Tidskørsel (d. 18.7.)


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Well, som mit ynglings (hjemmelavede) ordsprog siger:

Skadefryd er den bedste fryd

og udelt glæde er den bedste glæde

:lol: :D :lol:

Så nu har I haft jeres dag med mæskning. Jeg (og Tyler) vender stærkt tilbage. :devil: :)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg være tilbøjelig til at give dig ret i. Faktisk synes jeg at man kan se, at Ullrich har en lillebitte "dunk".

Det havde han også det år han vandt, og dengang snakkede man simpelt hen om, det var hans lunger. :blink:

Så jeg tror "skindet" bedrager.

Og jeg tror han fyrer den af i de kommende dage - og jeg ser ham også stadig som toer - og er nu en reel udfordrer til Armstærk, efter den FANTOM-enkeltstart, han leverede idag.

det tror jeg også det gør :lol: Faktisk er Ullrich lettere i år end da han vandt. prøv i øvrigt at kigge på LA under tidskørslen næste gang, når man ligger i styret så har man altså dunk.

Det bliver sindsygt syret med den sidste enkeltstart på lørdag. Jeg glæder mig lige så meget som et lille hamster glæder sig til at tisse i en uldtrøje. Jeg tvivler en anelse på at min joker Ullrich kan kører så meget nd som 1.07 - men jeg ved at LA hellere vil kaste op end forære det væk. Touren er blevet værd at følge....dette års tur får :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: ud af 5 mulige

Link to comment
Share on other sites

Når den sidste kategori 1 stigning er overstået, så er der altså 90km hjem!

Det er utopi at tro, at Lance vil køre solo fra Ullrich og co så langt!

Jeg kan med det yderste af min fantasi forstille mig, at Lance sætter de andre, og kører efter den første af spurterne.

Nej. Lortet skal afgøres på enkeltstarten. Den vinder Ullrich... Men med under et minut.

Link to comment
Share on other sites

Nej. Lortet skal afgøres på enkeltstarten. Den vinder Ullrich... Men med under et minut.

Det tror jeg osse. Jeg kan ikke la være med at holde med Ullrich, jeg synes det er lidt underholdende med en underdog, der udfordrer champen Lance. :)

Det bliver kolonormt spændende! :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Så kan I lære det.     

Den der ler sidst ler bedst

Lære hvad :confused2: , Ullrich og Vinukorov er stadig på podiet, of det er Tyler ikke, så der er vel ikke noget nyt udover at Tyler overhalede Euskatel-folkene B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share