VILD FEDEKUR VIRKER????


typen
 Share

Recommended Posts

ha det er sku da ikke saerligt smart.....3 x 7 min....det er jo hele 21 min om ugen. Saa vil jeg sku hellere ha den maskine der sender stroem til musklerne. Saa bare sidde og aede burgere og se fjernsyn mens musklerne vaelter frem.

ADVARSEL!!!!!!......den maskine boer ikke bruges om natten da du resikere at vokse saa meget at du ikke kan komme ud af dit Peter Plys nattoej naeste morgen.

Link to comment
Share on other sites

*LOL*@Atomnissen.

Ja, det plejer at være det helt store salgsargument: den kan pakkes sammen under sengen.

Det helt nye er nu, at kan få et oppusteligt home gym, som kan tømmes for luft, og lægges ind under dine børns seng, hvor det så samtidig fungerer som monsterskræmmer. :jester:

Morten

Link to comment
Share on other sites

Her er et helt gratis råd. Løb efter postbudet i morgen, få 10 af de store post elastikker af ham. Som er omkring 1cm brede. Dem tager du så og putter begge dine hænder igennem. Så skal du bare flytte dine hænder ud til højre og venstre samtidig med dem om, 10 gange hver dag, så bliver du MR. Fitness på en uge. Det virker lige så godt som alle de andre DYRE maskiner. Det lover jeg dig.

Eller sæt tungen på batteriet til din knallert, det virker også totalt for vildt, lige så godt som de små elektroner, bortset fra at batteriet træner hele kroppen på en gang. Vildt.

Link to comment
Share on other sites

Nå vi nu er inde på cartoons .. Southpark og "Weight Gain 4000" er nok noget at det sjoveste bb spoof jeg nogensinde har set.

[Cartman's House]  

TV Announcer: We'll be right back to Jesus and Pals, after this.  

Beefcake: Hey!! You need to get in shape fast?! Wanna look your best?! Tired the other guys getting all the chicks?! Are you tired of being a 90 pound weakling?!  

Cartman: Yeah, I only weight 90 pounds.  

Beefcake: Then bulk up quick, with weight gain 4000!!  

Cartman: Yes!  

Beefcake: With over 4,000 grams of saturated fat per serving its patented formula is designed to enter the mouth, and go to directly to the stomach where it is distributed to the bloodstream. Now available in stores everywhere. Get some today, and say with me: 'Beefcake!'

Cartman: Beefcake!  

Beefcake: Beefcake!  

Cartman: Beefcake!  

Beefcake: Beefcake!  

Cartman: BEEFCAKE!  

Beefcake: BEEFCAKE!  

TV Announcer: MAY CAUSE IRREVERSIBLE DAMAGE TO THE KIDNEYS AND LIVER…

Cartman: Mom, can you get me some weight gain 4000?

Mrs. Cartman: Okay Eric, I'll get you some from the store tomorrow.

Cartman: But mom, I need it for tomorrow.  

Mrs. Cartman: But tomorrow is grocery day Eric.  

Cartman: [shrieking] Mm-mo-om, Ah-ee nee-eed suh-ome Weight Gain Four Thousaaand! I need iiit!  

Mrs. Cartman: Okay, okay, then. I guess I'll be going to the store now then. [Cartman smiles broadly]

Link to comment
Share on other sites

hey kan i huske "vild med Mary" med Cameron Diaz?

Der er Ben Stiller ude at køre med den sindssyge galning, der har parteret en mand, som han har i sin rygsæk. Nå, pointen var at han foreslår "6 minute abs" i stedet for 7. Totalt griner fordi han selv syntes det er så genial en ide.

Problemet er bare at de fleste "nørder" sikkert vil falde for et sådant tilbud.

Anthony Ellis var forresten en af de "originale" vindere i EAS "Body of Work" konkurrence. Om han har generne i orden, tror jeg nu ikke. Han er bare blevet introduceret for hvad ernæring egentlig har at sige + hård træning.

Dertil skal det jo siges at de i USA har adgang til lidt flere "kosttilskud" end vi har herhjemme. Det er simpelthen et rent mekka for folk med hang til jern...øhh det lyder vist lidt forkert...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share