hus i holstebro


b_skaal
 Share

Recommended Posts

Hvis I kender noget, der står og mangler et lækkert hus i Holstebro, så sælger jeg mit. 1,4 mil og det er meget meget pænt - spørg Klaus J og crawdaddy.

Der er weber grill, gulvvarme, æbletræer, skibsplanker, urtehave og værksted - hele svineriet.

Og modsat kunne jeg så godt bruge en smuk lille andelslejlighed på vesterbro, østerbro eller nørrebro.

I skal ikke holde jer tilbage - jeg smider min holstebro-trøje med i købet.

- Mette

Link to comment
Share on other sites

pyt, jeg ved ikke hvad du skal i Holstebro - jeg ved bare, at jeg skal VÆK! Hvis du er single og nogenlunde til at have med at gøre, er Holstebro en by med akut mangel på kloge, rare mænd i den fødedygtige alder, til alle pigerne på fys, ergo, sygeplejeske og seminariet. Men ellers er der ikke så meget at komme efter :)

Klaus J, sådan ser der altid ud, de følger med huset, ligesom weberen...

Link to comment
Share on other sites

pyt, jeg ved ikke hvad du skal i Holstebro - jeg ved bare, at jeg skal VÆK! Hvis du er single og nogenlunde til at have med at gøre, er Holstebro en by med akut mangel på kloge, rare mænd i den fødedygtige alder, til alle pigerne på fys, ergo, sygeplejeske og seminariet. Men ellers er der ikke så meget at komme efter :)

Klaus J, sådan ser der altid ud, de følger med huset, ligesom weberen...

Jeg ANEDE ikke at mæn kunne være fødedygtige :o

Link to comment
Share on other sites

pyt, jeg ved ikke hvad du skal i Holstebro - jeg ved bare, at jeg skal VÆK! Hvis du er single og nogenlunde til at have med at gøre, er Holstebro en by med akut mangel på kloge, rare mænd i den fødedygtige alder, til alle pigerne på fys, ergo, sygeplejeske og seminariet. Men ellers er der ikke så meget at komme efter  :)

Klaus J, sådan ser der altid ud, de følger med huset, ligesom weberen...

Jeg ANEDE ikke at mæn kunne være fødedygtige :o

Du skal være sød, ellers mobber vi dig med dine stavefejl. ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Laush, ja, det håber jeg - jeg har søgt om at blive flyttet, men det man jo aldrig vide om de har lyst til. Jeg håber det.

:bunny::banana::bigsmile: :step: :bunny::banana::bigsmile: :step:

YES - Mette tilbage til Hovedøen.

Vi glæder os til du kommer HJEM. :)

Væk fra Jydeland, væk fra jydefluer, jydehø, jydetræsko og jydemoms. :devil: :D :D

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jarvig> hov hov der er stadig andre mennesker der bor i jylland.. og i holstebro :4whistling: :lol:

Jørgen L:

Det er nok også til det bedre.. Riverside var lidt halvskummelt
Så skulle du have set det tl sidst :w00t: Da support gruppen red and white begyndte at holde til dernede startede riversides undergang... de startede nogle slagsmål som til sidst kostede natbevilgingen i 3 måneder og så gik det bare nedaf :thumb_down: Men jeg vil give jer ret, i "gamle dage" som for mit vedkommende var i 95-98 var det sgu fedt :bigsmile:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jarvig> hov hov der er stadig andre mennesker der bor i jylland.. og i holstebro  :4whistling:  :lol: 

Bare rolig tulle. Jeg kan faktisk godt lide jyder. Jyder er ofte langt mere behagelige og ligetil mennesker end os øboere. :) Men jyder er bare så sjove at drille. :4whistling: :D

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share