UGENS GÅDE


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I formår da også at dreje alt ned under bæltestedet :blink: Her taler jeg om træning og hypertrofi af gluteusmuskulaturen - og så tænker I underlødigt igen! :blink::blink::tongue:

man er vel lissom nød til at trække det end under bæltestedet når der er tale om en mås....ellerrrr er jeg helt anatomisk galt på den ? :blink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaa Crawdaddy jeg tror sgu snart du må tage et smut til Odense og sætte de unge lømler på plads... Ikke nok med at de går og tager på din kæreste, de er oven i købet så frække at psote billeder af det :tongue:

;)

Ja, noget kunne tyde på at kragen flyver sydover lidt tidligere end planlagt :cussing: ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaa Crawdaddy jeg tror sgu snart du må tage et smut til Odense og sætte de unge lømler på plads... Ikke nok med at de går og tager på din kæreste, de er oven i købet så frække at psote billeder af det  :tongue: 

;)

Ja, noget kunne tyde på at kragen flyver sydover lidt tidligere end planlagt :cussing: ;)

Det er jeg har hele tiden har sagt. Hende angel har jo en led bodybuilderkæreste som kommer efter os alle. :4boxing: :4crutches::chicken:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share