Fistandantilus


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jeps..makker.. det ser godt ud.. Især arme og ryg er blevet rigtigt lede!

Du har styrken og overkroppen, nu skal du lige have lidt "Tom Plats" på dine wheels (sagde manden med danmarks mest "Asterix formede krop") så er det ved at være rigtigt spicey!

Link to comment
Share on other sites

Sgu vildt nok.... 19 måneders træning..... jeg har trænet i snart 10 år (dog med et par års pause indimellem), godt nok meget af tiden med split helvedet og forced reps, men jeg kan stadig kun drømme om pattøj som dit....

Det er sjovt. Jeg ville faktisk har sagt at der skulle trænes lidt bænk....men nu er jeg jo også ret pat-fixeret :(

Hjulene har vi sku alle problemer med, så der vil jeg også give de andre ret.

Tag evt lidt sol....det hjælper en del på det.

Link to comment
Share on other sites

Tak for alle kommentarer. Alt er taget til efterretning.

Arme, ben, mave, pat og skuldre får mere høvl fremover.

Flere kommentarer er stadig velkomne.

Er det bare mig, eller er din venstre biceps størst?
Du har helt ret. Hvilket er mærkeligt, da jeg er højrehåndet. Ind i mellem, kan jeg også mærke, jeg er lidt stærkere i venstre i biceps-kewl.

Fra den anden side er forskellen faktisk lidt tydligere.

Desuden syntes jeg det er vildt imponerende at du har opnået så meget på kun 19 måneder... jeg har sammenlignet lidt med billederne af mig selv i min log, og jeg syntes vi ligger meget lige dog syntes jeg du er mere rippet.... og så har jeg altså trænet i 5 år !!!!

Desuden er du nok lidt stærkere end mig

Jeg synes også vi ligger meget lige.

Jeg tror vi også er cirka lige stærke. Vi tager jo hinanden ud lidt på skift i de forskellige øvelser.

Men glæd dig over, du er i langt bedre form, end jeg har været i 19 måneder, og nok nogensinde kommer i igen! ;)

Du arbejder ikke tilfældigvis i Århus hos et firma lige ved siden af Føtex (ved SAS-centret)?
Hehe... Nej. Jeg er Herninggenser. :)

Men det kunne nu være meget sjovt, hvis jeg havde en dobbeltgænger.

Hjulene har vi sku alle problemer med, så der vil jeg også give de andre ret.

Tag evt lidt sol....det hjælper en del på det.

Haha... Du mener sol skulle hjælpe på at gøre mine ben større? :lol:

Men ok, det er den måde disko-pumperne træner ben på! ;)

Link to comment
Share on other sites

fistan-us: Min ve. arm er også ½ cm tykkere end højre, trods jeg er højrehåndet. Jeg fandt ud af hvorfor, da jeg kom til skade med venstrearmen (forstrækning) og skulle spille uv-rugby - det var venstre arm, som lavede alt det tunge arbejde med at trække modspillerne væk (det fandt jeg ud af, fordi det gjorde ondt når jeg gjorde det med en forstrækning i venstrearmen :chicken: ).. Højre tager sig af den noget finere boldbehandling.

Det kan være, du også har en vane på fx arbejdet med at bruge ve. arm, som du ikke lige tænker over :)

Link to comment
Share on other sites

Du arbejder ikke tilfældigvis i Århus hos et firma lige ved siden af Føtex (ved SAS-centret)?

Hehe... Nej. Jeg er Herninggenser. :)

Men det kunne nu være meget sjovt, hvis jeg havde en dobbeltgænger.

I hvert fald en der ligner meget, som arbejder hos en kunde, jeg lavede en del for... For 2-3 år siden. :)

Link to comment
Share on other sites

AF<< Pudsigt du siger både det om at komme tilskade med venstre arm og det med arbejdet.

Jeg brækkede venstre håndled i et styrt tilbage i 2000, og et godt stykke efter kunne jeg mærke større svaghed i venstre end i højre. Jeg havde bl.a problemer med at holde tunge ting stabile.

Det er måske en eller anden form for kompensation?

Og mht arbejdet, så var der en af mine kollegaer, der for et års tid siden gjorde mig opmærksom på, at jeg skulle huske at bruge venstre arm/side noget mere i arbejdet, da man eller havde en tendens til kun at bruge højre.

Jeg prøver at tænke over det, men højre får klart flest høvl på arbejdet.

Hmm... Måske det ligefrem har skadet hypertrofien i højre? -Det er vel ikke utænkeligt?

I hvert fald en der ligner meget, som arbejder hos en kunde, jeg lavede en del for... For 2-3 år siden.
Han må være verden største splejs så. For for 3 år siden vejede jeg kun 58,5kg! ;) Hehe...

Ej, tag et billede af ham og smæk det op på MOL! :devil::tongue:

Så er det ikke kun mig der er størst i den omvendte side. Jeg er venstrehåndet men er stærkere i højre side - både arme og ben. Det har altid undret mig....

Måske er der en grund til vores "deformiteter"; måske er det bare genetiske tilfældigheder. Ikke nemt at sige.

Link to comment
Share on other sites

Ang. højre-venstre komplekset:

For det fleste gælder det (mig bekendt) at de er stærkest i den side som de er højrehåndet eller venstrehåndet i. Derimod er musklerne størst på den anden arm (eller andet ben for den sags skyld). Mit bud er, at man i "ens side" har en bedre mind-to-muscle forbindelse, og derfor er bedre til at aktivere cns og (dermed) de motoriske enheder optimalt i den side. Det forekommer ikke i samme grad i den modsatte side, og derfor kompensere kroppen her med hypertrofi, for at kunne lave det samme arbejde (tilnærmelsesvis).

Var det sagt før (har ikke læst samtlige indlæg)??

Hvorfor det så ikke er gældende for ALLE ved jeg ikke - måske AF's bud er korrekt ?!? :confused2:

/Bellini

Edited by Bellini
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke så meget yderligere at tilføje :) Det ser godt ud, og jeg synes det hele hænger meget pænt sammen. Lidt mere masse over det hele er sandsynligvis vejen frem, og dine arme kan du få til at se langt bedre ud ved at "lukke" armene lidt mere i poseringen ;) :wave:

ps. God læg ;)

Link to comment
Share on other sites

Imponerende god form du er i. Det ser rigtigt godt ud efter kun 19 måneders træning. Specielt bryst, skulder og arme har du fået pakket masse på. Du mangler lidt masse på ben og ryg, men det skal nok komme med lidt fokus på squat, dødløft og rows.
Tak. :)

Så vil jeg prøve at få lidt gang i "isoleret-liggende-bendover-rows", som jeg har forsømt siden jeg kom ud for et lille uheld i december. :4slap:

Jeg tror nemlig jeg vil nøjes med at køre vinger for styrke, da de nok ikke er dem, der behøver mest.

Jeg har ikke så meget yderligere at tilføje  Det ser godt ud, og jeg synes det hele hænger meget pænt sammen. Lidt mere masse over det hele er sandsynligvis vejen frem, og dine arme kan du få til at se langt bedre ud ved at "lukke" armene lidt mere i poseringen

Mere af alt. Tjek! :)

Jeg lukker armene mere næste gang! B)

ps. God læg

Takker! :)

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud! Synes ikke der er noget der halter,kun ben måske. Jeg tænker også på at stille op i bodyfitness næste år,så det kunne da være sjovt hvis det blev til noget. Vi er i samme klasse (-180cm) Jeg er godt nok lidt lavere og lettere end dig.

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

hej "Fist"

Jeg kan kun stille mig op i køen,og sige det samme :respekt:

M.h.t. masse kan jeg give dig et godt råd, at hæve din fedt% til 12-13 stykker

da du der ved ikke forbrænder så meget, at proteinet går til spilde som energi!

(har erfaring fra elite håndboldspillere)

Ellers god vind frem over! :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Tak igen! :)

Jeg tænker også på at stille op i bodyfitness næste år,så det kunne da være sjovt hvis det blev til noget. Vi er i samme klasse (-180cm) Jeg er godt nok lidt lavere og lettere end dig.
Det kunne faktisk være rigtig sjovt, hvis vi var 3 her fra MOL, der gjorde alvor af trudslen. :)

Meeen der mangler vist stadig meget fra min side, før der top-placeringsmuligheder.

M.h.t. masse kan jeg give dig et godt råd, at hæve din fedt% til 12-13 stykker

da du der ved ikke forbrænder så meget, at proteinet går til spilde som energi!

(har erfaring fra elite håndboldspillere)

Jeg tror, min fedt% helt automatisk sniger sig op i nærheden af 12, i min forsatte kamp for mullerne, så det går helt af sig selv.

Ellers god vind frem over!

Tak! :)

Link to comment
Share on other sites

hep,

tilslutter mig koret, det ser fint ud :)

tror vi begge er nået til det stadie hvor vi har et ok fundament...så skal der bare kastes lidt mere masse på :4whistling:

men flot så langt du er nået på så kort tid :4whip:

ang BF så ser det da realistisk ud,

og jo flere der er game jo bedre, så kan vi vel motivere hinanden lidt undervejs :devil: ;)

nu stiller vi jo alligevel ik op i samme gruppe....så lidt teamwork vill jo nok være til alles fordel... B)

Link to comment
Share on other sites

tilslutte rmig koret.. det ser fint ud..

Hvad der mangler ifølge mig er oveni alt det andet som er sagt; bedre mave og lavere fedtprocent? For at perfektionere, syntes jeg du skulle have en lavere fedt% - mht. maven som ikke er specielt defineret og byrsterne kunne strammes lidt op

(dette var så kritikken) men her kommer ås den positive: det er ellers nice - og kun efter 19 måneder er det godt ud - det skal nok blive til noget riggtigt fedt engang...

Og dejligt med billeder her på MOL. sætter det hele i perspektiv til en selv...

Link to comment
Share on other sites

tror vi begge er nået til det stadie hvor vi har et ok fundament...så skal der bare kastes lidt mere masse på
Præcis. :)
men flot så langt du er nået på så kort tid

Tak. :)

og jo flere der er game jo bedre, så kan vi vel motivere hinanden lidt undervejs
Helt rigtigt. Det ville gøre det meget sjovere! :bigsmile:
Hvad der mangler ifølge mig er oveni alt det andet som er sagt; bedre mave og lavere fedtprocent?

Helt sikkert. Maven får nogen flere huk!

Fedtprocenten vil jeg køre ned i hak til næste år. Nok 3 gange af 6uger fordelt frem til efteråret.

10 uger i streg er lidt for hårdt for træningsmoralen.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan finder man ud af hvor lang tid man skal være på diæt? Man skal vel ikke bare gætte sig frem.....?

Tjoo... Det var mere eller mindre, hvad jeg gjorde. Jeg brugte selvfølgelig tid på cirka at beregne, hvornår jeg ville ramme et bestemt sted, der var målet.

Men det er meget svært at regne ud, hvornår man eksempelvis skulle ramme 7 i fedt%.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share