UGENS GÅDE


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den med røvhypertrofi var et godt eksempel, ligesom hun gerne fortæller om hvordan man lægger en stor fyr ned med diverse greb og derefter kigger på mig med et skummelt smørret grin eller når jeg skal høre lidt om hvad man kan bruge håndjern til. :4police: :pimp:

:w00t::w00t::w00t::w00t: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Angels røv og Kerns hånd ville være et nærliggende gæt, men mon dog at det er så simpelt?

Røven er ret sikkert Angels, men håndaftrykket er nok nærmere Baxters. Sandsynligvis lavet med en gummi-attrap udlånt af Jsc. Dem har han efter sigende en ordentlig bunke af :lol: ;)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Men nu har jeg fået nok. HERTIL OG IKKE LÆNGERE!!! Jeg er ikke bare et stykke kød, som kan overbegloes eller bruges efter for godtbefindende af de damer i OBBC. Jeg vil respekteres for den jeg er og hvad jeg tænker/føler/mener og ikke for min lækre krop....

Kiks? ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Men nu har jeg fået nok. HERTIL OG IKKE LÆNGERE!!! Jeg er ikke bare et stykke kød, som kan overbegloes eller bruges efter for godtbefindende af de damer i OBBC. Jeg vil respekteres for den jeg er og hvad jeg tænker/føler/mener og ikke for min lækre krop....

Jeg ville nok også anslå, at sandsynligheden for det går mod 0!

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Angels røv og Kerns hånd ville være et nærliggende gæt, men mon dog at det er så simpelt?

Røven er ret sikkert Angels, men håndaftrykket er nok nærmere Baxters. Sandsynligvis lavet med en gummi-attrap udlånt af Jsc. Dem har han efter sigende en ordentlig bunke af :lol: ;)

Oh yeah!!

Link to comment
Share on other sites

Lykkens guinde har netop stukket sine fede, kridtbefængte hænder ned i kridtposen og trukket denne uges vinder

DENNE UGES VINDER ......

:band:

Det er Kerns dirty poter på en Angel-røver det der! :D

KLAUS JENSEN :4thumbup:

...du er blevet den heldige vinder af et stykke af Kernedrengens kridtblok - vi kan sender det per efterkrav eller du kan få det ved først kommende lejlighed!!!

Vi takker for alle MOL'ernes deltagelse og håber at I de næste mange uger fremover vil gætte lige så ivrigt....

Link to comment
Share on other sites

Lykkens guinde har netop stukket sine fede, kridtbefængte hænder ned i kridtposen og trukket denne uges vinder

DENNE UGES VINDER ......

:band:

Det er Kerns dirty poter på en Angel-røver det der! :D

KLAUS JENSEN :4thumbup:

...du er blevet den heldige vinder af et stykke af Kernedrengens kridtblok - vi kan sender det per efterkrav eller du kan få det ved først kommende lejlighed!!!

Vi takker for alle MOL'ernes deltagelse og håber at I de næste mange uger fremover vil gætte lige så ivrigt....

HVAD!?!?!? Det var mig som gættede det først!!! :angry:

Det er Kern! ;) og på din numse vel.  :tongue:
Manden har store lår, større lægge, en anstændig dyb ryg og ok arme, men PATTER; dem har han ingen af. Som Baardi siger, så er hans pec-gener røget ned i benene

Og alligevel er mit pattøj mere markeret. :devil:

Xax er styrkeløfter og ved godt magnesium ikke skal til næsen 

Så har du vist ikke set mit lille maxløft-ritual, hvor jeg sniffer lidt kridt fra tommelfingeren af. :angelgrin:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

ALtså XAX... det er ikke en først til mølle konkurrence det her!!! <_< Så vidt jeg husker skrev jeg også at vi ville trække lod blandt de indsendte gæt!!!

Andet ville da også være uretfærdigt, da folk fra powerpossét helt klart har en fordel!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

ALtså XAX... det er ikke en først til mølle konkurrence det her!!! <_< Så vidt jeg husker skrev jeg også at vi ville trække lod blandt de indsendte gæt!!!

Andet ville da også være uretfærdigt, da folk fra powerpossét helt klart har en fordel!!! ;)

Først til mølle... *FNIIIIS* :angelgrin:

Ok, fair nok at de andre må komme til. Jeg trækker min protest tilbage. :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share