært at være uenig i de andre optrappede MOL'ere...

Et kanon arrangement, med en masse spændende og lærerige elementer.

Istedet for at droppe 3-kampen (som jeg synes var rigtig spændende), så burde man have den som det første...

Men Christian's (Craw's) poseringskursus var rigtig fedt, selvom jeg var en lasket lille karl ved siden af de gutter der... (Mass i særdeleshed!!!)

Tusind tak for en kanon oplevelse til alle!!

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

var TJ ikke med til MOL-træf

Nej, det var dog planen oprindeligt, men jeg blev desværre forhindret.

Lidt ærgeligt, når man nu ser på alle de hyggelige billeder, og ser hvad man er gået glip af. Men jeg vender stærkt tilbage til MOL træf IV.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Tak for god ro og orden ;) Det var sjovt at få mødt folk og få sat ansigt på. Jeg var dog lidt ked af at jeg blev nød til at smutte før tid. Ville egentlig også godt have været med til noget hygge. Ærgeligt at jeg ikke fik prøvet at lave dødløft noget mere. Hvis succesen med tilmeldinger fortsætter så skal vi nok finde noget andet at konkurrere i. Måske skulle vi sætte lidt mere tid af til det. Evt. køre en weekend (fredag/lørdag)hvor konkurrencen er splittet op over 2 dage. Så går vi på druk lørdag aften efter træningen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share