Gregers TF

Medlemmer
  • Content count

    12,602
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    153

Everything posted by Gregers TF

  1. Langt pokker i MOL

    Dav og velkommen til min nye log. Jeg er blevet fed ifølge de officielle tal. Og også ifølge spejlet. Og jeg vil ikke bare lade stå til. I flere år har jeg rutchet op og ned i vægt og især skiftet mellem at motionere og ikke-motionere uden det store held over længere sigt. Jeg har to store ting at tage fat i: 1 Jeg altså et stort problem med at min hjerne ikke stiler efter at jeg skal være mæt men proppet. Om det nogensinde går væk er tvivlsomt men hvis jeg lærer at tackle det, i hvert fald nogenlunde, vil det være et kæmpe fremskridt. 2 Når det begynder at gå godt med motionen lader jeg stå til i stedet for at holde fast. Ny log - ny metode Mine (for) store og (for) uoverskuelige planer har haft det med at løbe ud i sandet. Så i stedet for de store planer vil jeg nu nøjes med ugemål. Men ikke for resultaterne, men for vejen og metoden. Realistiske ting tilpasset efter planlagte aftaler og arbejdstider således at de skulle være til at opnå. Hvis det alligevel skrider er det kun for resten af ugen men fra om mandagen er det op på hesten igen. Stille og roligt vil jeg hver uge sætte fokus på nogle ting og forsøge at gøre dem til gode vaner ved at gentage dem som ugemål igen og igen. Overordnet er slutmålene de samme men prioriteringen er ændret, da jeg i sidste uge fik besked om at arbejdet giver 11 gratis besøg hos en diætist. Jeg har ingen anelse om hvad det indebærer, men hvis jeg skal leve af klidkiks, radiser og kinakål og løbe 5km og dagen er det ikke interessant, men kan jeg indarbejde spinning, styrketræning og et fornuftigt proteinindtag siger jeg nok ja-tak. Og så skal resten af året indrettes efter disse overordnede mål: Indtil jeg ved hvad der sker med diætisten skal der bare styrketrænes og vægten ikke stige alt for meget kan den falde udelukkende ved at fjerne nogle at de værste unoder er det fint. Med diætistens hjælp skulle der gerne ryge nogle kg helst sammen med tung styrketræning så det ikke er for meget muskelmasse som forsvinder. Hvis livvidden kan komme under hoftevidden bliver jeg meget glad. 8/1 får jeg nye arbejdstider og de bestemmer hvad der herefter skal ske. Om jeg igen skal leve i konstant søvnunderskud eller ej bestemmer hvor højt jeg vil sigte. Men indtil foråret skal det være noget med splittræning som jeg har glædet mig til livvidden skal holdes. De næste 80 dage har jeg menneskelige arbejdstider. Hvis det ikke kan lade sig gøre at rette skuden op nu, kan det nok aldrig lade sig gøre. Hvis her er nogen som følger med regelmæssigt, må man gerne prikke hvis tingene er ved at løbe af sporet. Jeg har ingen familie eller omgangskreds til nogen nytte i denne sammenhæng kun mig selv og MOLboere.
  2. Langt pokker i MOL

    Hrm... det er ER nu stadig lidt irriterende men værre er det selvfølgeligheller ikke. En fordel er også, at de to par vinterbibs som jeg ikke kunne rigtigt kunne få lårene ned i, dem kan jeg passe nu. Dem jeg kørte i i dag er dog stadig ikke helt gode men til kortere ture går det an. 88,9kg efter 3150kcal. Jeg havde aftalt at køre med kollegaen kl 12 men han rykkede til 14:30. Fint, så så var solen fremme og jeg nåede i storskralden med månedens plastik-høst og eftersom kommunen lige havde tømt af, så der var ledige bure, så fik jeg også pap, kasserede dæk, kæder, opladere osv derned. De sædvanlige 47,7 km med sådan rundt regnet 50w under hvad vi kørte med efter sommeren sidste år. Alligevel føltes det ikke som en badetur men jeg er også stadig helt off i lårene. Den vanlige bakkespurt var også top fesen. Det er forhåbentlig bare en fase der skal overståes. På et tidspunkt lærer kroppen vel at arbejde uden helt så meget fedtlag. Men det er godt nok demotiverende - især fordi det er kommet så hurtigt at jeg mentalt slet ikke kan følge med ned i tempo
  3. Langt pokker i MOL

    Nej, der skal desværre mere til og ikke kun fordi jeg kom til at have lidt for velsmagende mad i huset i går, så jeg er over 89 igen. I øvrigt bekymrende, at jeg nu har 15 dages ferie (afbrudt af to arbejdsdage i midten) for det er når jeg har fri, det er svært at holde igen. Det er stadig “noget” at tage af, og især den måde min krop rokerer rundt på fedtdepoterne. Lige når jeg har et vægttab, så forsvinder fedtet så fint fra maven. Efter nogle dage, så sætter noget af det sig igen på vommen mens det forsvinder fra lemmerne. Det er faktisk meget irriterende at jeg fungerer sådan men det har været sådan så længe jeg kan huske tilbage. Men helt forgæves er det ikke, for bæltet rammer et hul længere inde end før Ellers rumsterer det lidt i hovedet, nu da fællestræning med HvidovreCK igen er åbnet op. Noget af mig vil meget gerne. Omvendt virker det tudetosset, når man kan forvente at smitten vil stige kraftigt. Fint at man åbner for at ungerne kan træne sammen inden de bliver totalt bims i hovedet men vi gamle kan sgu godt undvære nogle uger endnu. Hvis man absolut skal åbne til at vist smitteniveau, så kunne man f. eks. have åbnet for restauranter (måske med max 2 genstande, så der ikke går alkoholtosserier i det - jeg så jo hvordan det gik til vores cykelkollega-julefrokost for dem der drak “rigeligt”) eller noget tilsvarende. Jeg tror jeg holder mig til kollegaen, da deres husstand heller ikke ser så mange og forhåbentlig varer det kun nogle måneder mere - hvis der ikke kommer flere sjove mutationer, altså. Ugens lille musik har jeg mest gemt, fordi det er det eneste sted jeg har set det instrument der spilles på og ikke kendte til det før. Det har en ret munter lyd og det er jo altid godt i disse tider.
  4. Langt pokker i MOL

    88,2kg - MyFitnessPal er en evighed om at opdatere i skyen, så nu jeg sidde med min DSB-iPad kan jeg ikke se hvad jeg tastede ind i morges, af det jeg spiste i går. Men jeg ligger nok lidt over 3000kcal. Jeg fik kørt lidt på Zwift 25 minutter skiftevis z 2 og 3 og en enkelt “spurt” på 45sek. Herefter to sæt mave og to sæt kropshævninger. 2 x 12. Det er nogle år siden jeg sidst har kunnet det - der er de manglende 5kg uden tvivl en fordel. I morgen skal jeg møde allerede kl 10, så det bliver det en nuldag igen. Det er fint. Min kollega har spurgt om vi skal køre mandag men nu ser vi - det bliver vist ikke så varmt som han regnede med, da han spurgte.
  5. Langt pokker i MOL

    88,5kg efter 3300kcal. Jeg spiste flere gange i nat. Jeg sov sjældent elendigt og var hamrende sulten hele tiden. Pga tandlægens borearbejde i morgen (og det gør jeg altså ikke uden bedøvelse ) får jeg ikke trænet, så jeg var tidligt oppe i dag så jeg kunne nå at køre. Det skulle være koldere end i går, så jeg kunne bruge noget andet tøj. Da jeg er i tøjet og checker DMI en sidste gang, er temperaturen steget mystisk meget, så nu er det VARMERE end i går. At skifte tøj og komme ud. Benene var helt væk - det her udecykling skal jeg lige vænne mig til. Jeg tog en lidt kortere tur, da det egentlig slet ikke var sjovt at være så hærget. Alligevel lidt imponerede at cykelcomputeren kan vurdere at jeg slet ikke er gearet til det her, for på belastningsviseren, ligger jeg helt - som i HELT - oppe i toppen af skalaen. Men reelt, altså på tal, har jeg sådan set ikke lavet ret meget. Og hverken styrketræning eller Zwiftturene, går over Garmin. Bagefter alligevel en smule benstyrk (for at holde gryden simrende) som supplement til det overkropstræning jeg lavede i går aftes. Pulskurven laver nogle underlige dyk i sidste del...
  6. Langt pokker i MOL

    88,4kg efter 2800kcal. Op ved vækkeur igen, så jeg kunne nå på cyklen før arbejde. Stort set samme rute som i går men rundstrækningen kørt mod uret. Generelt lidt bedre trods venstresvingene. Dog en lang lortebakke hvor jeg lå og kørte sweet spot-FTP og alligevel kun med 25-26 i timen. Det er svinsk demoraliserende. Jeg skal møde halvtidligt i morgen, som vanligt før en fridag, så det bliver sikkert en nuldag.
  7. Langt pokker i MOL

    88,6kg efter 3300kcal Jeg fik trillet en tur på vintergeden. “Trillet” er absolut kodeordet, for benene er bare helt off. Jeg er spændt, og også lidt bekymret, på om det bliver bedre når vægten ikke længere falder. Jeg er ret træt at “ruten” med lange stykker på Gl Køge Landevej og en halv million rundkørsler. Det bliver nok aldrig rigtig godt på disse kanter men det er i hvert fald projektet, så længe stængerne ikke er til at præstere de store ting, at prøve at finde en bedre standarttur. I dag var OK til en “tur” men alle byskiltene stod efter sving eller ellers kluntet i forhold til at spurte til dem, så det var ikke “det” jeg ledte efter. .... * Jeg drømte at jeg gik med nogle andre og bygede et stakit. Det var rødt og stod midt i ingenting og gav ikke meget mening. Der lander en kæmpe spyflue på min finger. Jeg prøver at vifte den væk men den klamrer sig fast. Jeg får sagt at den må være nyudklækket, da den er helt blød (det giver heller ingen mening). Jeg vågner ved at min arm flagrer rundt. Da jeg er kommet tilbage til virkeligheden sidder der 2x3cm edderkop, af den kortbenede lådne slags, på væggen lige ud for mig. Gad vide om det er den der har trampet rundt på mig? Dette skete desværre en times tid før vækkeuret skulle ringe og jeg faldt aldrig for alvor i søvn igen og var vågen da vækkeuret ringede. Jeg var naturligvis dum nok til at trykke “snooze” alloigevel
  8. Langt pokker i MOL

    88,8kg - det er yderst tilfredsstillende efter: 1 friweekend 2 jeg har været hos ex’en Jeg var faktisk et stort fjols i går, for jeg kom til at lave en smule styrk af benene. Ikke ret meget, så jeg kan umiddelbart ikke mærke noget men de skulle jo have ro. Jeg har dog ikke brugt dem her til formiddag. Jeg har ellers den bedste vagt i turnus, hvor jeg først skal møde 14:03 og der er god til at cykle i. Det var lovet at det ville være pi... koldt pga pålandsvind men det er ikke så slemt. Havde jeg vidst det, så havde jeg dovnet den i går og kørt i dag. Men pyt, sommeren venter forude. I stedet har jeg trænet overkrop og har haft tid til de øvelser jeg ellers ofte snitter væk, hvis jeg mangler tid. Tilføjet: Herinde på Hovedbanens ækle trapper kan jeg nu godt mærke at lårene er til at lukke op og sk.... i.
  9. Langt pokker i MOL

    Lørdag formiddag trillede jeg til Gørding for at besøge ex´en. Den ene af ungerne skulle tilbage til sin biologiske far, så hende hældte jeg af på Ringsted station på vejen hjem. Jeg kørte allerede derovrefra kl 13. Nøøøøøj, de havde godt vejr Men selv i Ringsted viste bilens termometer 12 grader og det kriblede vanvittigt for at komme ud på en rigtig cykel. Da jeg kom hjem til Avedøre var det koldt og inden jeg fik pakket ud og fik en skyller, så ville temperaturen komme ned på 2 grader på hjemvejen. I sig selv ikke uudholdeligt men når man kom fra 12 grader mindre end to timer forinden.....niks!!! Jeg fandt en gruppekørsel på Zwift. Ikke et løb men ej heller super reguleret. Den var sat til at ligge på 200-250w og det var OK for noget der burde være en hviledag - jeg var stadig træt i stængerne. Jeg fik dog rodet mig ind i en gruppe så jeg lå en del højere og lod mig falde tilbage til en gruppe der passede bedre. Mod slut gik farten op og der skulle givetvis spurtes til sidst, så jeg ville på stor klinge og smed kæden af. Egentlig fint, at jeg ikke fik rodet mig ud i mere. Også fint at prøve men jeg foretrækker så absolut, når tingene er sat i system. 50 minutter i alt.
  10. Langt pokker i MOL

    RIP Prince Markie Dee
  11. Langt pokker i MOL

    Jeg orkede ikke at køre. Men så begyndte nogen at feste og så kunne jeg lige så godt også larme - HVIS turbo’en altså gør det. Det blev til 4 x 2,5 minut på vo2max. Fuldstændigt drænet for noget der minder om overskud. Jeg kunne nok have hevet mig gennem et par mere men hvis jeg skal nå at blive “hel” henover weekenden, så skulle jeg nok lade være at fylde mere på.
  12. Got legs?

    Forventnings glæde er også hurtigt brændt af. Det er kun sådan RIGTIGT ekstra-lækkert at køre på sommerlågen de første gange. Så er det blevet standarten.
  13. Langt pokker i MOL

    89,3kg efter 3175kcal ...er lidt opgivende på forhånd, da jeg skal til ex´en i weekenden og det ender altid i ædeorgie. Nå, men kollegaens vægttab er også gået lidt i stå (dog ikke så meget), så jeg har ikke tabt endnu. Ballerne er kun moderat ømme og lår-DOMS er også i den moderate ende. Ingen tvivl om at det er den frekvente træning der holder DOMSen i skak. En lille hurtig omgang før arbejde: Kropshævninger: 10, 10, 6 Tåhævninger på et ben: 2 sæt med 25kg Tåhævninger på begge ben: 100 Dips: 2 sæt Er jeg ekstremt målrettet, kan jeg nå en bette triller efter fyraften men før jeg har tid i vaskekælderen. Ellers begynder en nul-weekend allerede nu
  14. Langt pokker i MOL

    Jeg glemte at lukke i går, da jeg luftede ud af træning. Det var en kølig lejlighed at komme hjem til. Jeg er også totalt kvast i benene, da jeg ikke fik spist før efter et par timer. Det er fint at være presset på tiden men jeg skal lige løsne tidsskemaet lidt 89,2kg efter 3200kcal - spejlet antydede at jeg var tæt på 88, så det var egentlig lidt skuffende. Jeg fandt en træning som jeg hele tiden har tænkt var meeega led. Jeg kyllingede ud halvvejs og havde heller ikke regnet med at kunne fuldføre den og slet ikke i dag med så off ben. Men vældig træningstændt og havde lidt tid, nu turen ikke blev kørt til ende, så lidt styrk Tåhævninger på et ben: 2 sæt ss Benopvarmning Bulgarsk split squat: 3 x 10 x 35 Skateboardsquat: 2 x 8 x 50 - det gik til gengæld fint
  15. Langt pokker i MOL

    88,6kg efter 3125kcal. Man skal aldrig skrive at man har styr på tingene, for kosten skred en del i går før sengetid. Og jeg kom også til at spise, da jeg var vågen det sædvanlige kvarter - det er ellers en af de unoder, jeg har har fået luget ud. Nå men jeg blev vækket alt for tidligt og faldt i søvn igen, så jeg kom først op lidt i 10 Jeg har ligget for længe og hygget mig i “komfortzonen” på Zwift og nu er det på tide at få noget ubehagelig puls på igen. Jeg fandt min hjemmestrikkede vo2max-træning som jeg kun har fuldført, når FTPen har været sat lavt. Nu hvor den ikke er og det også var længe siden sidst, faldt jeg noget igennem men det var jeg forberedt på. Fik klippe-klistret lidt og kørt mig ud på kvalmegrænsen. Bagefter: 3 sæt kropshævninger ss 2 sæt tåhævninger på et ben 3 sæt bænkpres
  16. Langt pokker i MOL

    I går 88,5kg efter 2800kcal I dag 88,4kg efter 3250kcal. Dermed nåede jeg målet for vægten, når vi går til sommertid. Jeg tænker at jeg nok bare fortsætter uændret og ser hvor jeg ender når vi skifter tid. De fleste ændringer er så lette at leve med, at jeg lige så godt kan fortsætte. Eneste ting jeg savner og planlægger at gå tilbage til, er LIDLs lækre snaskede tebirkes. Når det en en gang igen er OK at sjathandle hver dag, så vil jeg nok igen “fejre” mine fridage med sådan et. Dagen begyndte med en tur til tandlægen. Røntgen viste at en amalgamfyldning har tabt en flig og det kunne også mærkes da hun prikkede på tanden. Så kan jeg glæde mig til næste uge, hvor den skal skiftes Ud på eftermiddagen fik jeg trillet en halv time på grænsen mellem zone 2 og 3. Jeg må modvilligt indrømme, at sneen har været meget hyggelig. Jeg “bryds” mig dog stadig ikke om kulde, så håber at vinteren nu synger på sidste vers. Det bliver nogenlunde lunt i weekenden. Men lidt længere sydpå vil man kunne køre i korte rør. Jeg er da slet ikke misundelig.
  17. Langt pokker i MOL

    89,7kg efter 3200kcal og kun 4 timers søvn, da man havde byttet min oprindelige vagt til en tidligere De 3200kcal i går var vel i overkanten, så jeg fik styrketrænet overkroppen, så det var lidt at bruge energien på. Efter fyraften i dag, gik jeg fluks i seng og vågnede efter to timer. Stadig DOMS i læggene og med trætte lår efter i går. Fik trænet to sæt tåhævninger på et ben ss Skateboardsquat: 2 x 20 som opvarming Bulgarsk split squat: 10, 10x30, 10x30 - altså lige et step ned for mindske ømheden Mavebøjninger: 2 x 30 Krydsløft... hed den hunden? Eller noget?: 2 x 15 Nuldag i morgen pga arbejdstider ... Hvis man kigger i en hollandsk kalender over festdage, så står der ud for i dag: Carnaval. Og karnevalsmusikken var jo det som tændte min lyst til at lære sproget - omend deres vanvittige grammatik har sænket ambitionsniveauet en del. Hele det her Corona-cirkus har gjort, at jeg faktisk havde glemt årsagen. Lige nu virker det næsten urealistisk igen at samles tusindvis af mennesker på lidt plads. Der er lagt timelange “carnaval-mix” ud på nettet men det er jo ikke de samme, som i den gamle verden
  18. Strength & flexibility - Let´s dance...

    Interessante tanker om svenskernes bivirkninger - dem havde jeg (irriterende nok) ikke selv tænkt men det giver god mening. Spændende hvad der kommer til at ske herhjemme med en mutation der vokser skjult i tallene mens man overvejer at åbne op, trods WHO og flere danske forskere fraråder det. Og så måtte man lukke skolerne igen i Ishøj - at det lige er der, er desværre nok ikke overraskende omend ikke særligt politisk korrekt at nævne. Uanset hvad, kommer man jo nok til at finde på en varig måde at danse med sygdommen på, for den forsvinder nok ikke helt med vaccinerne. Som det er nu er det en gangbar “kort” løsning men det holder ikke i evigheder. p.s. jeg elsker simpelthen at læse om dine kampe med kaffen.
  19. Langt pokker i MOL

    89,0kg efter 3050kcal Op ved vækkeur men helt som vanligt skred tiden, så jeg ikke nåede alverden på turboen. Stadig moderat DOMS i baller og mystisk nok er læggene stadig pænt ømme Jeg kunne køre en halv time men gad altså ikke det samme igen. Tænkte 2x8 min på FTP ville være godt. Men jeg kan bedre lide pæne tal, så måske 300w i stedet. Det blev rettet til en blok på et kvarter og hved fa´en... så måtte jeg panikke på arbejde og kørte så 20 minutter i stedet og lagde lidt på. Både Zwift og Garmin har justeret min FTP op men pudsigt nok ikke til samme værdi. Godt nok kun 2 watts forskel men man skulle tro at når det var baseret på en klassisk 20 min, ville tallene være ens. 35 minutter i alt, der gav en god “eftervarme”.
  20. Langt pokker i MOL

    89,3kg efter 2775kcal. Irriterende at være tung på en fredag, hvor jeg og kollegaen udveksler vægt. Især fordi jeg var sulten det meste af dagen i går for at give den skub ned. Nu tog jeg på i stedet. Spøjst nok var han også 100g tungere end for en uge siden. Med lidt held er det det vanlige når der er DOMS, for mine ben og baller! er stadig ret ømme og overkroppen også mærket. En lille tur på turboen. Et lillei ballen under opvarmningen men ikke samme sted som i går. Valgte at give det skud mere og stoppe hvis det skete igen. Det gjorde det først under afrulning på næsten ingen watt. Men der er intet når jeg laver noget men der sidder man måske også mere “klar” og opspændt? Jeg tør i hvert fald godt køre med det. Så må jeg se hvor meget det bliver til, for jeg har træningsfjendske arbejdstider de næste tre dage.
  21. Langt pokker i MOL

    Jajaja Jeg har før citeret fra Olsen-Banden men den er god nok til at blive gentaget: Man er snart så gammel, at man ikke kan finde sin røv når den klør. Jeg begynder at tro at jeg slap med at det var krampe - af en underlig slags. Der er kun alm DOMS tilbage i inderlåret og DOMS er også hastigt på retur. Tina, du kan hurtigt vinde din andenplads tilbage men jeg har lige nappet 41 kropshævninger på 5 minutter. Onkel Troels er vel for langt foran til at han kan røres? Herefter: Dips (det var det med variationen): 20, 20, 16 Tåhævninger på et ben BW: 2 sæt Skulderpres: 2 sæt med 16kg Bicepcurl: 2 sæt med 16kg - bic´cerne var godt visne efter de 5 minutter.
  22. Langt pokker i MOL

    Uh - jeg er nervøs for om jeg er gået lidt i stykker Vægt i går 89,2 efter 2850kcal Vægt i dag: 89,0 efter 3350kcal I går var heldigvis en nuldag. Det er så længe siden jeg har trænet bulgarsk split squat, at min bagkæde var vanvittig øm. Isæt mine baller. Jeg kom for sent til toget da jeg skulle på arbejde, fordi de ikke rigtigt ville strækkes, så jeg kunne få sokker på. Trapperne på hovedbanen var et helvede (opad men ikke ned) og et par gange gik jeg “ud af kurs”, formodentlig fordi ballen slap grebet, så der var dømt gakkede gangarter. At jeg så også fik kvalme og længe havde mundvand,af den slags man får før man ørler, gjorde det ikke mere muntert men jeg slap dog med skrækken, da maven blev god efter jeg fik drukket noget væske. I løbet af aftenen fik jeg også pænt DOMS i lårene og især i mine inderlår. Øvelsesvariation Jeg har heldigvis fri i dag, for jeg måtte rulle ud af sengen pga DOMS. Den var aftagende, så tidlig eftermiddag hoppede jeg på turbotræneren. 10 minutter fra zone 1 til 2 og så op i zone 3, da det pludselig gør nas i venstre inderlår. Først tror jeg det er krampe men det kom igen kort efter det forsvandt, så mon det er en “fiber”? Jeg stoppede i hvert fald og går sjovt igen Men latterligt på så lav belastning og så lang inde, at jeg skulle være varm. Håber på at det er krampe et uvant sted, der føles atypisk. Den planlagte overkropstræning har jeg ikke mod på lige nu men måske senere, alt efter hvordan benet opfører sig.
  23. Motion i balance™

    Ser stadig sød ud. Det lyder meget sandsynligt at fysisk aktivitet bringer orden i sagerne igen. Du har tillige et yderst solidt fundament at bygge på så lur mig, om du ikke også hurtigt bliver tempo-giftig igen - hvis du ikke allerede er det, fordi det er der bundniveauet ligger.
  24. Cykling - Jagten på en bedre FTP (w/kg)

    Min personlige erfaring er at FTP-værdien ved en rampetest er helt i skoven. Var det 25 eller 35w den skød forkert? Det er længe siden, så jeg kan ikke huske det men det var meget. Hvis værdien skal bruges til at køre længere intervaller, så skal testen også “være længere” Skal værdien bruges til vo2max og kortere, er den bedre men jeg tror (personligt gæt) at den også her har en svaghed, alt efter hvor længe du kan “styrketræne” dig gennem den sidste tid med en kadence så lav, at man aldrig vil cykle på den måde. Jeg ville heller aldrig kunne køre korte intervaller efter resultatet fra rampetesten. Til den tvivl du beskriver, ville jeg gå efter 20 minutters testen. Den med to 8-minutters-blokke er sikkert også bedre end rampetesten.
  25. Langt pokker i MOL

    89,4kg efter 3225kcal - jeg var bare så træt i går. Og råsulten. I dag spildte jeg desværre tiden med med min nye VPN, så jeg kan se hollandsk TV. Og især at finde ud af, at den skal slås fra når man skal registrere sig på et websted Men jeg nåede 2 x 20 skateboardsquat og 100 tåhævninger som benopvarmning Bulgarsk splitsquat: 8x35, 10x35, 10x35 25 skateboardsquats, bare for sjov 13 overkorrekte kropshævninger kunne det blive til i dag