Arnold


JesperT
 Share

Recommended Posts

Tror nu nok der er blevet fusket en del med billederne i T3. Tror ikke på at Arnold kunne nå at træne sig op til rollen. Dels havde han skullet gaine en masse kg i muskler, og samtidig har han skullet tabe en masse fedt på blot få måneder og som 55-årig - no way!

Link to comment
Share on other sites

af en eller anden grund tror jeg ikke de billeder illustrere Arnold som han rent faktisk ser ud - manden er stinkende rig og det skulle være underligt om hans penge ikke kunne købe en potent kur for en midaldrende mand (eks. DHEA) - som rask væk bliver ordineret til alle mænd i staterne, over 45 år, der kan betale sig fra det - det koster ca 1000 dollars om md. for behandling og læge overvågning.

Det får altså mænd på 65, til at ligne hårdt trimmede mænd på 40 - no shit.

Edited by Nexus
Link to comment
Share on other sites

af en eller anden grund tror jeg ikke de billeder illustrere Arnold som han rent faktisk ser ud - manden er stinkende rig og det skulle være underligt om hans penge ikke kunne købe en potent kur for en midaldrende mand (eks. DHEA) - som rask væk bliver ordineret til alle mænd i staterne, over 45 år, der kan betale sig fra det - det koster ca 1000 dollars om md. for behandling og læge overvågning.

Det får altså mænd på 65, til at ligne hårdt trimmede mænd på 40 - no shit.

Hvad er det for noget stof? lyder vildt... men ikke helt lovligt og sundt?

Link to comment
Share on other sites

men ikke helt lovligt og sundt?

Den er go' nok, jeg så det i "Lægens bord" for noget tid siden!

Behandlingen er fuldt lovlig!

Man så før og efter billeder af mænd i 60 års alderen, det var helt utrolige forandringer, ikke kun kropsmæsigt, men også sygdomme..... mange af dem mærkede ikke mere til gigt osv.....

Og det jeg husker bedst var konernes begejstring for deres "nyvundne" mænd.... deres libido var igen i top! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tror nu nok der er blevet fusket en del med billederne i T3. Tror ikke på at Arnold kunne nå at træne sig op til rollen. Dels havde han skullet gaine en masse kg i muskler, og samtidig har han skullet tabe en masse fedt på blot få måneder og som 55-årig - no way!

Ja, man kan kun glæde sig over, at der er lang tid til man når hans alder.

Hele 3 år...

Men han er vist ikke på MOL endnu, så han kan stadig lære noget.

Hvem inviterer ham til dette forum ?

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

ja , noget af en kur må han skulle have taget sig hvis han skulle komme i så god form..

men hvem ved hvornår billederne af den slappe arnold er taget, det skulle ikke undret mig at de har ventet med at bruge dem til de kunne få noget mere begivenhedsrigt ud af det.. som fx. før t3 filmen og efter.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror sku ikke Arnold er bleg for at tage sig en lille krudter op til en film.. 

Det ville da være rimelig dumt efter hjerte operation og meget andet! :o De billeder er vel også taget lige efter hans hjerte-operation, så det er vel derfor han er lidt forfalden... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan bare ikke få det til at passe at nogen (arnold) der har været så omhyggelige og pedantiske med sin krop, skulle gå hen og forfalde til den kedelige form på billederne.

I den nye hulk film har Lou Ferrigno en statist rolle som sikkerhedsvagt, og selvom man kun får et kort glimt af ham kan man godt se at han er hårdt pumpet, og han er immervæk kun 5 år yngre end Arnold - bare for at sammenligne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share