Donprehn's Logbog


donprehn
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Squat:

5 set 3 rep 125 kg.

Benchpress med kæder (+ 38 kg.):

3 rep 90 kg.

2 rep 100 kg.

2 rep 110 kg.,

3 set 3 rep 95 kg.

Sluttede af med arme og ryg.

Kommentar:

ARRGH missede 3 rep på de 110 med kæder :sneaky2::mad: JEG TAGER HÆVN.

Du så også helt slank ud i dag! 4thumbup.gif 4thumbup.gif 4thumbup.gif

Pas nu på du ikke bliver for tynd - det kan vi ik have.

Vetö

Jeg tror min vægt derhjemme vejr forkert. Jeg vejede nemlig 117,5 kg. med træningstøj nede i klubben idag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning:

Benchpress med kæder (+38 kg.)

5 set 3 rep 80 kg.

Dødløft:

Opvarming:

3 rep 110 kg.

2 rep 140 kg.

1 rep 160 kg.

I dragt:

3 set 1 rep 180 kg.

Kommentar;

Så er min dødløftdragt også krympet. Jeg havde en del besvær med teknikken, men mit sidste løft var nogenlunde. Det var vist godt at jeg startede udstyrs træningen med lave vægte :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så er min dødløftdragt også krympet.

<{POST_SNAPBACK}>

Mine bukser krymper også hele tiden. Det er et komplot.

<{POST_SNAPBACK}>

Helt sikkert. Mange kommer med irationelle forklaringer, som " det er fordi du har taget på" o.lign. , men i virkeligheden er det et komplot, som er sat igang af konspirationen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat:

Opvarming:

3 rep 105 kg.

1 rep 145 kg.

Fuld udstyr:

1 rep 180 kg. Ikke dyb nok.

2 rep 200 kg. Ikke dyb nok.

1 rep 210 kg. Lige på grænsen.

Benchpress:

2 rep 110 kg.

2 rep 125 kg. :mad::mad::mad::sneaky2::sneaky2:

2 set 3 rep 110 kg.

Sluttede af med biceps og ryg.

Kommentar:

Hmm. Squat i udstyr kan kun blive bedre, magen til lort skal man lede længe efter. Optog mit løft på 210 kg. og den er måske dyb nok (den er ihvertfald lige på grænsen). Teknikken i squatten er enormt ringe, så jeg slet ikke får noget flow. Grundet den dårlige teknik skal jeg arbejde for meget i bunden af løftet.

Hvis min squat var ringe, så var min benchpress super ringe. Jeg skulle have haft 3 x 125 kg., men fik 2. Hvilket resulterede i at jeg gik amok og lossede min vandflaske ind i væggen. DET ER BARE IKKE GODT NOK.

Alt i alt en pæn dårlig træning.

Link to comment
Share on other sites

Tja, jeg ser sådan på det at squatten skal nok komme, der er nemlig rimelig god styrke iøjeblikket. Teknikken kan (skal) derimod forbedres væsentlig, jeg får ikke lige vendt den ordentligt i bunden, hvilket gør at jeg skal mase for meget på den. Hvis dette bliver finpudset skal jeg nok squatte noget hæderligt til THY.

Det jeg præsterede i bænken idag var derimod under al kritik :gal: Bør kunne løfte en bøssevægt som 125 kg. uden problemer også selvom jeg ikke kan bruge det til noget.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat (uden bælte):

5 set 3 rep 120 kg.

Benchpress reverse band blå:

3 rep 150 kg.

2 rep 165 kg. med stop :dry:

3 set 3 rep 150 kg.

Sluttede af med ryg og arme.

Kommentar:

Jeg skal vist lige vende mig til at køre squat uden bælte. Den kørte okay, men jeg havde svært ved at få spark fra bunden.

Så fik jeg tæsk af Prehn, C0y0te og Lillepy i hvores dyst i benchpress med reverseband blå :blush: Nr 4 ud af 4, det var hvad det kunne blive til idag :tongue: Må hellere se at vågne op i denne øvelse ellers ender det med at jeg bliver klubbens dårligste i benchpress :dry: Styrken er der ihverfald ikke i øjeblikket når jeg bommer en 3'er på 125 i fredags og så idag bommer en 3'er på 165 kg. i reverse blå. Så der skal arbejdes hårdt i denne øvelse i den næste tid.

Link to comment
Share on other sites

synes måske lige det er hårdt nok at sige at det kører helt af helvedes til samt at sige du blev 4 ud af 4. lille_py fik 155 for 2 reps og bommede den tredje, mens du fik 2 reps med 165 hvilket coyte også gjorde. Så faktis var det jo kun mig du tabte til, hvilet ikke er en skam. Desuden er det jo ikke sådan så du nogensinde har taget 3 reps med 165 i blå reverse bands, eller taget 3 reps med 125 raw, så man kan jo ikke snakke om tilbagegang.

Link to comment
Share on other sites

Vi konkurrede jo i 3 rep'er og her blev resultatet følgende:

1. Prehn 3 x 165

2. C0y0te 3 x 160

3. LillePy 3 x150

4. Donprehn BOM

I min verden er det en 4. plads. Jeg kunne måske have satset anderledes og fået en tredjeplads ved at gå på 160 kg. Så det med at få en andenplads, var jeg vist chanceløs med nuværende form. Jeg vejer jo mere end C0y0te. Sådan er det, i var bare stærkere idag, men jeg skal nok få revanche en dag :devil:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Squat:

opvarmning:

3 rep 100 kg.

3 rep 120 kg.

1 rep 145 kg.

Udstyr;

2 rep 180 kg. Næsten dyb nok.

1 rep 200 kg. Lorte løft

1 rep 215 kg. Masser af overskud og dyb nok.

Partial squat (incl. walkout):

3 rep 245 kg.

2 set 3 rep 265 kg.

Benchpress reverse band dobbelt grøn:

2 rep 180 kg.

2 rep 200 kg.

2 set 3 rep 180 kg.

Sluttede af med arme og lidt ryg.

Kommentar:

Squatten kørte fint idag pånær de 200 kg. Selv 200 kg. kan blive halvtunge, hvis man mister spændet i bunden af løftet :blush:

Jeg kørte mine partial squats med metalskiver, hvilket var en lidt speciel oplevelse. Øvelsen kørte dog fint.

Jeg kan godt mærke at jeg er ved at brænde ud i benchpress, så fra nu af kører jeg kun tungt hver anden gang istedet for nu 2 gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Benchpress:

3 rep 100 kg.

3 rep 120 kg.

Med klods;

3 rep 140 kg.

3 rep 150 kg.

3 set 3 rep 140 kg.

Dødløft:

3 rep 110 kg.

3 rep 140 kg.

2 rep 170 kg. (med bælte)

Idragt:

2 set 1 rep 180 kg.

1 rep 200 kg. God fart :smile:

Partial dødløft (på klods):

2 rep 220 kg.

2 rep 240 kg.

2 rep 260 kg

Sluttede af med ryg og arme.

Kommentar:

Benchen kørte udemærket idag, pånær at jeg havde lidt problemer med at ramme banen på de 2 første sæt på klods.

Dødløft træningen var rigtig god :cooldance: Teknikken i dragten spillede bare, så de 200kg. var meget meget let :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning;

Squat:

3 rep 100kg.

2 rep 130 kg.

Halvdragt:

5 set 2 rep 155 kg.

Uden dragt:

2 set 3 rep 100kg.

Benchpress:

5 set 3 rep 100kg.

Kommentar:

Er begyndt at tage kreatin, så jeg havde amok ondt i hovedet til træning.

Squatten kørte af lort. Først fik jeg et lille smæld i lysken under opvarmningen, derefter havde jeg store problemer i den halve dragt. Jeg kunne slet ikke ramme banen eller noget som helst, så de 155 kg. var faktisk ret tunge :blink:

Det var dog god fart i benchen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share