Fistandantilus


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

hey fist, tak for igår! blær film :)

satme nogle nice pics, jeg mindes stadig for 1-1½ år siden hvor dig og cyb posede ovre på ravnsbjerg, der var sq ik så meget at komme efter, specielt din side tricep pose, grande arm må man sige :) ku os godt se det lidt igår, dog havde du ret løstsiddende tøj på, så lidt sværere :)

er ikke lige manden der ska komme med kritik, så jeg kommenterer bare at det er flotte resultater på kort tid! og uden hjælpemidler, som vores goe ven arnold :)

//dementia

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hey fist, tak for igår! blær film

satme nogle nice pics, jeg mindes stadig for 1-1½ år siden hvor dig og cyb posede ovre på ravnsbjerg, der var sq ik så meget at komme efter, specielt din side tricep pose, grande arm må man sige  ku os godt se det lidt igår, dog havde du ret løstsiddende tøj på, så lidt sværere

er ikke lige manden der ska komme med kritik, så jeg kommenterer bare at det er flotte resultater på kort tid! og uden hjælpemidler, som vores goe ven arnold

//dementia

Selv tak! Det var hyggelig igår! Arnold kan stadig levere varen. :)

Tak for kommentaren big guy! :)

Link to comment
Share on other sites

Hææy Fister...dødflotte resultater.....
Tak tak! :)
hmmm.....jeg når vel så meget at jeg tør smide før/efter billeder på...en dag

Tør... Så slemt er det vist ikke!? Billeder er altid godt! :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg smækker nok nogen billeder på igen i slutningen af efteråret, når jeg er blevet færdig med noget styrkeprogram halløjsa.

Jeg har store forventninger til øget masse gennem et styrkeprogram. :) Jeg kunne se hvordan bl.a Stegger gik PÆNT frem i masse, mens han eksploderede i styrke.

Også Craw har jo haft sindsyge resultater.

Mit mål er klart at gå ud af dette år med en vægt over 80.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share