Proteinbars


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Nu hvor jeg er blevet en del af det arbejdende folk, så kniber det med at få spist tit nok. Godt nok har jeg mulighed for æde hvad jeg lyster til frokost af den gode mad, men mellem kl. 6 og kl. 12 har jeg ikke adgang til meget andet end frugt og sodavand, og det bliver man ikke stor på alene. Proteinshakes og lignende mindre måltider er hellere ikke så smart ved ens kontorbord(og måske hellere ikke tilladt) så jeg tænkte at proteinbarer kunne være den perfekte løsning.

Mit spørgsmål til jer derude: Hvad kan I anbefale? Både mht. smag, pris og næringsindhold?

Prisen er ikke den begrænsende faktor, om end jeg hellere ikke vil smide alt for mange penge efter det. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Har i kun en pause i løbet af dagen? Ingen formiddags kaffe-pauser eller noget i den stil?

På mit arbejde er der heldigvis to pauser, selvom man betaler for den ene, tror heller ikke de har så meget imod man sidder og spiser ved sit bord/computer, bare man bliver der lidt længere.

Link to comment
Share on other sites

Nu har diverse tilbud det med at være lidt tidsbegrænset ligesom der hurtigt kan dukke ting op, så derfor spurte jeg her og nu i stedet for at søge.

Indrøm du bare er doven! :4whip: ;)

Jeg kan stærkt anbefale dem. Jeg kendte dem ikke, og købte derfor kun 100 stk i første omgang. De smager dog så godt, at jeg vil købe en ordenlig røvfuld af dem. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu er det sjældent jeg selv spørger om så meget, så jeg kan vel godt tillade mig at spørge om et par ting i ny og næ uden at skulle klandres alt for meget for ikke at ville søge selv efter det.
Der er ingen undskyldninger for ikke at kunne kigge 14 dage tilbage!

Desuden beviser det bare, at du ikke følger med på MOL, og ikke får læst de relevante tråde. Konklussion: Du skal til at bruge mere tid på MOL! :biggrinhat:

Det er nu dejlig bekvemt bare at æde en proteinbar fremfor at bøvle med rigtig mad, mens man sidder og arbejder.

Jep, og man sparer en døwl på kantinemad! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu har diverse tilbud det med at være lidt tidsbegrænset ligesom der hurtigt kan dukke ting op, så derfor spurte jeg her og nu i stedet for at søge.

Indrøm du bare er doven! :4whip: ;)

Jeg kan stærkt anbefale dem. Jeg kendte dem ikke, og købte derfor kun 100 stk i første omgang. De smager dog så godt, at jeg vil købe en ordenlig røvfuld af dem. :)

Smagte en bid fra de nævnte Danlab-bars og de smager nu ganske fortrinligt, så jeg har bestilt 40 af dem indtil videre. Med et estimeret forbrug på 6-7 stykker om ugen rækker det et godt stykke tid frem. :)

Link to comment
Share on other sites

Smagte en bid fra de nævnte Danlab-bars og de smager nu ganske fortrinligt, så jeg har bestilt 40 af dem indtil videre. Med et estimeret forbrug på 6-7 stykker om ugen rækker det et godt stykke tid frem.

Svagpisser!

Jeg køber nok 500-1000 stk næste gang!

Hov hov!!! ;)

Med den mængde bør du overveje at købe dem direkte hos Danlab til engros-priser, hvis man da ellers kan da slags, hmmm... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det sjældent jeg selv spørger om så meget, så jeg kan vel godt tillade mig at spørge om et par ting i ny og næ uden at skulle klandres alt for meget for ikke at ville søge selv efter det.

Der er ingen undskyldninger for ikke at kunne kigge 14 dage tilbage!

Desuden beviser det bare, at du ikke følger med på MOL, og ikke får læst de relevante tråde. Konklussion: Du skal til at bruge mere tid på MOL! :biggrinhat:

Det er nu dejlig bekvemt bare at æde en proteinbar fremfor at bøvle med rigtig mad, mens man sidder og arbejder.
Jep, og man sparer en døwl på kantinemad! :)

Nu er det lidt svært at følge så meget med, når man har fået sig et arbejde at passe. B)

Penge på katinemad er dog ikke et problem, da vi har en flatrate-ordning hvad det angår. :D

Link to comment
Share on other sites

hvorfor ikke bare blende noget havregryn med protpulver og lightsaftevand? Det smager ganske fint og både bedre og billigere en protbars :poking:

Næh du, jeg tror du kun vil have protbarer for at folk skal tro at du træner, og ikke bare har det hele i munden (Udover barerne)...eh :lol: :poking:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share