Fistandantilus


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo snakket lidt om, at få taget nogen billeder, og så lykkedes det endeligt. Tak til Stegger med digicam.

Jeg ved jo ikke så meget om, hvilke poses der skal anvendes, men tog bare nogen mere eller mindre tilfældige, guidet af Foodman.

Jeg leger lidt med tanken om, at stille op til bodyfitness, men ved ikke helt, om der er grundlag for det.

Jeg vil gerne hvis i vil sige jeres ærlige mening, om hvad der mangler, og måske også, hvis der er noget, der er okay.

Jeg vil meget gerne høre fra "eksperterne", men alle er mere end velkomne til at give deres kritik tilkende.

Jeg vurdere selv, der mangler en del på ISÆR armene og benene, og det har også høj prioritet i min træning.

I skal ikke lægge fingre imellem. Jeg ved godt, der er lang vej endnu.

Årgang: 82

Højde: 179

Vægt: 77-78

Træningserfaring: 19 måneder

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ser sq godt ud Fistan! 

Men det er man jo efterhånden blevet vant til på MOL.  Synes sq BB'erne holder en høj standard af amatører at være.

Tak. :)
Hvor billederne af benene min ven

Gid de var blevet væk! ;)

Det er sgu da imponerende nok.

Tak. :)

Men altså meget gerne kritik.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke dine arme ser så fjollede ud - o.k. mere masse ville gavne, men de er nu egentligt ganske "kønne" som de er. Dine ben mener jeg til gengæld mangler masse.

Har du nogen ide om hvad din fedt% er?

P.S. - Jeg er ikke ekspert :tongue:

Edited by DaDane
Link to comment
Share on other sites

Forresten skal du ikk være så generet nu når vi har udladt din overproportionerede gluteus maximus
Det er slet ikke nødvendigt. Den er jeg udmærket klar over, hvad der skal ske med.
Jeg synes ikke dine arme ser så fjollede ud - o.k. mere masse ville gavne, men de er nu egentligt ganske "kønne" som de er. Dine ben mener jeg til gengæld mangler masse.

Har du nogen ide om hvad din fedt% er?

Den var nede på 9,5 for ikke så lang tid siden, men er lige over 10 nu. Sådan cirka...

Link to comment
Share on other sites

Sgu vildt nok.... 19 måneders træning..... jeg har trænet i snart 10 år (dog med et par års pause indimellem), godt nok meget af tiden med split helvedet og forced reps, men jeg kan stadig kun drømme om pattøj som dit....

Keep it up! Så må jeg vel bare komme mig og spise en tudekiks

Link to comment
Share on other sites

Sgu vildt nok.... 19 måneders træning..... jeg har trænet i snart 10 år (dog med et par års pause indimellem), godt nok meget af tiden med split helvedet og forced reps, men jeg kan stadig kun drømme om pattøj som dit....

Keep it up! Så må jeg vel bare komme mig og spise en tudekiks

Tak! :)

Jeg er også temmelig seriøs. Jeg har heller ikke haft så meget andet at gå op i de seneste 19 måneder.

Seriøsitet har der dog ikke været meget af de seneste par uger pga sommerferie! -Og så endda lige efter slankekur! :4slap:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Men jeg tager lige på en mindre "ferie" her om et kvarter, og er først hjemme igen fredag aften.

Jeg håber i vil lægge nogen kommentarer, forslag til forbedring mv, til jeg kommer tilbage.

Hold jer muntre! :)

Edited by Fistandantilus
Link to comment
Share on other sites

Det set skidegodt ud fist!

Jeg synes slet ikke dine arme "lacker"! Selvfølgelig er "lidt" større arme altid "lidt" bedre, men jeg synes rent proportionelt passer de meget godt!

Men som du selv er inde på skal dine hjul have nogen tæsk! Jeg synes også dine traps mangler noget, men der er egentlig ikke nogen poseringer hvor jeg/man kan se det rigtigt... (Tilføjet: Fik lige set dit første billede igen - dine trapz fejler ingenting!! )

Men ellers synes jeg det ser rigtig godt ud! Mere masse overall, og så få noget kød på de ben, så skal du nok blive vild!!

Lagoon

Edited by Lagoon
Link to comment
Share on other sites

Rigtig god overkrop, og meget flot resultat efter 19 mdr! Tydende på en dedikation sådan en sløvbasse som jeg knapt drømmer om ;)

Enig med de andre i, at lårene mangler masse for at din proportion ml. over- og underkrop går i orden. Hvor er billedet af gluteus max?

Er det bare mig, eller er din venstre biceps størst?

Link to comment
Share on other sites

Hej Fist... først og fremmest rigtigt gode billeder... især er din fedtprocent er lige i øjet....

Skulle jeg kritisere noget, så savner jeg en "ordentlig" sixpack - det skal dog understreges at der ikke er nogen billeder der rigtigt viser dine mavebøffer - så det er lidt svært at bedømme...

Dine arme og ryg syntes jeg er dine stærkeste sider - jeg er enig med dadane i de to billeder han fremhæver som de bedste ...

Du har ikke små skuldre på nogen måde, men blev de lidt større - sådan lidt johnny Bravo agtigt- ville det nok se endnu sejere ud .

Jeg er desuden enig i at dine wheels halter efter (men hvem - undtagen xax - gør de ikke det på)...

Desuden syntes jeg det er vildt imponerende at du har opnået så meget på kun 19 måneder... jeg har sammenlignet lidt med billederne af mig selv i min log, og jeg syntes vi ligger meget lige dog syntes jeg du er mere rippet.... og så har jeg altså trænet i 5 år !!!!

Desuden er du nok lidt stærkere end mig :devil:

Det kunne være sjovt med en billed serie hvor vi poser sammen, da vi minder meget om hinanden - mht. højde og drøjde--- nu hvor du jo også bliver medlem af AUS

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share