hatfield


anabol
 Share

Recommended Posts

ok det var sgu da en nasty fremgang på den cyklus hva

har du overvejet at køre en tur mere?

men på 5 ugen i squat der kan jeg ikke ta de 6 rep og slet ikke 5 sæt

hvis jeg regner med de 85% og mit bedste max i squat ligger på 162,5 kg det er lige i overkanten for mig, har lige været nede og squatte idag der havde jeg problemer på 3 rep´en med bare 120 kg, jeg aner ikke hvad der sker styrken den svinger helt vildt nogen gange

kost, væske vitaminer er i orden, og søvn for jeg masser af måske for meget endda

arbejder ikke for tiden, men er startet til boksning 2 gange om ugen for at smide noget af fedtet, måske er det det der æder alt styrken

Edited by anabol
Link to comment
Share on other sites

tjaaa det kan sgu godt være det er det der er galt

vi løber rigtig meget til boksetræningen og ligenu er det squatten der er hårdest ramt

måske man skulle droppe styrkeprogrammerne mens jeg bokser og så fokusere lidt på størrelse istedet for, jeg har det som thomas J lige nu frustreret og irreteret over styrken er som den er :lol:

Edited by anabol
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik nogle gode resultater med Hatfield'en.

Steg fra 95-100 i bænk

115-125 i squat

150-130 i dødløft

Jeg vil ikke mene det er en god ide at køre en så hård cyklus for din squat og dødløft samtidig. Squat og dødløft er øvelser der involverer meget de samme muskelgrupper, og at køre dem så hårdt samtidig er nok ingen god ide, da de "bider hinanden bagi" :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke mene det er en god ide at køre en så hård cyklus for din squat og dødløft samtidig. Squat og dødløft er øvelser der involverer meget de samme muskelgrupper, og at køre dem så hårdt samtidig er nok ingen god ide, da de "bider hinanden bagi" 

Det kunne man godt tro ja, men jeg steg 20 kg i squat og 30 kg i dødløft, så jeg kunne godt køre dem samtidig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører noget, der ligner Hatfields for bænkpres og dødløft for tiden, og jeg ville tro, at jeg kunne tage squat med, hvis jeg havde en ekstra dag om ugen.

Jeg har kun to dage om ugen (max), så det er bare et spørgsmål om jeg kører tungt i begge løft samme dag eller ikke.

Det glæder mig at se, at Hatfield selv har overvejet at køre 5x5 istedet for 5x2, men jeg ville aldrig kunne køre CAT med så meget vægt. 60 % er omkring max, jeg kan køre CAT, hvorfor jeg også kører med bevidst begrænsede pauser istedet for at køre decideret CAT på den lette dag.

På den tunge dag kan jeg sagtens komme op på 10+ minutter pr. pause på 5x5 og 5x6 dagene, dog kører jeg dødløft og bænk imellem hinanden, så pauserne er ikke helt pauser.

Jeg diskuterede tidligere med BK, at vi faktisk begge har oplevet rimeligt konsekvent 5% fremgang pr. cyklus, hvilket vi begge var utilfredse med, da 10 uger plus maxtest, det er lang tid. Vi har til gengæld ikke haft bedre fremgang med andre programmer, hvilket er medvirkende til, at jeg er begyndt igen.

Jeg træner ingen deciderede hjælpeøvelser i denne omgang, og jeg har til gengæld ikke ondt i skuldre og brystben undervejs.

Hvis jeg kun var interesseret i styrke, så ville jeg nok bruge singles cycle på alle øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share