Har du ord eller vendinger som motivator?


devito
 Share

Recommended Posts

Er ret sikker på at denne tråd vil kunne byde på lidt underholdning, men den er jo træningsrelateret så den er ikke off-topic B)

Før 1rep ved tunge løft eller PR forsøg

Efter at have set "The Unbeliveble": yep yep yep, lightweight babyyyyyy B)

De sidste reps

KOM NU, KOM NU FOR H........! totalt tørt :tongue:

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde en årgang en en tendens til at fyrer en masse "Japansk ævl af" Som Shantee, Whooo, osv. Inspireret af en gammel træningsmakker der dyrkede kampsport.

Lige for tiden er det alt muligt på engelsk med islandsk accent, som "Viking Power" "Easy Weights" , "That fucking Viking power, Yeahhh! :lol:

Ellers kan vi godt finde på at dele "håndmadder" ud inden et max løft i OBBC, for at blive psyket op :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ikke et ondt ord om bøsser men ordet bøssevægt er med et blevet ret brugt i TSK inden et max-løft ;)

Åha, når jeg hører idioter med deres "bøssevægt" og "bøssemusik" i mit center, så gir det faktisk lige lidt ekstra, nyttige aggressioner. Så er det med at få det ud ved at løfte noget tungt - selvom jeg har overvejet om det ikke ville være sjovere at komme til tabe en "bøssehåndvægt" ned over foden på den spasseren. Det første er mest produktivt :devil:

Personligt siger jeg ikke så meget til mig selv (jeg prøver for det meste at koncentrere mig fremfor at snakke med mig selv). Men over for min træningsmakker prøver jeg da at underdrive, hvor tungt det måtte være, eller tjatte lidt til vedkommende.

Link to comment
Share on other sites

MDK--> hehe jeg vidste den ville komme... jeg ved godt den bliver svær at redde :bigsmile: men grunden til det er at en af de mere erfarne løftere i TSK (han er lidt for sig men ganske flink) bruger udtrykket bøssevægt inden vi andre skal løfte... og ja du ved... nå men man skulle nok have været der ;)

Link to comment
Share on other sites

Før 1rep ved tunge løft eller PR forsøg

"Vi ses, vi ses, vi ses, vi ses" :devil: - med tryk på "ses".

De sidste reps

"Fuck jer" :devil:

Når jeg forsøger at øge mit max 6/8 rep med en ny og tungere vægt for første gang

"Fuck dig" :devil:

Et enkelt eller 2 støn kommer der ud hvis det er tungt, men ellers sidder jeg ikke og siger tingene højt, det foregår inde i skallen.

Men kan godt nogle gange sidde hvis det er dumbells og hvisle "fuck dig" til dem - men det er koncentrerede øjeblikke, og med hovedet ned til vægtene i perioden hvor jeg suger næring til mig.......

Såee...tror ikke der er så mange der hører det, selvom jeg selvfølgelig har ørebøffer i - så hvem ved ?

"Light weight" - den leger jeg også selv med nogle gange, men den sidder ikke på rygraden - men råber det altså ikke som ham coleman, det er stadig inde i skallen ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi siger sq så meget lort når vi træner eller skal sætte os op til et løft.. :lol:

KOM NUUUUUUUUUU'.... stærk på den!! (fart på!!)

JAAAA' KOM TRÆÆÆÆÆKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! (trykke hvis det er i patten :tongue: )

Det fuckin' pebernødde vægt jo!!

LIGHT WEEEEEEEEEEEEEEIGHT!!

BRÆÆÆÆÆND DEN AAAAW'

NU KOMMER DU KRAFT'EDME OP og ta'r dig sammen mand!!

Det er jo PISSE nemt for dig den vægt der.... KOM SÅÅÅÅ'

Og ellers et par velplacerede hårde klask på skulderen før et løft plejer at hjælpe på sagerne.. :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Vil lige understrege at mit også foregår inde i bolden,men det ligger jo oz i trådens overskrift.....

tror faktsik det at kunne skråle det ud giver noget i den sidste ende, man føler sig sku så begrænset i centeret, hvorfor har de ikke et lydisoleret lokale til PR forsøg :crazy::firebounce: :headbanger: :superman:

Devito

Link to comment
Share on other sites

tror faktsik det at kunne skråle det ud giver noget i den sidste ende, man føler sig sku så begrænset i centeret, hvorfor har de ikke et lydisoleret lokale til PR forsøg :crazy::firebounce: :headbanger: :superman:

Devito

Så længe det er indenfor centerets regler at man godt må larme lidt(ville også være perverst hvis ikke man måtte) så er jeg kold. Det har aldrig skadet nogen at råwe lidt i et tungt dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Så længe det er indenfor centerets regler at man godt må larme lidt(ville også være perverst hvis ikke man måtte) så er jeg kold. Det har aldrig skadet nogen at råwe lidt i et tungt dødløft.

se her

Så er mit center perverst B)

når jeg skal i praktik sætter jeg mit Fin Form kontingent i bero og træner 1mdr nede i en lille kælder hos Esbjerg atletik....

skal nok give tilbagemældinger om det giver ekstra at have frie tøjler :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nok mest med i Fistans selskab, visualisering af det kommende løft - men så er der bare tomt i ægget på mig. Jeg prøver at sætte mig ud over at løftet er tungt. Mine træningsbuddys kaldte mig tidligere for SILENT MOVIE - der sker INTET ikke en lyd, ikke en tanke - bare løft. Men efterfølgene kan finde på at sparke lidt til vægten og kalde den bøsserøv. (uden at jeg i øvrigt har noget i mod bøsser)

Link to comment
Share on other sites

Jeg stønner, brøler og siger lyde - det er når jeg træner alene.

Når jeg træner med ege, bliver det altid til at jeg presser hende og siger

HVAD SKEEEEER DEEEER, KOOOOM NUUUUUU

Din tøs! Hvad er det der? KOOOM NUUU....... Få nu det lort op for satan, Man stopper ikke på et ulige tal for helvede og kom nu løft den berømte bøsse vægt :lol:

Det eneste jeg får tilbage i ansigtet er - hold nu kæft for satan, jeg kan ikke, møgkælling ARRRRRGHHH, din forpulede møg so..... Og det er takken :lol:

Blev nød til at fortælle hende i morges at jeg elsker når hun taler beskidt til mig...... ;) :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg lige skal have det sidste med tænker jeg på en tidl. lab-makker og da han lige tabte en hel dags oprensning. Det kan stadig gøre mig helt vidlt indestængt at tænke på, hvilke sandheder jeg kunne have tænkt mig at sige ham i stedet for at smile og sige "det gør da ikke noget". Når jeg er den tilstand kan jeg næsten ikke mærke de sidste reps.

Link to comment
Share on other sites

Jeg stønner, brøler og siger lyde - det er når jeg træner alene.

Når jeg træner med ege, bliver det altid til at jeg presser hende og siger

HVAD SKEEEEER DEEEER, KOOOOM NUUUUUU

Din tøs! Hvad er det der? KOOOM NUUU....... Få nu det lort op for satan, Man stopper ikke på et ulige tal for helvede og kom nu løft den berømte bøsse vægt :lol:

Det eneste jeg får tilbage i ansigtet er - hold nu kæft for satan, jeg kan ikke, møgkælling ARRRRRGHHH, din forpulede møg so..... Og det er takken :lol:

Blev nød til at fortælle hende i morges at jeg elsker når hun taler beskidt til mig...... ;) :lol: :lol:

:blink: utroligt usexet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share